Türkiye coğrafyası bisikletli macera yarışı

Yarış start günü ne zaman olsun

  • 11 Temmuz

    Katılım: 18 34,6%
  • 4 Temmuz

    Katılım: 4 7,7%
  • 27 Haziran

    Katılım: 30 57,7%

  • Toplam katılım
    52

Süper Dede

Forum Bağımlısı
Kayıt
1 Ekim 2018
Başlık
3
Mesaj
1.091
Tepki
6.348
Yaş
61
Şehir
istanbul
İsim
mümtaz öztürk
Başlangıç
1967—68
Bisiklet
Colnago
Bisiklet türü
Yol bisikleti
Sevgili Arkadaşlar : ultra mesafe dalında organize etmeye çalıştığım yarışla ilgili tüm paylaşımlarımızı bu başlık altında toplayalım.

Bu macera yarışı ile ilgili tüm detayları çok yakında burada paylaşacağım. Kurallar da dahil olmak kaydıyla yepyeni bir rotayla karşınızda olacağım.

Maceralı yarışımızın kuralları iki yönlü, birincisi yarışa katılma kuralları, ikincisi yarış içindeki kurallar.
Yarışa katılma kuralları :
1- 20 yaşını bitirmiş olan herkes bu yarışa katılabilir. 2000 ve daha öncesi doğumlular.
2- Tüm katılacak olanlar sağlık yönünden herhangi bir olumsuz durumları olmadığını bildirmek sorumluluğundadır.
3- Bu macera yarışına yalnızca yol bisikleti, mtb tarzı bisiklet ve şehir bisikleti ile katılım yapılabilir. Katılacak bisikletlerin her iki freni de olmak zorundadır.
4- Yarışa katılım öncesi tüm teknik donanım yeterli seviyede olmalıdır ve kontrolu yapılacaktır. Ön ve arka ışıklar, yedek lastik, reflektör yelek, kask.
5- Katılım bedelinin verilecek hesap no suna yatırılmış olma kaydı.
6- Katılımcıların yarış süresince takibi android telefonlara yüklenecek uygulama ile yapılacağından tüm katılımcıların android telefon bulundurma şartı vardır.
7- En az 10000 mah güçünde power bank yedek güç için bulundurulmalıdır.
8- Tüm katılımcılar yanlarında ilk yardım kiti bulunduracaklardır. Gazlı bez, tentürdiyot, turnike lastiği, çeşitli ebatlarda yara bandı ve flaster.
9- Gerekli olması durumunda listeye ilaveler olabilir.

Yarış içindeki kurallar :
1- Yarışa bireysel veya iki kişilik takımlar halinde katılabilinir.
2- Katılım durumuna göre her iki kategorinin ilk üç yarışmacısına para ödülü verilecektir. Miktar daha sonra açıklanacaktır.
3- Profesyonel olarak yarışmış hiç bir sporcu yarışa katılamaz..
4- Yarış içinde peleton sürüşü yapmak, bir aracın arkasında tutunarak veya rüzgardan korunmak maksadıyla yirmi metreden daha yakından sürüş yapmak yasaktır. Tespit edildiğinde uyarmaksızın diskalifiye edilir.
5- Yarışmacılar hiç bir surette dışarıdan yardım alamazlar. Kendi evinde veya bir arkadaşının evinde veya karavanında konaklayamazlar. Tespitinde diskalifiye uygulanır.
6- Takım halinde yarışanlar kontrol noktalarına ve finişe birlikte gelmek zorundadırlar. Aksi durumda brevet kartları onaylanmayacaktır.
7- Yarışta zorunlu rota uygulaması vardır. Rota dışında sürüş yasaktır. Tespit edilirse diskalifiye edilir.
8- Bisikletin girmesinin veya geçmesinin karayolları tarafından yasaklandığı yollardan veya köprülerden geçilmesi durumunda diskalifiye uygulanır.
9- Cep telefonları 24 saat açık tutulacaktır. Uyulmaması durumunda yarışmacı ikaz edilecek, tekrarlanması durumunda zaman cezası alacaktır. Zaman cezası 5 saatten az olamaz.
10- Yarışmacı, bisikletinin tüm tamirini yapabilecek yeterlilikte olmalıdır.
 
