@halil ibrahim duran
Bir firmanın ürettiği üründe (tasarım, ham madde kalitesi, imalat vb ) kullanıcı hatasına dayanmayan kusurları kabul edip. Maliyetini üstlenerek ürününü geri çağırması, ücret iadesi yapması veya birebir değişim yapması, o firmanın müşterilerine ne denli saygı duyduğunun bir göstergesidir bence. (Tabi bu noktada bağlantı adresini vermiş olduğum haberlerin gerçekleştiği ülkelerde kanunların tüketiciyi koruma altına alıp, firmaları bu yönde çalışmalar yapmaya zorladığının da göz önünde bulundurulması gerekir.)
@halil ibrahim duran
Bence olayın tam da böyle gerçekleşmesi gerekiyor. Müşteri şikayetleri, herhangi bir mahkeme veya tüketici hakem heyeti kararı olmaksızın firmayı ikna edebilmeli, ayıplı ürettiği ürününe sahip çıkması için.
(dile getirdiğim fikirlerim art niyetli olan müşterilerin sırf menfaat elde etmek amacıyla yaptığı şikayetleri kapsamaz, mazur görmez)