Trans Anatolia bike race

Üikemizde ultra mesafe bike-packing yarışı yapılması durumunda katılır mısınız...?


  • Toplam katılım
    347

Süper Dede

Forum Demirbaşı
Kayıt
1 Ekim 2018
Başlık
2
Mesaj
532
Tepki
2.863
Yaş
60
Şehir
istanbul
İsim
mümtaz öztürk
Bisiklet
Colnago
Vazelin tavsiyesi için teşekkür ederim mümtaz abi :D Sele konusu sıkıntı şimdilik ama poc veya sora tavsiyelere bi kulak asip bakicam duruma göre :)

Teşekkür ederim @sabit ve @Cemil Dada ..

Benim numarayi da 1917 yaparsak iyi olur mumtaz abi..

Vazelini tam olarak nereye sürüyoruz mümtaz abi bi de hangi araliklarla sürüyoruz :koptum:
Numara tamamdır...Vazelini seleye sürüyoruz... :koptum:
 

Süper Dede

Forum Demirbaşı
Kayıt
1 Ekim 2018
Başlık
2
Mesaj
532
Tepki
2.863
Yaş
60
Şehir
istanbul
İsim
mümtaz öztürk
Bisiklet
Colnago
Kayıtlarda son durum ;

ad-soyad

1-Birol Çakır-----------------------------53
2-Sercan Baltalı------------------------343
3-Mümtaz Öztürk--------------------5886
4-Emre Kalaycı--------------------------61
5-Kenan Aydoğdu-----------------------78
6-Bulut Tokmak-------------------------60
7-Tuluyhan Berke Uslu----------------701
8-Bahri Kaplan--------------------------20
9-Süleyman Çetin--------------------2006
10-Abdulkadir Ergin--------------------13
11-Ünal Demir--------------------------14
12-Abdullah Karagöl-----------------5114
13-Mehmet Bulak-----------------------11
14-Cemil Cahit Selimoğlu---10/A---Velican Demirel-10/B
15-Okan Karayas------------------------07
16-Salih Güler---------------------------33
17-Coşkun Sarıbaş----------------------18
18-Alperen Yaraş------------------------21
19-Muhammet Kesgin------------------19
20-İsmail Öznam------------------------17
21-Buğrahan İpeksoy-------------------22
22-Hamza Torlak------------------------23
23-Serdest Karaaslan--------------------26
24-Sıddık Ertürk-------------------------08
25-Melih Şentürk------------------------09
26-Osman Şirin--------------------------01
27-Bürhan Turan------------------------28 B
28-Yunus Özdemir----------------------31
29-H.Caner Koçyiğit---------------------03
30-Ersin Ersoy---------------------------14
31-Niyazi Güngör-----------------------15
32-M.Göktuğ Sönmez-Özgür--16/A-Özgür--16/B
33-Turgay Gez---------------------------27
34-Serkan Çiloğlu------------------------59
35-Şenol Kadir Köstekçi-28/A---Burhan Turan---28/B
36-Oktay Yumak-------------------------29
37-Birol Kayaalp-------------------------30
38-Mehmet Akif Akbay------------------1917
39- Bilgi Karakurt------------------------1021
40-Birol Ildır------------------------------35
 
Son düzenleme:

mmakif

Aktif Üye
Kayıt
2 Haziran 2017
Başlık
0
Mesaj
101
Tepki
133
Yaş
20
Şehir
Sivas
İsim
Mehmet Akif
Bisiklet
Ümit
Mumtaz abi 1917 numara benim :koptum: hani cok takildigimdan degil ama olsa güzel olur duzeltsen musait oldugunda abi saolasin simdiden :)
 

Abdülkadir Ergin

Forum Bağımlısı
Kayıt
31 Ocak 2012
Başlık
58
Mesaj
1.269
Tepki
2.886
Yaş
39
Şehir
Manisa
Bisiklet
Salcano
10-Abdülkadir Ergin--------------------13
11-Ünal Demir--------------------------14
13-Mehmet Bulak-----------------------11
.
.
.
26-Osman Şirin--------------------------11
29-H.Caner Koçyiğit---------------------13
30-Ersin Ersoy---------------------------14
Abi böyle de bir durum var..
 