Son düzenleme:

En beğenilen 5 mesaj

    Süper Dede

    Forum Bağımlısı
    22
    Sevgili arkadaşlar ; Öncelikle şunu belirtmek istiyorum, Tüm hayatım boyunca papaza kızıp ta oruç bozmadım. Mutlaka yapmak istediklerinizi bozmak isteyen, sekteye uğratmak isteyenler olacaktır. Ve hatta hiç bir şey bilmeyen insanlar bile yapmaya çalıştığınız işlere olur olmadık yorumlar yapıp türkü bile söylemeye kalkacaktır. Atalarımız bakın ne demiş , bir şeyler biliyorsan konuş feyz alsınlar ama bilmiyorsan bari sus da adam sansınlar....
    Önümüzdeki yıl yapmayı düşündüğüm ultra mesafe yarısının organizasyon çalışmaları hızla devam ediyor. Check point gönüllüleri konusunda eğer kimseyi bulamazsam bu yıl olduğu gibi organizasyona ait aracı rota üzerinde hem kontrol hem de teknik destek olarak kullanıcam. Sponsor konusunda şu an arayış içindeyim ama bulamazsam da katılımcılardan alacak olduğum kayıt ücretleri bu iş için yeterli olacaktır. Rota konusunda mümkün olduğunca tatlı sert modunda bir güzergah ayarlamaya çalıştım. Bu konudaki elli yıllık tecrubem buna yeter sanıyorum. :) :) :) Bu seneki rotayı da ben hazırladım. Her türden yol sarti vardı sanirim.
    Yapılmaya çalışılan bir şeyi yıkmaya değil, ayağa kaldırmaya çalışırsak kendi değerimizi de biraz olsun arttırmış oluruz. Saygı ve sevgilerimle.


    Not; lütfen ankete katılım sağlayınız...

    trainspotting35

    Forum Bağımlısı
    21
    Bir aksilik olmazsa bir delilik yapıp eşten vize kaparsam(ki) en önemli aile içi diplomatik sorun bu, aşarsam katılırım. Çünkü malum bir deprem olayı yaşadık ve durum bu olunca gece evde olmamak üstelik bu bir gece ile sınırlı değil... yanisi aile haliyle haklı olarak tedirgin.. Diğer taraftan mesafe ve tahmin edilen süre 15 gün gibi sürmesi (zaten üç aşağı beş yukarı ortalama yıllık izinler 15 - 16 gün gibi) yıllık izine çıkıp o yorgunluk üzerine tekrar işe devam etmesi durumu var..haydi hayırlısı diyorum
    images (1).jpgBenim evde bunlardan var boş gitmeden dolduruyorum. ? ? ?

    Süper Dede

    Forum Bağımlısı
    21
    Sevgili arkadaşlar : Hepiniz benim için çok kıymetlisiniz. Ancak, olayın gidişatına bakıldığında yapmayı planladığım organizasyonun başarıya ulaşacağı imkansız göründü. Geçen yarış yüzden fazla ön kayıt yapılmış ve 35 kesin kayıta düşmüştü. Bu yarışa bakıldığında bir aylık bir duyuru sürecinden sonra bile gerekli ilgiyi görmediğini, yalnızca 5-10 kişiyi bulan ön kayıt yapıldığını görürsünüz. Neden böyle olduğuyla ilgilenmiyorum. Mutlaka bir sebebi vardır. O ya da bu şekilde insanlar bu organizasyona ilgi göstermedi. Perşembenin gelişi çarşambadan bellidir. Geçen yarış için açtığım ankette 158 kişi katılırım dedi ve 293 kişi kondüsyonum olsa katılırdım seçeneğini işaretledi. Ama görülüyor ki, Türkiye'de bu tür bir organizasyon için daha erken. Birol Çakır'ın yapmış olduğu organizasyon da var. Ancak 3000 km nin üstü herkesin altından kalkabileceği bir mesafe değil. Bir heves insanlar maceraya atlayabilirler, tamamen destekliyorum. Ama çok dikkat edin, o sıcakta ve Diyarbakır gibi bir yerden alınacak startın çok dikkatli hesaplanması gerekir. Geçtiğimiz yaz o bölgeye gittiğimde ortalama sıcaklık 39 dereceydi. Aman diyorum ve işin terör yanını hiç katmıyorum. Asla amacım kötülemek değil. Katılacak olanlara sonsuz başarılar dilerim. Ama ben kendi organizasyonumda gerekli desteği görmediğim için iptal yönüne gittim. Bu tür bir organizasyonda sponsor olmazsa olmaz. Kime gittiysem olumsuz cevap aldım. Sadece katılımcıların verdiği yarış ücretine güvenip te insanları peşimden sürüklemek, onları birleştirmek yerine felaketlerine sebep olmak anlamını taşıyacak. Rota boyunca her katılımcı arkadaşımın yanında olabilmek adına yarışmamayı bile düşündüğüm bu yarışta yarışmacıların güvenliğini yeteri kadar sağlayamıyacağım inancında olduğum için en doğrusunun işin başında bu organizasyonu iptal etmek olduğu kanısına vardım. Umarım beni anlayışla karşılarsınız. Sağlıkla kalın, sağlıkla pedallayın. Görüşmek ümidiyle...???

