uzun turlar

observer

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Ağustos 2010
Mesaj
1.644
Tepki
586
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Salcano
acaba uzzun turlarda(ik kişilk en az 1000 km tur) herkeste yol bisikleti olması mı daha iyi bi tane tandem olması mı daha iyi?
 
Scudo

M.Burak KARADAĞ

Forum Bağımlısı
Kayıt
22 Eylül 2010
Mesaj
2.672
Tepki
1.930
Yaş
28
Şehir
İstanbul, tatil dönemlerinde Ankara
Bisiklet
Carraro
Emircan? Naber?
Tandem kullanmayan bir insan için uyum sağlamak sıkıntı doğurabilir.Kondisyonlarınız aynı olmayacağından sıkıntı yaşarsınız.
Ayrıca 1000 km gibi bir tur da yol bisikleti değil tur bisikleti kullanılır.Tur heybesini,römorkunu çadırını nereye takacaksın yol bisikletinde ?
 

observer

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Ağustos 2010
Mesaj
1.644
Tepki
586
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Salcano
ok saol arkadaşla bi kaç yıla ayvalık turu düşünüyoruz da :D
 

observer

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Ağustos 2010
Mesaj
1.644
Tepki
586
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Salcano
tur bisikletlerinin de gidonları yol gidonu gibi(bazıları) hangisi tercih edilmeli?
 

observer

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Ağustos 2010
Mesaj
1.644
Tepki
586
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Salcano
bu yaz bi şeyler alabilirim 900 tl falan kadro mu sağlam olmalı donanım mı ben iyi kadrolu aceralı falan bi şey almayı düşünüyorum 2 yıla yavaş yavaş donanım arttırırım.bide amortisörlü maşaya gerek var mı amortisörlü alırsam yerine mosso rigid taksam ne olur ya da daha hafifi var mı?
 

nuhcan

Forum Bağımlısı
Kayıt
2 Nisan 2007
Mesaj
2.041
Tepki
828
Şehir
istanbul / kadıköy
İsim
nuh can
Tur için TUR BİSİKLETİ...

Ne tandem ne yol-yarış bisikleti...

Tandem; şehir içi, sahil kenarı, eşinle-arkadaşınla yapacağın basit turlar içindir. Tamamen zevk amaçlı...

Yol/Yarış bisikleti ise tamamen performans içindir. Yapısı da bu amaçla dizayn edilmiştir. Arkasına bagaj takman çok zordur. Günübirlik uzun tur yapabilirsin en fazla...

Yol bisikletiyle uzun tur yapanlar yok mudur? Vardır... İtiraf etmeseler bile yolda perişan olurlar... Bir defa daha uzun tur için binmezler...
 

observer

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Ağustos 2010
Mesaj
1.644
Tepki
586
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Salcano

observer

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Ağustos 2010
Mesaj
1.644
Tepki
586
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Salcano

ASinanB

Daimi Üye
Kayıt
13 Aralık 2010
Mesaj
237
Tepki
188
Yaş
40
Şehir
İzmir
uzun tur düşünüyorsan kesinlikle
1.tur bisikleti (tüm dizaynı ve kadro yapısı bunun için üretilmiştir.)
2.Amortisörsüz maşa (çünkü hem ağır hem de her pedal basışında gücünün bir kısmını amortisör emer.)
3. V Fren sistemi (bakımı basit, hafif. Hydrolic Disc fren bi sıkıntı yaratırsa uzun turda, tamirciye kadar itelersin bisikleti) :D
 
  • Beğen
Tepkiler: observer

observer

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Ağustos 2010
Mesaj
1.644
Tepki
586
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Salcano
peki ya specialzd leri önerir misiniz yoksa street iyi mi forumda 9 kg lik bi corrate shape pro var o kadar param olursa onu alabilirim süper
 

Oktay Ataş

Daimi Üye
Kayıt
30 Mart 2010
Mesaj
240
Tepki
100
Şehir
Moda, Kadıköy, İstanbul
Specialized; Trek ve Giant ile birlikte dünya çapında en çok satış yapan en kaliteli 3 firmadan birisidir. Şahsi görüşüm tur yapacaksan Trek FX serisi veya Specialized Sirrus serisine bakmanı öneririm. Ayrıca sadece bisikletle alakalı da değil azim ve istekle de alakalı. Biz hep bakıyoruz Cannondale olsun Trek olsun rahat tur yapalım falan diye ama yabancıların uzun turlarına baktığınız zaman bu tarz büyük firmaların bisikletlerini kullananı görmek çok fazla mümkün olmuyor. Hiç tanımadığımız kendi yerel markalarını kullanıyor adamlar.
 

observer

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Ağustos 2010
Mesaj
1.644
Tepki
586
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Salcano
specialized sirrus sport mu corratec shape pro mu ?
 

Oktay Ataş

Daimi Üye
Kayıt
30 Mart 2010
Mesaj
240
Tepki
100
Şehir
Moda, Kadıköy, İstanbul
@emircan Başbuğ06

Bu tarz bisikletlerde en çok tercih edilen seriler Trek'in FX serisi ve Specialized'ın Sirrus serisidir. Ve bu iki bisikletten de şikayet edeni hiç duymadım.
 

observer

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Ağustos 2010
Mesaj
1.644
Tepki
586
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Salcano
sirrus sport en ucuz nerdedir yaz da alabilirim bacak boyum 75 cm falan ayrıca 2012 de fallan yani 1 yıl sonra upgrade etmeyi düşünüyorum(1.5 yılda olabilir) 1500 tl falan harcayabilirim upgrade ne önerirsiniz?
 

observer

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Ağustos 2010
Mesaj
1.644
Tepki
586
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Salcano
sirrus sport en ucuz nerdedir yaz da alabilirim bacak boyum 75 cm falan ayrıca 2012 de fallan yani 1 yıl sonra upgrade etmeyi düşünüyorum(1.5 yılda olabilir) 1500 tl falan harcayabilirim upgrade ne önerirsiniz?forum çok mu yavaş sorun ben de mi?
 

Oktay Ataş

Daimi Üye
Kayıt
30 Mart 2010
Mesaj
240
Tepki
100
Şehir
Moda, Kadıköy, İstanbul
Specialized bisikletleri getiren firma Aktif Pedal'dır. Mağazalarına gittiğin zaman sana yardımcı olacaklardır.
 
  • Beğen
Tepkiler: observer
Yukarı Alt