Cemil Dada

para todos todo nada para nosotros
Kayıt
22 Nisan 2016
Başlık
1
Mesaj
449
Tepki
968
Şehir
Ankara
İsim
Cemil Dada
Bisiklet
Cube
@Süper Dede 41. sırada kayıt yaptıran Velican Demirel daha önce yarışa katılması için teşvik ettiğimi söylediğim arkadaşım. Son saate yetişti ☺ Biz takım olarak katılacağız, ben 10 numarayı almıştım. Velican'a da yine 10 numarayı alacağız değil mi 😊
 

Süper Dede

Forum Demirbaşı
Kayıt
1 Ekim 2018
Başlık
2
Mesaj
532
Tepki
2.863
Yaş
60
Şehir
istanbul
İsim
mümtaz öztürk
Bisiklet
Colnago
@Süper Dede 41. sırada kayıt yaptıran Velican Demirel daha önce yarışa katılması için teşvik ettiğimi söylediğim arkadaşım. Son saate yetişti ☺ Biz takım olarak katılacağız, ben 10 numarayı almıştım. Velican'a da yine 10 numarayı alacağız değil mi 😊
Tamam. 10/A ve 10/B olarak yarışcaksınız.
 
Son düzenleme:

Süper Dede

Forum Demirbaşı
Kayıt
1 Ekim 2018
Başlık
2
Mesaj
532
Tepki
2.863
Yaş
60
Şehir
istanbul
İsim
mümtaz öztürk
Bisiklet
Colnago
Kayıtlarda son durum ;

ad-soyad

1-Birol Çakır-----------------------------53
2-Sercan Baltalı------------------------343
3-Mümtaz Öztürk--------------------5886
4-Emre Kalaycı--------------------------61
5-Kenan Aydoğdu-----------------------78
6-Bulut Tokmak-------------------------60
7-Tuluyhan Berke Uslu----------------701
8-Bahri Kaplan--------------------------20
9-Süleyman Çetin--------------------2006
10-Abdulkadir Ergin--------------------13
11-Ünal Demir--------------------------14
12-Abdullah Karagöl-----------------5114
13-Mehmet Bulak-----------------------11
14-Cemil Cahit Selimoğlu---10/A---Velican Demirel-10/B
15-Okan Karayas------------------------07
16-Salih Güler---------------------------33
17-Coşkun Sarıbaş----------------------18
18-Alperen Yaraş------------------------21
19-Muhammet Kesgin------------------19
20-İsmail Öznam------------------------17
21-Buğrahan İpeksoy-------------------22
22-Hamza Torlak------------------------23
23-Serdest Karaaslan--------------------26
24-Sıddık Ertürk-------------------------08
25-Melih Şentürk------------------------09
26-Osman Şirin--------------------------01
27-Yunus Özdemir----------------------31
28-H.Caner Koçyiğit---------------------03
29-Ersin Ersoy---------------------------14
30-Niyazi Güngör-----------------------15
31-M.Göktuğ Sönmez-Özgür--16/A-Özgür--16/B
32-Turgay Gez---------------------------27
33-Serkan Çiloğlu------------------------59
34-Şenol Kadir Köstekçi-28/A---Burhan Turan---28/B
35-Oktay Yumak-------------------------29
36-Birol Kayaalp-------------------------30
37-Mehmet Akif Akbay------------------1917
38- Bilgi Karakurt------------------------1021
39-Birol Ildır------------------------------35
 
Son düzenleme:

mmakif

Aktif Üye
Kayıt
2 Haziran 2017
Başlık
0
Mesaj
101
Tepki
133
Yaş
20
Şehir
Sivas
İsim
Mehmet Akif
Bisiklet
Ümit
Arkadaşlar Mayıs ayı sonuna kadar numara değişikliği yapabilirsiniz. Sonrasında yapamazsiniz zira baskıya girmiş olacağız
Neyin baskisi bu acaba ben buralari hep kacirmisim ya da unutmusum sanirim o kadar da takip ediyorum ama:kötü:
 