    Süper Dede

    Forum Bağımlısı
    20
    Sevgili Arkadaşlar : Öncelikle yorumlarınızla katkı sağladığınız için çok teşekkür ederim..Dilim yettiğince tüm önerilere ve sorulara cevap vermeye çalışacağım. Tabii önce " ultra mesafe bisiklet yarışı " nedir sorusuna cevap arayalım. Tüm dünyada da benzerleri uygulanan ve en kısası 2500 km civarında olan, günlük kat edilmesi gereken mesafenin 200 km den az olmadığı, yükseklik kazanımlarının 25 bin ila 80 bin metre arasında olan yarışlar, ultra mesafe yarışları olarak anılır. Örnek, Trans Continental Race 55 bin kazanım ve 3900 km ile finişe iter sizi. Trans Am Amerike 4225 mil mesafe ve 60 bin kazanımla biter. Race across Amerika 5000 km mesafe ve 40 bin kazanımla biter. Tüm bu yarışların ki dünyada 25 adet böyle yarış var, en önemli özelliği katılanların her türlü zorluğa katlanabilecek ve bunu göze alabilecek yarışmacılardan oluşması. Öncelikle tüm katılmayı düşünen arkadaşlarımın tcr nin ve benzeri yarışların videolarını çok miktarda izlemesi gerekir diye düşünüyorum.
    Özcan kardeşimin Edirne'den Mardin kırsalına uzanan rotası kağıt üstünde çok güzel. Ama ben bu yaz düğünümüzün olması sebebiyle Diyarbakır, Mardin dolaylarındaydım. İnanın o bölge kaynayan bir kazan. Mardin ömerli de düğün süresince özel harekat panzerleri tüm sokak giriş çıkışlarını tuttu ve biz düğün yaptık. Burnumuzun dibi kızıltepe'de gece kimse sokakta gezemiyor. Kaldı ki bisikletle gece sürüş ve konaklama çok iddialı olur.
    İstanbul veya İzmir den başlasın ve oralarda km tamamlayalım düşüncesi olayı yarıştan çıkarır tur bisikletçiliğine taşır. Bunun için zaten organize etmeye gerek yok 5-10 kişi bir araya gelir istediği yere pedallar. Biz organizasyon olarak ttubr de özellikle İstanbul'un cehennem trafiğinden yarışmacıları kurtarmak adına Edirne kontrol noktasını rotadan çıkardık. Yani ben rotayı çizdim gidin yarışın, başınıza gelecek olanlar beni çok ta ilgilendirmiyor mantığı bana uymaz. Benim yaptığım rota son derece güvenli olmalı. Yarışmacı gece sürüş yapabildiği gibi, istediği bir yere çadırını kurup yatıp uyumalı.
