İhsan Tunçel
Üye
- Kayıt
- 28 Kasım 2013
- Mesaj
- 64
- Tepki
- 33
- Şehir
- İSTANBUL
- Bisiklet
- Salcano
Merhaba arkadaşlar.
Bisikletle alakası yok fakat herkesin abonesi olduğu internet ile ilgili. D-smart internette de benzer sorunları yaşamıştım. Fakat telekom olayı abartı baya.Yaşadığım sıkıntıyı BİMER'e ilettim. Buradan da paylaşmak istedim. Telekomda aboneliğiniz varsa bence dikkat edin. Aboneliğinizi iptal etmemek için türlü yalanlar dolanlar. Keşke herkes iptal ettirse de, görseler günlerini şu büyük kan emici kurumsal firmalar.
Şikayet metni:
''Türk Telekomda telefon ve adsl aboneliğim vardı 2yıl. Tamamlanınca iptal için beyoğlu telekoma dilekçe ile başvurdum. Kaydı aldıklarını, iptal için çağrı merkezinin beni arayacağını söyledi oradaki çalışan. Bende onlarla görüşmeden iptalin gerçekleşmeyeceği kanısına vardım. Ertesi gün arandım. 4440375 nolu telden. İptal etmemem için bir sürü dil döktü, istemedim. Tamam dedi iptal ediyorum kapatıyorum. Cümlesini duydum kendisinden. İlerde tekrar abone olmak istersem ücret ödemeyeceğimi de ekledi. Saol dedim ve görüşme sonlandı. Eve geldiğimde internetin açıldığını gördüm. Online işlemler kısmından kontrol ettiğimde tarifemin iptal değil günlüğü 2 TL olan bir tarife olarak değiştiğini gördüm. Ertesi gün 4440375 i aradım. Konuyu anlatınca iptal bölümüne aktarıyorum dedi ve dakikalarca bekletilmeme rağmen telefonu açan olmadı. 3. denememde birisi açtı. Konuyu izah ettim. Buradan iptal yapılamadığını söyledi. Telekom müdürlüğüne gitmem gerekiyormuş. Zaten ilk oraya gittim ben onlar da çağrı merkezinin arayıp iptali gerçekleştireceğini söyledi. Tüm abonelik sisteminden para kazanan kurumsal firmalar bu zihniyette ama telekom kadar da müşterisini oyalayan, kandıran, müşterisine eziyet eden bir firma görmedim. Şikayet sitesinden şikayet ettim. Telekomun ilgilisi en kısa sürede dönüş yapılacağını söylemesine rağmen arayan olmadı. Telekom abonesini kaybetmemek için türlü yollara başvuruyor. Ben vatandaş olarak bir firmada taahhütlü sözleşmem süresi sonra erdikten sonra aboneliğimi iptal edebilme hakkına sahip olabilmeliyim. Şimdi modem açık unutulsa, her ay en az 60 TL kullanmadığım internet için borçlu duruma düşecektim. Bunun suçlusu ben miyim. Görüşmelerde bunların bilgisi verilmeden vatandaşın talebi yerine kendi istediklerini uygulayan bir firma telekom.''
Bisikletle alakası yok fakat herkesin abonesi olduğu internet ile ilgili. D-smart internette de benzer sorunları yaşamıştım. Fakat telekom olayı abartı baya.Yaşadığım sıkıntıyı BİMER'e ilettim. Buradan da paylaşmak istedim. Telekomda aboneliğiniz varsa bence dikkat edin. Aboneliğinizi iptal etmemek için türlü yalanlar dolanlar. Keşke herkes iptal ettirse de, görseler günlerini şu büyük kan emici kurumsal firmalar.
Şikayet metni:
''Türk Telekomda telefon ve adsl aboneliğim vardı 2yıl. Tamamlanınca iptal için beyoğlu telekoma dilekçe ile başvurdum. Kaydı aldıklarını, iptal için çağrı merkezinin beni arayacağını söyledi oradaki çalışan. Bende onlarla görüşmeden iptalin gerçekleşmeyeceği kanısına vardım. Ertesi gün arandım. 4440375 nolu telden. İptal etmemem için bir sürü dil döktü, istemedim. Tamam dedi iptal ediyorum kapatıyorum. Cümlesini duydum kendisinden. İlerde tekrar abone olmak istersem ücret ödemeyeceğimi de ekledi. Saol dedim ve görüşme sonlandı. Eve geldiğimde internetin açıldığını gördüm. Online işlemler kısmından kontrol ettiğimde tarifemin iptal değil günlüğü 2 TL olan bir tarife olarak değiştiğini gördüm. Ertesi gün 4440375 i aradım. Konuyu anlatınca iptal bölümüne aktarıyorum dedi ve dakikalarca bekletilmeme rağmen telefonu açan olmadı. 3. denememde birisi açtı. Konuyu izah ettim. Buradan iptal yapılamadığını söyledi. Telekom müdürlüğüne gitmem gerekiyormuş. Zaten ilk oraya gittim ben onlar da çağrı merkezinin arayıp iptali gerçekleştireceğini söyledi. Tüm abonelik sisteminden para kazanan kurumsal firmalar bu zihniyette ama telekom kadar da müşterisini oyalayan, kandıran, müşterisine eziyet eden bir firma görmedim. Şikayet sitesinden şikayet ettim. Telekomun ilgilisi en kısa sürede dönüş yapılacağını söylemesine rağmen arayan olmadı. Telekom abonesini kaybetmemek için türlü yollara başvuruyor. Ben vatandaş olarak bir firmada taahhütlü sözleşmem süresi sonra erdikten sonra aboneliğimi iptal edebilme hakkına sahip olabilmeliyim. Şimdi modem açık unutulsa, her ay en az 60 TL kullanmadığım internet için borçlu duruma düşecektim. Bunun suçlusu ben miyim. Görüşmelerde bunların bilgisi verilmeden vatandaşın talebi yerine kendi istediklerini uygulayan bir firma telekom.''