İki tane bisikletim var ve devamlı seyahatlerime de bisikletlerimi de götürmek istiyen birisiyim. Aracımın arkasına koltukları yatırarak bisikletleri koymaktan da bıktım diyebilirim. Bisiklete mi bişey olacak araba mı çizilecek diye düşünmektense araç arkası taşıyıcı almaya karar verdim piyasa da 50 Tl ye de var 1000 Tl ye de. Bana yetecek uzun yollarda bisikleti sağlam tutacak , kurulumu kolay bir yandan da aracıma zarar vermeyecek ses yapmacak bir taşıyıcı arayışına girdim ve Thule'nin 9103 modelini almaya karar verdim.
Decathlon Samsun bana en yakın satış noktasıydı. 280 TL ye aldım.Kurulumunu kendim yaptım fakat aracımın arka camına tam oturmadı sorun olduğunu anladım iade edilebileceğini bildiğim için İstanbul'a kadar eski sistemle bisikletler araç içinde geldim.
İstanbul Decathlonda ki arkadaş oldukça bilgiliydi listelerine baktı ve aynı görünüşte 2 model olduğunu söyledi birisi 9103 diğeri 9104 ve bana yanlış olarak 9104 verilmiş. 9103 ü alıp denedikten sonra hiç bir sorun olmadan bagajıma uydu, ürün Hatchback ve Station araçlar için uygun. Fakat arka bagajınız daha yüksekse 9104 modelini almalısınız. Resmi de aşağıda .
http://www.thule.com.tr/resimler/FDGP1TKThuleClipOn9103[1].jpg
Ürün kurulumu çok kolay 5-10 dakika da ilk kurulumu yapılıyor. Sonraki kullanımlarda ise katlanır açılır özelliği sayesinde ne bir kayışa ne de bir anahtara ihtiyaç duyuluyor. Bagajın üst kısmında ve alt kısmından kenetlendikten sonra taşıyıcı bagaja sapasağlam yapışıyor. En güzel özelliği ise taşıyıcı araç üstündeyken bagaj kapağının da kullanılabiliyor olması fakat bisikletler varken bagajı açmak hem tehlikeli hemde zor. Ayrıca ürünün yanında bagaja kenetlenen yerlerde araca zarar vermemesi için tampon yapışkanlar da var.
Taşıyıcı 3 bisiklete kadar taşıyabiliyor , kementleri kauçuk bir malzemeden yapılmış yani bisiklete zarar vermesi söz konusu değil. Bisikletlerin tekerleri ve gidonları dönebiliyor bunlar için düşünülmüş tek bir kayış çıkıyor , bence yetersiz en az 3 tane olmalı çünkü gidonların sağa sol dönmesi bisikletlerin birbirine sürtmesi sorununu ortaya çıkarabilir.
İstanbul'dan Trabzon'a kadar 110-140 km arası hızlarda geldim hiç bir sorun, ses, oynama, kayma görmedim. Ürün harika diye bilirim. Kullanım kılavuzunda 130 u geçmeyin diyordu ama sorun olmadı fakat dikkatli olmakta da fayda var.
Ürünün artıları:
1.Kurulum(Kayış gerektirmiyor)
2.Montaj(Sonraki kullanımlar oldukça kolay)
3.Saklama(iki hamlede katlanabilir)
4. Sağlamlık,güvenirlik(Markası itibariyle)
Eksikleri:
1. Kayış miktarı yetersiz.
Taşyıcının tanıtım videosu da aşağı da arkadaşlar. İskandinavlar bu işi biliyor.
Decathlon Samsun bana en yakın satış noktasıydı. 280 TL ye aldım.Kurulumunu kendim yaptım fakat aracımın arka camına tam oturmadı sorun olduğunu anladım iade edilebileceğini bildiğim için İstanbul'a kadar eski sistemle bisikletler araç içinde geldim.
İstanbul Decathlonda ki arkadaş oldukça bilgiliydi listelerine baktı ve aynı görünüşte 2 model olduğunu söyledi birisi 9103 diğeri 9104 ve bana yanlış olarak 9104 verilmiş. 9103 ü alıp denedikten sonra hiç bir sorun olmadan bagajıma uydu, ürün Hatchback ve Station araçlar için uygun. Fakat arka bagajınız daha yüksekse 9104 modelini almalısınız. Resmi de aşağıda .
http://www.thule.com.tr/resimler/FDGP1TKThuleClipOn9103[1].jpg
Ürün kurulumu çok kolay 5-10 dakika da ilk kurulumu yapılıyor. Sonraki kullanımlarda ise katlanır açılır özelliği sayesinde ne bir kayışa ne de bir anahtara ihtiyaç duyuluyor. Bagajın üst kısmında ve alt kısmından kenetlendikten sonra taşıyıcı bagaja sapasağlam yapışıyor. En güzel özelliği ise taşıyıcı araç üstündeyken bagaj kapağının da kullanılabiliyor olması fakat bisikletler varken bagajı açmak hem tehlikeli hemde zor. Ayrıca ürünün yanında bagaja kenetlenen yerlerde araca zarar vermemesi için tampon yapışkanlar da var.
Taşıyıcı 3 bisiklete kadar taşıyabiliyor , kementleri kauçuk bir malzemeden yapılmış yani bisiklete zarar vermesi söz konusu değil. Bisikletlerin tekerleri ve gidonları dönebiliyor bunlar için düşünülmüş tek bir kayış çıkıyor , bence yetersiz en az 3 tane olmalı çünkü gidonların sağa sol dönmesi bisikletlerin birbirine sürtmesi sorununu ortaya çıkarabilir.
İstanbul'dan Trabzon'a kadar 110-140 km arası hızlarda geldim hiç bir sorun, ses, oynama, kayma görmedim. Ürün harika diye bilirim. Kullanım kılavuzunda 130 u geçmeyin diyordu ama sorun olmadı fakat dikkatli olmakta da fayda var.
Ürünün artıları:
1.Kurulum(Kayış gerektirmiyor)
2.Montaj(Sonraki kullanımlar oldukça kolay)
3.Saklama(iki hamlede katlanabilir)
4. Sağlamlık,güvenirlik(Markası itibariyle)
Eksikleri:
1. Kayış miktarı yetersiz.
Taşyıcının tanıtım videosu da aşağı da arkadaşlar. İskandinavlar bu işi biliyor.