    Çoğu arkadaşımın, bisikleti otobüse vermek yüzünden katılmayacağını görüyorum. Ben otuz sene yarıştım ve hep bisikletimi otobüse verdim. Hiç bir sıkıntı da yaşamadım. Güzelce bisiklet kolisine koyarsın, verirsin kimse gık edemez. Adamlar yarışmaya binlerce km den gelip katılıyor. Tcr ye Avustralya'dan gelen bir sürü yarışmacı var. Ayrıca, ben hanımdan izin alamam, hayatta yollamaz gibi mazeretler de geçerli değil. Bu işe gönlünü vermiş kişi yarış takvimi geldiğinde yarış süresince kendiyle başbaşadır. Günlük yaşamla arasındaki irtibatı keser ve tamamen yarışa konsantre olur. Yeri gelir kapalı otobüs durağında gecenin ikisinde yatar bir iki saat uyur, yeri gelir bir akaryakıt istasyonunun yeşil alanında serer uyku tulumunu yatar. Bu yarışın konseptinde var bu. Aman hocam şöyle bir rota yap ta suya sabuna dokunmadan bölgemizin dışına çıkmadan dönüp duralım ve km yi tamamlayalım. Ultra mesafe yarışında, evden uzakta, zor yol ve hava koşullarında, gerek kondüsyon gerek mental olarak zorlanmayacaksanız size tavsiyem evinizde oturun. Bu tür yarışlar size göre değil. Yarışın bir anında oturup ağlayanlar gördüm ben. Tcr de ilk edisyonda Recep Yeşil bir ağacın dibinde oturup ağladı. Küçümsemek için söylemiyorum. Yeri gelir ağlarsın, yeri gelir korkudan ödün patlar eşini arayıp bir sesini duymak istersin. Bu yarışın doğası böyle arkadaşlar. Herkesin isteğine göre bir yarış yapmaya kalkarsanız o yarış kuşa döner ve hiç tat vermez. İleride çocuklarınıza, torunlarınıza anlatacak bir heyecan bulamazsınız. Ben 61 yaşımı bitirmek üzereyim ve bu maceraya katılabilmek için yerime görevlendireceğim adam arıyorum. İki kez katıldığım ultra yarışta kendimi tanıdım. Neler yapabileceğimi, yapamayacağımı gördüm. İmkanım olsa tcr ye katılmayı çok istiyorum. İki kez çağırılmama rağmen maddi olanaksızlıklar yüzünden gidemedim. Ama o aşkla yanıp tutuşuyorum. Geçen yıl 72 yaşında bir yarışmacıya arkadan bir aracın çarpması sonucu ölümlü kaza yaşandı. Rahmetlinin vasiyeti varmış, bana bir şey olursa asla yarış durmasın devam etsin diye. Tcr nin kurucusu Mike Hall indian Pacifik yarışında sabaha karşı bir aracın arkadan çarpması sonucu mart 2017 de aramızdan ayrıldı ve vasiyeti var, tcr devam edecek....Arkadaşlar : Bu bir yarış değil ( kendinle yarış ) bu bir macera. Bu söz rahmetli Mike Hall'un sözü. This is not a race, This is an adventure....

