Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Trek 520

Ali Hekimoğlu

Forum Bağımlısı
Kayıt
19 Ağustos 2006
Mesaj
1.175
Tepki
238
Şehir
izmir
Bisiklet
b'Twin
Kadro boyu medium , 21 inch , üst boru 55.5 cm
2007 model
Linkteki bisiklettir
(link)

Resimlerde görülen teker seti ve sele yerine orjinalleri ile verilecektir (siyah sele).

Arka bagajı mevcuttur , hiçbir problemi yoktur , alan kesinlikle memnun kalacaktır, türkiyede bulunmayan klasikleşmiş bir tur bisikletidir. Fiyatı 2000 tl

(link)

(link)

(link)

(link)

(link)
 
Scudo
Bu bisikleti meraklıları iyi bilir, kadrosu ömürlük bir kadrodur, düşük ağırlık merkezi vardır, yüklü haldeyken bile sürüşü oldukça stabil ve komforludur, uygun bir sele takıldığında uzun, hızlı ve konforlu turlar yapılabilir. Ben bu selede rahat ettiğim için bunu kullanıyorum ama siyah bir sele daha çok yakışıyor , resimdeki ağırlığı 10.5 kg. Orjinal jant takımı sele,ruble vs ile ağırlığı 11 kg 'a yaklaşacaktır. Trek'in sitesinden fiyat mukayesesi yapılmasını tavsiye ederim. Uzun yol tur sevenler kaçırmasın.

(link)
 
bu bisiklet ilk sahibi bir amerikalı mıydı acaba ?ve bisiklet istanbuldan mı alındı ?
 
çok isterdim bu bisikleti ama maalesef kadro boyu bana büyük geliyor
bana 17,5 inch lazım ama gene de çok teşekkürler.umarım yeni sahibiyle uzun bi dünya turuna çıkar. ve bu bisiklete brooks sele ve ortlieb çantalar çok yakışır.
 
Ara ara bisikletin ayrıntılı resimlerini ve aklıma gelen bilgileri eklemeye devam edicem;

Bisikletin orta göbek merkezinin yerden yüksekliği oldukça alçak 26.8 cm, aynı yarış bisikletleri gibi yere yakın bir yapısı var ki bisiklet yüklüyken yeterince stabil olabilsin diye. Yine maşasının offset'i yanı eğimi gidon stabilitesi için fazla , 5.2 cm. Bu değer yarış bisikletlerinde 4.5 cm civarında.

Arka çeki boruları yine stabilite ve yeterli bagaj alanı için uzun 45 cm ama bisikletin toplam uzunluğu açısından toplu bir yapısı var 105.4 cm.

Sele borusu açısı 73.5 cm , ön boru açısı 71 cm.

Standover height 76.4 cm

Sele borusu (c to t) 53.3 cm

Çelik olduğu için oldukça tok ve yol arızalarını sürücüye yansıtması açısından başarılı yani komforlu , ayrıca inanılmaz sağlam, kadroya zarar vermek imkansız, taş gibi , sadece boyanın kalktığı yerlerde pasa dikkat edildiği sürece çok uzun seneler formundan bişey kaybetmeden kullanılması mümkün. Nekadar hor kullanılırsa kullanılsın sadece boyası çiziliyor başka bişi olmaz.

Aklıma geldikçe bilgi eklemeye devam edicem, amacım bisikletin satılması değil bilgi paylaşımı, zaten satılmasada olur oldukça memnunum kendisinden :)



(link)
 
Arkadaşlar fiyatın yüksek bulunduğunun farkındayım, bunun sebebi aslında bisikleti pek satmak istememem. Bir dönem, daha hafif bir yol bisikleti almaya heveslendiğim için açmıştım ilanı ama vazgeçtim , şu an satmak istemiyorum, almak isteyen olursa malesef reddedeceğim. İlan gerek görülüyorsa kilitlenebilir.
Bisikletin son halini de paylaşmak istedim , bu tür bisikletlerle ilgili hertürlü bilgi alış-verişi için kapım açıktır, saygılar...
(link)
 
Bisiklet tarafımca satın alınmıştır.
Ali kardeşime çok teşekkür ederim.
 
Geri