Tepkiler: JusTiMe

Süper Dede

Forum Demirbaşı
Kayıt
1 Ekim 2018
Başlık
2
Mesaj
532
Tepki
2.863
Yaş
60
Şehir
istanbul
İsim
mümtaz öztürk
Bisiklet
Colnago
YARIŞMA KURALLARI

1.
18 yaşını bitiren herkes bu yarışa katılabilir. Yarışa yalnızca, yol bisikleti, mtb ve şehir bisikleti ile katılınabilir. Elektrikli, üç tekerlekli veya yatay durumda sürülen bisikletler yarışa katılamazlar. Tandem bisikletler de bu yarışta kullanılamazlar...
2.Yarış sırasında tüm katılımcılar bisikletinin ve kendinin güvenliğini sağlamakla yükümlüdür.
3.Tüm yarış boyunca trafik kurallarına azami derecede uymak tamamen yarışçının sorumluluğundadır ve zorunludur.
4.Sağlık yönünden bu yarışa katılmasında her hangi bir engeli olmadığını bildirmek yarışmacının sorumluluğundadır. Bu yüzden lisans ya da sağlık raporu yarıştan önce yarış direktörüne ibraz edilmelidir.
5.Yarışma sırasında, zorunlu kontrol noktaları hariç, yarışmacılar istedikleri rotayı kullanabilirler. Bisikletin girmesinin yasak olduğu yerlerden geçmek kesinlikle yasaktır. Aksi durumda tüm sorumluluk yarışçıya aittir.
6.Yarış sırasında motorlu araçlara tutunmak veya rüzgardan korunmak maksadıyla arkasında sürmek yasaktır.Tespit edildiğinde diskalifiye uygulanır.
7.Yarışmacılar, birbirlerinin peşi sıra sürüş de yapamazlar. Tespit edildiğinde diskalifiye uygulanır...
8.Yarışmacılar, tüm mekanik gereksinimlerini yanlarında bulundurmakla yükümlüdürler.
9.Yarışmacılar, ön ve arka ışık taşıyacaklar ve ayrıca organizasyonun verdiği reflektör bantları bisikletlerin üzerine yapıştıracaklardır.
10. Yarışmacılar sürüşleri sırasında KASK takmak ve tünellerden geçerken ve hava karardığı andan itibaren reflektörlü yelek giymek zorundadırlar.
11. Yarış, yaklaşık 2270 km yi kapsamaktadır. Bu en kısa rotadır...
12.Yarışmacılar, yarış süresince yeme içme ve konaklamalarını kendileri ayarlayacaktır.
13. Habersiz iki gün hareketsiz kalınması durumu diskalifiye sebebidir...
14. Sürüş tercihleri tamamen sürücünün sorumluluğundadır. Gece veya dinlenmeden, aşırı yorgun ve uykusuz yapılan sürüşlerde oluşabilecek tüm olumsuz durumlardan yarışmacı sorumludur.
15. Tüm yarışmacılar kendilerine verilen tracker cihazını yarış boyunca açık tutmak ve yarış bitiminde sağlam olarak organizasyona teslim etmekle yükümlüdürler.
16. Yarışmacılar iletişimin sağlanması adına cep telefonlarını 24 saat açık tutacaklardır.
17. Takımlar 2 (iki) kişiden oluşur ve takım halinde yarışan çiftler, finişe birlikte girmelidirler. Aksi durumda tek başına finişe gelen takım yarışmacısı klasmana alınmayacak ancak klasman dışı yarışı bitirenler listesinde görülecektir.
 

Süper Dede

Forum Demirbaşı
Kayıt
1 Ekim 2018
Başlık
2
Mesaj
532
Tepki
2.863
Yaş
60
Şehir
istanbul
İsim
mümtaz öztürk
Bisiklet
Colnago
41 kere maşallah, yarışa katılacak arkadaşlarımızın sayısı tam 41 oldu... :)
Hadi hayırlısı...
Kayıtlarda son durum ;