    Süper Dede

    Forum Bağımlısı
    16
    @Ziya On Road
    Rota size kolay gözüktü herhalde. :) Zaten amacım katılanları bayıltmak ya da öldürmek olmadığı için bu rota yeterli:). Daha önce ultra mesafe yarısına katildiniz mi bilmiyorum ama Trabzon-Sinop rotasını bir günde alan turcu ya da yarışçı ben görmedim.:ssrtcbya: Tur başka bir şey, ultra yarış bambaşka. Amaç insanları aşırı zorlayarak yarışa prestij kazandırmak değil zaten. Makul ölçülerde kalıp olayın tadını kaçırmamak. Yoksa aşırı zor koşullar isteyenler için extrem Sibirya veya raam veya seksen bin metre tırmanışın olduğu yarışlar mevcut.

Ziya On Road

Hem Yolcu Hem Turcu
Kayıt
20 Şubat 2017
Başlık
8
Mesaj
648
Tepki
3.050
Yaş
33
Şehir
Eskişehir
İsim
Ziya Bilgitoğlu
Başlangıç
2017—18
Bisiklet
Diğer
Bisiklet türü
Yol bisikleti
Kurallar kredi kartı turcuları için uygun değil. Sadece aydınlıkta sürüş yapan, otelde/motelde konaklayan, yanında sadece 1-2 litre çanta taşıyan ona da 2-3 iç lastik ve sarj aleti sığdıran yolcu turculara uymuyor :D
Arkadaşlara söylediğimde ne gerek var bunu bir organizasyon altında yapmaya dediler, yanı olayın bir çekiciliği olmalı.
Bu seferki rotada Sinop - Amasra arası var ki zorlu parkurdur (Özellikle Karedenizi tavaf eden Ukraynalılar nefret eder). Ödül olmasa bile zamanında bitirebilenin koltuklarını kabartacak bir zorluğa ve üne sahip rotaları olsun ki etkinlikte saygı kazansın. Yoksa şu yukarıda ki haritada Sinop Amasra ve Bolu Ankara arası hariç neredeyse düz ve hakim rüzgarların hep arka ve arka çaprazdan olduğu rotalar. Örneğin Trabzon Sinop arası hakim rüzgar Poyraz (KD) eser, 500 km'yi ikili kd turcusu 1 günde aşar (aydınlık saatler). Keza Ankara - Çanakkale. Onun yerine İç Anadolu'ya doğru belirli geçişleri (dağ - tepe zirverini) barındıran bir rota bence çok daha prestijli olacaktır. Buna örnek Bolu'dan Eskişehir'de bir rotada Sakarya Vadisi seçilirse 180 km'de 4000 m tırmanışlı zorlu bir parkur çıkar.
 

Süper Dede

Forum Bağımlısı
Kayıt
1 Ekim 2018
Başlık
3
Mesaj
1.091
Tepki
6.348
Yaş
61
Şehir
istanbul
İsim
mümtaz öztürk
Başlangıç
1967—68
Bisiklet
Colnago
Bisiklet türü
Yol bisikleti
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #6
@Ziya On Road
Rota size kolay gözüktü herhalde. :) Zaten amacım katılanları bayıltmak ya da öldürmek olmadığı için bu rota yeterli:). Daha önce ultra mesafe yarısına katildiniz mi bilmiyorum ama Trabzon-Sinop rotasını bir günde alan turcu ya da yarışçı ben görmedim.:ssrtcbya: Tur başka bir şey, ultra yarış bambaşka. Amaç insanları aşırı zorlayarak yarışa prestij kazandırmak değil zaten. Makul ölçülerde kalıp olayın tadını kaçırmamak. Yoksa aşırı zor koşullar isteyenler için extrem Sibirya veya raam veya seksen bin metre tırmanışın olduğu yarışlar mevcut.
 
Son düzenleme:

Süper Dede

Forum Bağımlısı
Kayıt
1 Ekim 2018
Başlık
3
Mesaj
1.091
Tepki
6.348
Yaş
61
Şehir
istanbul
İsim
mümtaz öztürk
Başlangıç
1967—68
Bisiklet
Colnago
Bisiklet türü
Yol bisikleti
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #8
@mariokaldato
Teşekkürler kardeşim, sağ olasin...
 

Gökay Akçay

Forum Demirbaşı
Kayıt
12 Kasım 2010
Başlık
9
Mesaj
562
Tepki
1.949
Şehir
İSTANBUL
İsim
Gökay Akçay
Başlangıç
1987—88
Bisiklet
Fuji
Bisiklet türü
Şehir - Tur
Sevgili @Süper Dede öncelikle hayırlı olsun, iş durumlarımı denk getirebilirsem mutlaka katılmak isterim, yarış zamanına kadar umarım ios’da destekleyen bir sistem bulunabilir yoksa şimdiden şarjı uzun giden ucuz android telefon paylaşımlarına başlayalım ???.
 

Cemal Ç.

Gökte 🦅, yerde 🐺 ol!
Kayıt
28 Nisan 2016
Başlık
4
Mesaj
1.930
Tepki
5.742
Yaş
34
Şehir
France/Caudry _ Afyonkarahisar/Dinar _ İzmir
İsim
Cemal ÇELİK
Başlangıç
1992—93
Bisiklet
b'Twin
Bisiklet türü
Dağ bisikleti
Şu IOS'çuları hiç anlamıyorum yav ?. Ben programı kurdum bile. Müzik mi istiyorum, atıyorum telefona, istediğim yerde dinliyorum ?. En basiti bu ???.
 

