Trek Procaliber SL 9.7

Konu, 'Bisikletlerimizin Fotoğrafları' kısmında Melih Koç tarafından paylaşıldı.

  1. Melih Koç

    Melih Koç Kıdemli Üye

    Kayıt:
    28 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    276
    Beğeniler:
    148
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Selam herkese,

    Yaklaşık 2 senedir kullandığım Trek X-Caliber 7'yi 2 ay önce sattığımdan beri arayış içerisindeydim. Özellikle carbona geçmek istediğim için acele etmeden tüm marka ve modelleri inceliyordum. Trek'ten çok memnun olduğum için yine Trek modellerine bakarken 30 Haziran'da Procaliber modelinin lansmanının yapıldığını gördüm. Türkiye distribütörü olan firmayı aradığımda bu modelden Türkiye'ye seri olarak getirmeyeceklerini öğrendim. Bisikletin yabancı bisiklet magazin sitelerinde inceleme videolarını izleyip yazıları okuduktan sonra firmayı tekrar aradım ve bu modelden getirmek istediğimi söyledim, onlar da yardımcı oldular ve dün itibariyle siparişimi verdim. :) Ancak fabrikanın stoklarında şu anda bana uygun ölçüde (19.5") bulunmadığı için ön sipariş geçtiler ve üretim/shipping/gümrük işlemleri vs. derken gelmesi 3-4 ayı bulabilecek :( Bekleyeceğiz artık yapacak bir şey yok :)

    [​IMG]

    Kadrodan kısaca bahsedersek, daha önce Trek'in yol grubu bisikletlerinde kullanılan "Isospeed Decoupler" isminde bir teknoloji kullanılıyor. Bu teknolojide, seat tube (sele borusunun takıldığı boru) ve üst boru birbirine bağlı değil, araya konulan Isospeed bağlantısı (vida ve rulman sistemi) sayesinde seat tube'ün 1.1 cm.'e kadar esnemesi mümkün hale getirilmiş. Bu da özellikle oturarak tırmanışlarda ekstra konfor sağlıyor ve tırmanışlarda harcanan enerjiyi düşürüyor (Trek'in açıklamasına göre burada sürücünün yarış süresince maksimum süre selede oturabilmesi amaçlanmış). Ayrıca "Control Freak Cable Management" sistemi ile tüm kabloların kadro içi yönlendirmesi sağlanmış ve bu sistem sayesinde 54 farklı şekilde kablo yönlendirmesi mümkün kılınmış. İlave olarak ön ve arka göbekler için Sram'in yakın zamanda lanse ettiği Boost teknolojisi kullanılmış. Yani ön göbek için 15x110, arka göbek için 12x148 ölçülerinde sokma miller kullanılıyor.

    Detaylı inceleme için aşağıdaki videoyu izleyebilirsiniz.



    Beklemek biraz zor olacak ama değeceğine inanıyorum :)
     
  2. Asım Hulusi Leblebicioğlu

    Asım Hulusi Leblebicioğlu Kıdemli Üye

    Kayıt:
    7 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    223
    Beğeniler:
    114
    Şehir:
    Bursa/İnegöl
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Beklemedeyiz ;) farklı bi bisiklet seçmişsiniz biz de bekliyoruz dört gözle hayırlı olsun şimdiden :)
     
  3. #3
    Melih Koç

    Melih Koç Kıdemli Üye

    Kayıt:
    28 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    276
    Beğeniler:
    148
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Çok teşekkür ederim :) Beklemesi biraz sıkıntılı olacak ama yapacak bir şey yok ;)
     

İlginizi Çekebilir

Dumbbell-Squat-Jump-Exercise.jpg
Selamlar İngiltere'de aylık olarak yayınlanan "Get into Road Cycling" isimli derginin Aralık sayısında yayınlanan "Profesyonel Sporculardan Tepe Tırmanma Teknikleri ve İpuçları" konulu makaleyi...
upload_2015-6-7_11-47-20.png
Bugüne kadar rüzgarın yönünü ve şiddetini, bisikletin başına geçip de sürmeye başlayınca farkediyordum. Strava'ya yeni eklenen StravistiX bu konuda iyi bir bilgi sağlıyor. Önümüzdeki bir hafta...
upload_2017-2-1_9-3-3.png
Şöyle bir hizmet olsa, iyi olmaz mıydı? - Katılacağımız yarış parkurunun tüm detaylarını biliyoruz. Diyelim ki, organizasyon bu parkuru internet sitesinden paylaştı veya geçen yıl bu parkurda...