ad-soyad

1-Birol Çakır-----------------------------53
2-Sercan Baltalı------------------------343
3-Mümtaz Öztürk--------------------5886
4-Emre Kalaycı--------------------------61
5-Kenan Aydoğdu-----------------------78
6-Bulut Tokmak-------------------------60
7-Tuluyhan Berke Uslu----------------701
8-Bahri Kaplan--------------------------20
9-Süleyman Çetin--------------------2006
10-Abdulkadir Ergin--------------------13
11-Ünal Demir--------------------------14
12-Abdullah Karagöl-----------------5114
13-Mehmet Bulak-----------------------11
14-Cemil Cahit Selimoğlu---10/A---Velican Demirel-10/B
15-Okan Karayas------------------------07
16-Salih Güler---------------------------33
17-Coşkun Sarıbaş----------------------18
18-Alperen Yaraş------------------------21
19-Muhammet Kesgin------------------19
20-İsmail Öznam------------------------17
21-Buğrahan İpeksoy-------------------22
22-Hamza Torlak------------------------23
23-Serdest Karaaslan--------------------26
24-Sıddık Ertürk-------------------------08
25-Melih Şentürk------------------------09
26-Osman Şirin--------------------------01
27-Yunus Özdemir----------------------31
28-H.Caner Koçyiğit---------------------03
29-Ersin Ersoy---------------------------14
30-Niyazi Güngör-----------------------15
31-Turgay Gez---------------------------27
32-Serkan Çiloğlu------------------------59
33-Şenol Kadir Köstekçi-28/A---Burhan Turan---28/B
34-Oktay Yumak-------------------------29
35-Birol Kayaalp-------------------------30
36-Mehmet Akif Akbay------------------1917
37- Bilgi Karakurt------------------------1021
38-Birol Ildır------------------------------35
bir takım ayrıldı, net kayıt sayımız 40 oldu. Az olsun bizim olsun...😛😀
 
Son düzenleme:

Süper Dede

Forum Demirbaşı
Kayıt
1 Ekim 2018
Başlık
2
Mesaj
532
Tepki
2.863
Yaş
60
Şehir
istanbul
İsim
mümtaz öztürk
Bisiklet
Colnago
Yurtdışı kaynaklı, ultra mesafe bisiklet antrenmanları ve yarışlarında ip uçları içeren bir makaleyi google amcam çevirdi ben de paylaşıyorum... :)

Eğitim Makaleleri

Hedef Belirleme
Çift yüzyılı tamamlama yolculuğundaki ilk pedal darbesi, yeterli eğitim ve adaptasyonun yalnızca mesafeyi değil aynı zamanda güvenle sürmesini sağlamak için geleceğe yetecek bir hedef seçmektir. Zaten uygun bir sporcu veya deneyimli bir bisikletçi değilseniz, dört hafta hazırlamak için muhtemelen yeterli zaman değil. Bir hedefe güvenle ulaşmak zorlukla hayatta kalmaktan çok farklıdır.

Çifte asrı güvenle tamamlamak için ne kadar hazırlık süresi gereklidir? Bu, temel zindelik seviyenize ve bisikletle olan deneyiminize bağlıdır. Yıllarca düzenli olarak bisiklet sürdüyseniz, hazırlık süresi bisiklet sürmeye yeni başlayanlar için geçerli değildir. Seçtiğiniz hedefin yaz başında olması umarım soğuk kış aylarında antrenörünüze biner veya kros kayağı veya koşu gibi aktivitelerle aerobik olarak eğitilirsiniz. Eğer bu mayıssa ve ilkbaharda basmamışsanız, eylülün iki katı daha gerçekçi olur.

periyotlanması
Periodizasyon, yerel kulüp yarışları için veya uzun mesafeli etkinlikler için hazırlanmak istediğiniz tüm eğitim planlarının temel taşıdır. Antrenörler yıl boyunca temel antrenman dönemleri için farklı isimlere sahip, hadi kullanalım: geçiş, vakıf, hazırlık ve uzmanlık.

Geçiş uzun bir bisiklet mevsiminin ardından sonbaharda gerçekleşir. Geçiş birkaç hafta veya birkaç ay sürebilir. Aktif dinlenme zamanı, bedeninizi onararak zihinsel tazeliğini yeniden kazanma zamanı.

Periodizasyon bir piramidi andırıyor.

Piramidin temeli olan Vakıf, bisikletçilerin kilometrelerce kilometreyi tahakkuk ettikleri sonbaharın sonlarında ve kış aylarının başında meydana gelir. Vakfın hedefi genel aerobik ve güç geliştirmedir.

