Edip D.
HTFU!
- Kayıt
- 12 Haziran 2011
- Mesaj
- 3.625
- Tepki
- 5.375
- Şehir
- Sarıyer, İstanbul
- Başlangıç
- 2000—01
- Bisiklet
- Diğer
http://www.transcontinentalrace.com/wp-content/uploads/2013/10/Website-banner-1024x388.jpg
TRANSCONTINENTAL NO.3
Bu seneki yarış İngiltere yerine Belçika'dan başlıyormuş.
Geçen seneki yazıdan kopyala yapıştır yapayım hemen
"Yarışın özellikleri kendi sitesinde şu şekilde sıralanmış;
One stage - The clock never stops. Racers chose where, when and if at all to rest.
Tek Etap - Saat asla durmaz. Yarışçılar dinlenme yerlerini ve zamanlarını kendileri seçer.
No Support - Racers can only use what they take with them, or what they can find en-route at commercially available services.
Destek Yok - Katılımcılar sadece yanlarına aldıklarını veya yolda bulduklarını (satın aldıklarını) kullanabilirler.
No Route - Between London and Istanbul only two mandatory controls ensure that racers visit some of the most famous pieces of road in Europe and connect with the suffering of their forebears. The rest is up to them.
Rota Yok - Londra ve İstanbul arasında Avrupa'daki yolların en meşhur kısımlarını içeren ve katılımcıların atalarının çektikleri cefalarla kendilerini özdeşleştirebilecekleri iki zorunlu kontrol noktası var. Geri kalanı tamamen katılımcılara kalmış. (Siteye göre 3 adet kontrol noktası var
).
Yarışın sayfası (link). Yarışmacılar canlı takip edilebiliyor."
Tabi bu seneki Londra - İstanbul değil de (link) (Belçika) - İstanbul olmuş oluyor...
Yarışın son noktası genellikle Rumelihisar'nda Boğaziçi Üniversitesi'nin oralarda oluyor.
Yarış tarihi olarak da 24 Temmuz - 9 Ağustos verilmiş bu sene.
Yarış kuralları şu şekilde;
1. Riders must ride from the start point to the finish point and visit all mandatory controls en-route.
1. Sürücüler başlangıç ve bitiş noktasından ve rota üzerindeki zorunlu kontrol noktalarından geçmelidir.
2. 3rd party support is prohibited. All food, drink and equipment must be carried by the rider or acquired en-route.
2. 3. parti destek yasaktır. Tüm yiyecek, içecek ve ekipman sürücü tarafından taşınmalı ya da rota üzerinde temin edilmelidir.
3. Drafting is prohibited.
3. Drafting (kamyon arkası
) yasaktır.
4. All forward land travel must be human powered.
4. Karadan gidilecek bütün seyahatlar insan gücüyle olmalıdır.
5. Ferries are permitted for expedient coast to coast travel, by approval of the Race Director.
5. Yarış yönetiminin de onayı alınarak feribot kullanımına müsade edilir.
6. Riders are responsible for maintaining positional updates and evidence thereof.
6. Sürücüler konumsal güncellemeler ve kanıtlar sağlamakla yükümlüdür.
7. More than 3 days of inactivity without contact will be deemed a scratch.
7. Habersiz gerçekleşen 3 günden fazla durağanlık çekilme olarak kabul edilecektir.
8. No Helmet, No Insurance, No Ride.
8. Kask yoksa, sigorta yoksa, sürüş de yok.
9. It is the rider’s responsibility to know and observe local laws.
9. Yerel yasaları bilmek ve uygulamak sürücünün sorumluluğundadır.
10. Riders must act in the spirit of self sufficiency and equal opportunity for all racers.
10. Sürücüler kişisel yeterlilik ve diğer sürücülere eşitlik ruhu ile hareket etmelidir.
2013 yarışına dair @Eser Sevinç 'in paylaştığı şu video vardı. İnsanı etkiliyor hakikaten, 4 bölümü bir solukta izlemiştim;
Bu da geçen senenin konusu;
(link)
Başlasın da haritadan takip edelim kim nerede. Mikko Makipaa'yı merak ediyorum, bu sene de katılacak mı acaba
.
