Kenan Çeliktaş
Daimi Üye
- Kayıt
- 12 Eylül 2008
- Mesaj
- 289
- Tepki
- 181
- Şehir
- İstanbul- Güngören
Merhaba arkadaşlar. Sizlere decathlon ile aramda geçen bir durumdan bahsetmek ve bu vesile ile firmaya teşekkür etmek istiyorum.
Yaklaşık 3 hafta önce 169 TL ye aldïğım shimano spd ayakkabı, ben satın aldıktan sonra 2 hafta sonra seri sonu indirimine girmiş ve 109 TL olmuştu. Duruma itiraz etmek için hafta sonu mağzaya gittim.
Danışmada çok sıra olduğundan, ön bilgi almak için bisiklet reyonunun önünde bulunan kurulum atölyesindeki bir çalışana durumdan bahsettim. Kendisi de bana aradaki farkın belki hediye çeki olarak verilebileceğini söyledi ve danışma ile görüşmemi rica etti.
Ardından danışmaya gittim ve oradaki görevli ile görüştüm. Zannedersem ki derdimi tam anlatamamış olucam ki görevli bana: " eger ürünü kullanmasaydïnız iade alıp düşük fiyat ile yeniden almanızı sağlayabilirdim ama kullandığınız için malesef bu mümkùn değil. " dedi. Bende peki deyip çok ısrar etmeden tekrar reyonları gezmeye başladım.
Reyonları dolaşırken kurulum atölyesinde ki görevli beni gördü ve " sizin durumunuz ne oldu " diye sordu. Bende danışmadan yapılan açıklamayı kendisine ilettim. Peki diyerek yanımdan ayrıldı.
Bu konuşmalar bisiklet reyonunda geçmişti. Aradan 10 dk geçtikten sonra ben mağzanın diğer köşesinde iken kurulum atölyesinde ki görevli yanıma tekrar geldi ve " mağazada arkadaşlar ile sizi arıyorduk. Aradaki 60 TL lik farkı size hediye çeki olarak vermek istiyoruz" dedi ve bana aradaki 60 TL yi hediye çeki olarak iade ettiler...
Bu olanları bu kadar detaylı anlatmamın sebebi; firma prosedürlerinden ve özellikle firma çalışanlarından duyduğum memnuniyet, ilgi ve alakadır. Eğer firmalar hakkında başımızdan geçen kötü olayları paylaşıyorsak, bu tarz tüketici dostu firmalardan da bahsedip, bu firmalara sahip çıkmalıyız.
Artık birileri bu sektörün sadece kendi tekelinde olmadığını farkına varmalı...
Teşekkürler Decathlon...
Yaklaşık 3 hafta önce 169 TL ye aldïğım shimano spd ayakkabı, ben satın aldıktan sonra 2 hafta sonra seri sonu indirimine girmiş ve 109 TL olmuştu. Duruma itiraz etmek için hafta sonu mağzaya gittim.
Danışmada çok sıra olduğundan, ön bilgi almak için bisiklet reyonunun önünde bulunan kurulum atölyesindeki bir çalışana durumdan bahsettim. Kendisi de bana aradaki farkın belki hediye çeki olarak verilebileceğini söyledi ve danışma ile görüşmemi rica etti.
Ardından danışmaya gittim ve oradaki görevli ile görüştüm. Zannedersem ki derdimi tam anlatamamış olucam ki görevli bana: " eger ürünü kullanmasaydïnız iade alıp düşük fiyat ile yeniden almanızı sağlayabilirdim ama kullandığınız için malesef bu mümkùn değil. " dedi. Bende peki deyip çok ısrar etmeden tekrar reyonları gezmeye başladım.
Reyonları dolaşırken kurulum atölyesinde ki görevli beni gördü ve " sizin durumunuz ne oldu " diye sordu. Bende danışmadan yapılan açıklamayı kendisine ilettim. Peki diyerek yanımdan ayrıldı.
Bu konuşmalar bisiklet reyonunda geçmişti. Aradan 10 dk geçtikten sonra ben mağzanın diğer köşesinde iken kurulum atölyesinde ki görevli yanıma tekrar geldi ve " mağazada arkadaşlar ile sizi arıyorduk. Aradaki 60 TL lik farkı size hediye çeki olarak vermek istiyoruz" dedi ve bana aradaki 60 TL yi hediye çeki olarak iade ettiler...
Bu olanları bu kadar detaylı anlatmamın sebebi; firma prosedürlerinden ve özellikle firma çalışanlarından duyduğum memnuniyet, ilgi ve alakadır. Eğer firmalar hakkında başımızdan geçen kötü olayları paylaşıyorsak, bu tarz tüketici dostu firmalardan da bahsedip, bu firmalara sahip çıkmalıyız.
Artık birileri bu sektörün sadece kendi tekelinde olmadığını farkına varmalı...
Teşekkürler Decathlon...