Hazırlık süresi, eğitim çabalarına odaklanma, kademeli olarak hacmini artırma (bisiklete binme süresi) ve yoğunluğu (ne kadar zorlu sürüş yaptığınız) zamanıdır. Eğitim, hedef etkinliklerinize göre aşamalı olarak belirginleşir. Hazırlık aerobik kapasite geliştirir ve laktat eşiğinizi arttırır.

Uzmanlaşma veya zirve yapma, hedef etkinliklerinizin özel taleplerine odaklanır. En üst forma erişen nispeten kısa bir süredir.

Bu temel dönemlerde dört ila altı hafta süren daha küçük eğitim blokları vardır. Örneğin, dört haftalık tipik bir programda, üç haftalık aşamalı olarak artan hacim (zaman veya kilometre) ve yoğunluk (ne kadar zor sürdüğünüz) vardır. Aşırı aşırı yüklenmeye neden olmadan, her haftadaki hacim yüzde 5 ila 10 artırılabilir. Bu üç haftalık inşa süresi , vücudun gerildiği ve rahatlık bölgesi dışında çalışması istendiği fiziksel bir aşırı yüklenme durumuna neden olur .

Dört haftalık eğitim bloğunun dördüncü haftası iyileşmeye adanmıştır . Fitness kazancı toparlanma haftası boyunca gerçekleşir. Vücudunuz kendini yeniden inşa edip onardığı zamandır. Antrenman aşırı yüklenmesine adapte olur ve bir sonraki antrenman bloğu için daha güçlü olmanızı sağlar. Eğer toparlanmayı görmezden gelirseniz, iyileştirme platoda olacaktır ve performansınız düşebilir. Sert eğitim, toparlanmaya izin vermeden, aşırı eğitimli bir durumu tetikleyebilir; Ulaşılması zor olan ancak düzeltilmesi gereken aylar, muhtemelen aylar alabilen bir durum.

Bir iyileşme haftası boyunca, eğitim devam eder, ancak hacim önceki haftanın yarısına kadar azalır. Yoğunluk azalır, ancak tamamen ortadan kaldırılmaz. İyileşme haftası nispeten kolay bir hafta olmasına rağmen, yine de bir miktar yoğunluğu içermelisiniz.

Her 4 haftalık eğitim bloğu bir öncekine dayanır. Eğitim bloğunu bir dizi merdiven adımı olarak düşünün. Üç adım yukarı ( aşırı yük ), bir adım aşağı ( kurtarma ). Üç adım daha, bir adım daha, vb. Hedef etkinliğiniz bu merdivenin tepesinde oturuyor.

Bir hedef etkinlik tarihi seçin, geriye doğru sayın ve en az 3, 4 haftalık antrenman bloklarını başarmanıza izin verin. Ne kadar uzun bir süre eğitime kendini adayabiliyorsan, iki yüzyılı güvenle o kadar iyi başarabilirsin.

Eğitim Haftası
Eğitim haftası bir dizi aşırı yük gününü ve iyileşme gününü içerir. Her hafta sabit bir hızda bir veya iki uzun yolculuk içermelidir. Uzun yolculuklar temel zindeliği ve dayanıklılığı geliştirir. Uzun bir sürüş süresi boyunca sürdürebileceğinizi düşündüğünüz en sağlam hızda ilerleyin.

Sık sık duyduğum bir soru, "Fireweed 200'ü yapmak için uzun sürüşlerimin ne kadar sürmesi gerekiyor?" Kısa cevap Fireweed’e binmek için 200 mil atmanıza gerek kalmamasıdır. Maraton koşucularının bir maratonu başarıyla tamamlamak için 26 mil koşması gerekmez.

