İşte budur! Yolun seriliği + Mtb nin konforu ve sertliği
Benim de hayalimdeki bisiklet bu tarzda ve bu ağırlıklarda idi, erken davranmışsın Bülent abi.
Bu ekolden tanıdığım bir Rahman'ın bisikleti var, o da yine Scud kadro + Karbon sabit maşa ile toplanmıştı, ondaki fark slick lastikler ve önde yol freni olmasıydı
Senin Velet'te de ilk baktığım dişli oranları oldu.Doğru seçilmiş çekiş sistemi parçaları;
aynakol:lx fc m581 170 x 48/36/26
ruble :sram 11-23
Yine de bir önerim var, aynakolun en küçük dişlisini 24 veya tercihe göre 22 ile değiştirebilirsin.
24 olursa ağırlık biraz azalır ama 2'den 1'e alındığında büyük boşluk yaşanmaz.
22 olursa ağırlık daha da azalır ama 22'den 1'e alırken boşluk büyük olur (36-22)
Lastik olarak da seçim sahibine kalmıştır.Konfor beklentisi varsa bu tarz hafif ve düşük profil dişli lastik, eğer hız beklentisi varsa ve sadece asfaltta kullanacaksa o zaman 1.0"-1.5" arası slicklerden takılabilir.
Güle güle kullan, oraya gelince denemek isterim