TRANSCONTINENTAL NO.3
Bu seneki yarış İngiltere yerine Belçika'dan başlıyormuş.
Geçen seneki yazıdan kopyala yapıştır yapayım hemen
"Yarışın özellikleri kendi sitesinde şu şekilde sıralanmış;
One stage - The clock never stops. Racers chose where, when and if at all to rest.
Tek Etap - Saat asla durmaz. Yarışçılar dinlenme yerlerini ve zamanlarını kendileri seçer.
No Support - Racers can only use what they take with them, or what they can find en-route at commercially available services.
Destek Yok - Katılımcılar sadece yanlarına aldıklarını veya yolda bulduklarını (satın aldıklarını) kullanabilirler.
No Route - Between London and Istanbul only two mandatory controls ensure that racers visit some of the most famous pieces of road in Europe and connect with the suffering of their forebears. The rest is up to them.
Rota Yok - Londra ve İstanbul arasında Avrupa'daki yolların en meşhur kısımlarını içeren ve katılımcıların atalarının çektikleri cefalarla kendilerini özdeşleştirebilecekleri iki zorunlu kontrol noktası var. Geri kalanı tamamen katılımcılara kalmış. (Siteye göre 3 adet kontrol noktası var
Yarışın sayfası (link). Yarışmacılar canlı takip edilebiliyor."
Tabi bu seneki Londra - İstanbul değil de (link) (Belçika) - İstanbul olmuş oluyor...
Yarışın son noktası genellikle Rumelihisar'nda Boğaziçi Üniversitesi'nin oralarda oluyor.
Yarış tarihi olarak da 24 Temmuz - 9 Ağustos verilmiş bu sene.
Yarış kuralları şu şekilde;
1. Riders must ride from the start point to the finish point and visit all mandatory controls en-route.
1. Sürücüler başlangıç ve bitiş noktasından ve rota üzerindeki zorunlu kontrol noktalarından geçmelidir.
2. 3rd party support is prohibited. All food, drink and equipment must be carried by the rider or acquired en-route.
2. 3. parti destek yasaktır. Tüm yiyecek, içecek ve ekipman sürücü tarafından taşınmalı ya da rota üzerinde temin edilmelidir.
3. Drafting is prohibited.
3. Drafting (kamyon arkası
4. All forward land travel must be human powered.
4. Karadan gidilecek bütün seyahatlar insan gücüyle olmalıdır.
5. Ferries are permitted for expedient coast to coast travel, by approval of the Race Director.
5. Yarış yönetiminin de onayı alınarak feribot kullanımına müsade edilir.
6. Riders are responsible for maintaining positional updates and evidence thereof.
6. Sürücüler konumsal güncellemeler ve kanıtlar sağlamakla yükümlüdür.
7. More than 3 days of inactivity without contact will be deemed a scratch.
7. Habersiz gerçekleşen 3 günden fazla durağanlık çekilme olarak kabul edilecektir.
8. No Helmet, No Insurance, No Ride.
8. Kask yoksa, sigorta yoksa, sürüş de yok.
9. It is the rider’s responsibility to know and observe local laws.
9. Yerel yasaları bilmek ve uygulamak sürücünün sorumluluğundadır.
10. Riders must act in the spirit of self sufficiency and equal opportunity for all racers.
10. Sürücüler kişisel yeterlilik ve diğer sürücülere eşitlik ruhu ile hareket etmelidir.
2013 yarışına dair @Eser Sevinç 'in paylaştığı şu video vardı. İnsanı etkiliyor hakikaten, 4 bölümü bir solukta izlemiştim;
Bu da geçen senenin konusu;
(link)
Başlasın da haritadan takip edelim kim nerede. Mikko Makipaa'yı merak ediyorum, bu sene de katılacak mı acaba