Basit bir kural, hedef etkinliğinizin mesafesinin üçte ikisinden üçte birine kadar olan bir sürüşe çıkmaktır. Çift yüzyıl boyunca, en uzun yolculuğunuz 133 ila 150 mil arasında olmalıdır. Bir yüzyıl sürme, bu ilerlemede iyi bir adımdır, ancak en uzun yolculuğunuz bir yüzyılsa, bu mesafenin iki katı sürmeniz çok acı verici olabilir. Bir sonraki iki sürüşünüz için yeterli iyileşme ve optimum performans sağlamak için 100 milden uzun süren yolculuklar arasında bir ila iki hafta bekleyin.

yoğunluk
Haftada iki gün, yoğunluk aralıklarına ayrılmalıdır. Yoğunluk egzersizleri aerobik sisteminizi eğiten ve laktat eşiğinizi artıran zorlu egzersizlerdir. Laktat eşiği, vücudunuzun laktatı kanınızdan etkin bir şekilde temizleyemediği noktadır. Laboratuar testine girecekseniz, LT, egzersiz yoğunluğu arttıkça kan laktat konsantrasyonunun yükseldiği bir grafik noktasıdır. Sürüşte pratik olarak LT, hızınızı yarım saat veya daha fazla sürdürmek için yavaşlamanız gerektiğini düşündüğünüz nokta, aşağı yukarı.

Bu nedenle, kalp atış hızınızı laktat eşiğinde hesaplamak için 30 dakikalık bir zaman yarışı yapın. Bisiklete binme konusunda oldukça yeniyseniz, 30 dakikadaki ortalama kalp atış hızınız LT'niz için iyi bir tahmindir. Fit sporcular bir süre deneme hızını, gerçek LT'lerinin birkaç vuruşundan daha uzun sürdürebilirler. Laktat eşiği ve çiftler için eğitim hakkındaki diğer mükemmel makaleler hakkında daha fazla bilgi için,
Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.
adresindeki Penseyres, Hughes ve Kostman'a bakın .

Yoğunluk aralıklarının örnekleri, artan zorluk sırasına göre, geçici aralıklar (LT'nin% 88'i), sabit durum aralıkları (LT'nin% 92'si), tırmanma tekrarları (LT'nin% 95'i) ve hız aralıklarıdır (% 100 çaba). Burada verilen yüzdeler rehber niteliğindedir. Koçluk sistemlerinin bu aralıklar için farklı terimleri ve tanımları olabilir, ancak amaçları temel olarak aynıdır; hızlı sürmek için hızlı eğitmek zorundasın.

Laktat eşiğiniz (LT) üzerindeki veya üzerindeki her eğitim gününü, nispeten hafif bir gün veya bir kurtarma yolculuğu takip etmelidir. Çok zorlu bir egzersizden 24 ila 48 saat bekleyin.

Antrenörler kurtarma sürüşünü somut yollarla açıklar: bisikletinizi yürüyüşe çıkarın; o kadar yavaş sürersin ki kendini suçlu hissedersin; o kadar yavaş sürersin, düşecekmiş gibi hissedersin. 30 ila 60 dakikalık bir toparlanma yolculuğu kan damarlarını dolaşımını arttırmak, kas ağrısını azaltmak ve iyileşmeyi ve uyum sağlamak için genişletir. Antrenman adaptasyonu, zor antrenman sırasında değil, dinlenme ve dinlenme sırasında gerçekleşir.

Tam iyileşmeyi sağlamak, aşırı çalışmayı önlemek ve motora karşı taze bir tutumu korumak için haftada en az bir gün tamamen bisikletten uzak durun. Vücudunuzla uyum içindeyseniz, ekstra bir dinlenme gününün ne zaman yapıldığını öğreneceksiniz. Aşırı yorgunluğa zorlama hatası yapmayın. Sayaç üretken ve sadece daha derin bir delik kazacak.

Başarı için yakıt
Motorunuzu neyin ateşe verdiğine yakından dikkat etmezseniz, hiçbir eğitim sizi bir mesafe olayından geçiremez. Pek çok sürücü yetersiz beslenme ve nemlendirme nedeniyle ağır basar veya ihtiyaç duyduğunuzda yeterli miktarda kalori almaz. Neden bütün bu eğitimler geziye sadece birkaç saat sürecek?

Eğitim ve yarış günlerinde kahvaltı yapmak zorunludur. Kahvaltı yapmadan egzersiz yapmak "önceden kemiklenmiş" olmak gibi bir şey. Kahvaltı bol miktarda karbonhidrat ve biraz da protein içermelidir. Jambonlu ve peynirli omlet kötü bir şey değil. Sadece ev patates kızartması veya krep ile geldiğinden emin olun! En sevdiğim gezintiye hazır yemeklerinden biri, bir buçuk dakika boyunca mikrodalgada tutturulmuş, üstüne yumurta ve rendelenmiş peynirli kahverengi pirinç.