Süper Dede

Forum Bağımlısı
Kayıt
1 Ekim 2018
Başlık
3
Mesaj
1.091
Tepki
6.348
Yaş
61
Şehir
istanbul
İsim
mümtaz öztürk
Başlangıç
1967—68
Bisiklet
Colnago
Bisiklet türü
Yol bisikleti
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #11
@Gökay Akçay
Hayırlısı inşallah. Katilman beni mutlu eder... :harika:
 

Arkockutay

Aktif Üye
Kayıt
13 Kasım 2018
Başlık
0
Mesaj
106
Tepki
126
Yaş
19
Şehir
İzmir
İsim
Kutay
Başlangıç
2005—06
Bisiklet
Kron
Bisiklet türü
Yol bisikleti
Bence bu tarz yarışlara ne karadeniz ne de marmara katılmamalı. Karadeniz yolları ve sürücüleri çok kötü olduğu için, marmaraysa çok yoğun olduğu için tehlikeli olduğunu düşünüyorum. Ege ve akdeniz bölgesi yarış için bence daha uygun olur çünkü araç sürücüleri bir tık daha duyarlı ve yollar da biraz daha iyi. Tabi sadece Ege -akdeniz arası bir yarış olursa adını değistırmek gerekebilir.
 

bilalfidanboy

Forum Demirbaşı
Kayıt
12 Eylül 2013
Başlık
17
Mesaj
772
Tepki
1.884
Yaş
44
Şehir
istanbul
İsim
Bilal Fidanboy
Bisiklet
Cube
@Süper Dede Bolu Ankara arası rota tercihi olarak Sanırım Beypazarı Ayaş üzerini seçtiniz, Kızılcahamama göre isabetli olmuş diyebilirim, Kızılcahamam yolu hem araç trafiği açısından hemde yol kalitesi bakımından Neredeyse Gerede sonrası rezalet ötesi diyebilirim, üstelik Gerede İle Kahramankazan arası yiyecek yer konusunda sıkıntı yaşanabilir (yok denecek kadar hatta yok diyebilirim) rüzgar açısından her Ne kadar +sı olsada Sinop hattı sonrasından sonra özellikle Bolu Ankara hattı uzun rampalara sahip... Şimdiden hayırlı olsun, inşallah aksilik olmazsa dediğim gibi izin denk gelirse sizlerleyim..

Saygılar
 

MakRo

Forum Bağımlısı
Kayıt
5 Temmuz 2015
Başlık
4
Mesaj
1.200
Tepki
3.641
Yaş
27
Şehir
Denizli / Manisa (iş)
İsim
Alperen
Başlangıç
1998—99
Bisiklet
b'Twin
Bisiklet türü
Yol bisikleti
@Gökay Akçay
@Cemal Ç.
Ne ios, ne android. Symbian s60 (nokia c6-01) kullanan ender insanlardanım, şirket telefonu var ama onla olmuyor. İş gereği olsun, strava tarzı uygulamalar için olsun şart oldu bu aralar arayıştaydım zaten yarışla birlikte tam oldu.

@Süper Dede Eline sağlık inşallah bu sene bende katılmayı düşünenlerdenim işten fırsat buldukça ufaktan sürüyorum. Rotanın sabit olması bir yönden iyi olmuş ilk yarışta herkes kendi rotasını hazırlarken bilmedikleri bölgelerde tereddüt içinde kalıp hatalı yada bozuk satıhlı rota tercihi yapmış olabilir. Resmi olarak açıklanacak tarihi beklemekteyim. Umarım yıllık izin planında sıkıntı çıkmaz.
 