Bir gün önce ve sürüş sabahı bol su içtiğinizden emin olun. Gece boyunca solunum ve terleme yoluyla çok fazla sıvı kaybedersiniz, bu da sizi sabaha kadar su kaybetmeden bırakır.

Hedef olayınızdan çok önce, antrenman sırasında karbonhidrat içeceğinizi veya sıvı beslenmenizi deneyin. Midenizin yiyecek ve sıvı seçeneklerinizi tolere edebildiğinden emin olun. Hedef etkinliğiniz günü diyetinize yeni bir şeyler vermekten kaçının.

Bol miktarda binmek için yiyecek getirin ve az miktarda yiyin. Sürüşe başlamanızdan 20 dakika sonra yemeye başlamalısınız. Düzenli aralıklarla sık sık yiyin. Kendinizi kemikli hissedene kadar yemek için beklerseniz, çok geç kaldınız. Bonking ismim "The Great Flush", biri kolu bastırıyormuş gibi hissettiğim hissidir ve bacaklarımdaki tüm güç tuvaleti siler. The Great Flush’tan kurtulmak çok zor, bu yüzden oraya gitmemek en iyisi. Düzenli aralıklarla sık sık yiyin.



Elektrolit takviyesi almayı düşünün. Yetersiz sodyum replasmanının ve / veya çok fazla su içmenin neden olduğu düşük kan sodyum konsantrasyonu, kas kramplarına ve hiponatremi veya aşırı sıvı yüklemesi adı verilen tehlikeli bir duruma neden olabilir. Lulu Weschler, her mesafe bisikletçisinin
Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.
Edileceğini ve Önleneceğini" yazması gereken mükemmel bir makale yazdı .

Sürüş sonrası iyileşme içeceği veya bir yemek esastır. Sürüşten 30 dakika sonra, dört parça karbonhidratla kabaca bir kısım protein içeren bir şey yiyin veya için. Bir egzersizden sonra metabolizmanız hala yüksek olduğunda karbonhidrat alımı maksimumdadır. 1: 4 protein karbonhidrat oranını içeren bir içecek veya öğün, glikojen depolarını hızlı bir şekilde yenileyerek geri kazanımı hızlandıracaktır. Bu "glikojen penceresi" yaklaşık 1 saat dinlenmeden sonra kapanacaktır.

Unutmayın: İlk çiftinizi sürmenin hedefi güvenle sürmektir. Bunu yapmanın en iyi yollarından biri, yiyecek ve sıvı alımında kendinden emin olmaktır. Bunu yapmanın tek yolu, ne zaman, neye benzediğini denemek ve vücudunuzu tanımaktır. British Columbia Üniversitesi'nde beslenme profesörü olan John Hughes ve Susan Barr,
Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.
başlıklı makalesinde mükemmel beslenme önerileri
Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.
.

sivrilen
Herkes konik için sabırsızlanıyor. Konik genellikle bir ultra çok önce bir ila üç hafta sürer. Saatleri kaydettiniz, uzun yolculuklara çıktınız, bu aralıklarla dövülmüş ve vücudunuz bir bisiklet makinesi değil mi? Tam değil! Koniklik, bisikletten bir hiatus almak anlamına gelmez. Sporadik ve kolay sürüş yapmak demek değildir. Hacim ve yoğunluk azalır, ancak tamamen ortadan kaldırılmaz. Konik faz sırasında bazı yoğunluk antrenmanlarına devam ederek iç karartmayı önlemek için dikkatli olmalısınız.

Bisikletinizi hazırlamak için bu zamanı kullanmalısınız. Bisiklet tamircisi konusunda usta değilseniz, bir dükkana götürün ve üstünden geçirin. Cıvatayı çevrilmemiş halde bırakmayın. Mükemmel çalışan bir bisiklet kullanmamak için kendinize çok fazla yatırım yaptınız.
 
Yukarı Alt