Ziya On Road

Hem Yolcu Hem Turcu
Kayıt
20 Şubat 2017
Başlık
8
Mesaj
648
Tepki
3.050
Yaş
33
Şehir
Eskişehir
İsim
Ziya Bilgitoğlu
Başlangıç
2017—18
Bisiklet
Diğer
Bisiklet türü
Yol bisikleti
@Süper Dede Öncelikle yaptığınız işe saygı duyuyor ve destekliyorum. Tamda dediğim gibi saydığınız yarışların tanınıyor olmasının ve sürekli devam etmesinin bir nedeni var. Şöyle olsun böyle olsunculardan ziyade elinizi taşın altına sokuyorsunuz. Yola geçmeden önce performans turcusuydum, kendi kendini kısıtlayan ve zora sokan birisi olarak çizdiğiniz rotanın bir çok yerinden bir çok kez geçtim. Yaptığınız rota bir turcu için zor olabilir fakat benim düşüncem yarış için vasat. Bartın Amasra memleketim, İnebolu'ya kadar her indi çıktığı ezberlediğim yer. Eskişehir'de yaşıyorum. 300 km çapında alan günlük rotalarım içerisinde. İnebolu Amasra 170 km ama 12 saatte yakın sürüyor, Eskişehir Lapseki 400 km oda 12 saat sürüyor. Birisi essiz manzaralarıyla bitirdiğinde vay be ne yoldu ne tırmandım ne zorlandım diyerek gururlanacağın bir rota diğeri git git sıkındım tırlar baydı hele o Bursa'nın trafiği yok mu lanet gitsin diyeceğin bir rota. Ankara Eskişehir yolunda transa geçiyorsun zaten sağ sol bozkır git git ip gibi. O ana halter yolu kullanmaktansa Domaniç tarafına veya Söğüt tarafına (Sakarya deltası) sokacaksın ki hem trafikten (tehlike) kaçacaksın doğal güzellikleri olan zorlu bir rota elde edeceksin. Benim gözümde biraz otobanda geçen Tour of Turkey gibi olmuş.

İşin özeti şu haliyle bana ve çevremdekilere çekici gelen bir yarış değil. Küçümsemek için söylemiyorum. Çalışan ve zaman sıkıntısı olan insanlar olarak var olan zamanımızı bizi en mutlu edecek şekilde geçirmek istiyoruz. Gün doğumundan gün batımına, cumartesiden pazara, yıllık izinin başın sonuna hep daha fazla sele üstünde daha fazla km yapmak için uğraşıyoruz. Hep yarış içinde olduğumuz için belki de daha ekstrem bir yarış arıyoruz. Bu yarış bir çok kişiyi de tatmin edebilir ama bu rotayı tamamlayan birisi iyi bir tur cv olan birisin yanında işte bizde şu yarışı tamamladık ya diyebilir ancak.
 

Süper Dede

Forum Bağımlısı
Kayıt
1 Ekim 2018
Başlık
3
Mesaj
1.091
Tepki
6.348
Yaş
61
Şehir
istanbul
İsim
mümtaz öztürk
Başlangıç
1967—68
Bisiklet
Colnago
Bisiklet türü
Yol bisikleti
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #18
@Ziya On Road
Tamamıyla katiliyorum. Ancak ultra mesafe yarışları ülkemizde çok yeni, bu yüzden biraz daha orta sertlikle başlayıp zamanla tam karşılığını vermeyi düşündüm. Belki de bir noktadan sonra yani rota için söylüyorum, sert rota isteyenlere ayrı bir parkur çizmek gerekebilir. Tabii onlar için ayrı bir klasman oluşturmak gerekli. Bu yıl ki yarışta yirmi yedi kişi başlayıp sekiz kişi bitirdi. Sonuçta bir orta yol bulmak lazım. Fikirlerinizi bekliyor olacağım... :harika:

Sevgili Arkadaşlar : Kayıtla ilgili olarak katılımcı sayısının 50 kişi ile sınırlı olduğunu belirtmek isterim. Bunun nedeni tek başıma ancak bu sayıdaki yarışmacıya yardımcı olabileceğimi düşünmemdir. Bu sebepten ön kayıt açıp durumu görmem lazım. Bu başlık altında ön kayıtlarınızı istediğiniz zaman yaptırabilirsiniz. Kesin kayıt ise Ocak 2020 de başlayacak ve Nisan 2020 sonunda bitecektir.
 
Son düzenleme:

Süper Dede

Forum Bağımlısı
Kayıt
1 Ekim 2018
Başlık
3
Mesaj
1.091
Tepki
6.348
Yaş
61
Şehir
istanbul
İsim
mümtaz öztürk
Başlangıç
1967—68
Bisiklet
Colnago
Bisiklet türü
Yol bisikleti
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #19
Bu arada kontrol noktaları ile ilgili gönüllü olmak isteyen arkadaşım varsa lütfen buradan irtibata geçsin... :kötü: Samsun veya Sinop, Eskişehir, Çanakkale...Yani üç arkadaşa ihtiyaç var. Bulamazsam yine "B" planı...:D
 
Yukarı Alt