Strese bağlı geçici felç

Konu, 'Sağlık - Antrenman - Beslenme' kısmında Burak Meşe tarafından paylaşıldı.

  1. Burak Meşe

    Burak Meşe Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    19 Ocak 2007
    Mesajlar:
    597
    Beğeniler:
    282
    Şehir:
    İdealtepe-İstanbul
    Seviye:
    2 gündür foruma giremiyorum. Pazartesi günü gece 9 gibi işteyken geçici felç geçirdim. Dünde 2 defa hastanede aynı durumu yaşadım. Yapılan tahliller ve tomogrofi sonuçları sağlıklı olduğumu, hiçbir problem olmadığını gösteriyor. 3 hastaneye gittim. Üçünde de iş stresinin buna sebep olduğu söylendi. Sanırım bir süre bisikletetten de uzak kalıcam. Doktorların tavsiyesi, yaşanan olumusuz şeyleri kafaya takmamak. Bunun her yaşta, herkeste görülebilen bir durum olduğu söyleniyor. Kendinize dikkat edin, hiçbir kötü hatıranızı düşünmeyin, hayat yaşamaya değer.
     
  2. Ender Alıcıoğlu

    Ender Alıcıoğlu Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2006
    Mesajlar:
    2.430
    Beğeniler:
    4.175
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    Çok geçmiş olsun diyorum, herkesin başına gelebilir. Stresten uzak kalmak gerekli ama bu devirde stressiz bir an geçmiyor.
    Bisikletten niye uzak kalacaksın onu anlamadım. Bisiklet şehir trafiği dışında kullanılırsa insandaki stresi , üzüntüleri unutturan birşey. Ben çünkü bisiklete binince, trafik harici yerlerde herşeyi unutuyorum. Trafikte tabi birşey değişmiyor.

    Stresin en iyi ilacı denizdir , hele ki kıyıdan açılıp bir tekne içinde balık avlarken kendini bulursan dediğimin ne kadar doğru olduğunu görürsün.

    Geçmiş olsun der, en kısa zamanda gene faal olarak aramızda görmek isteriz seni

    Sevgi ve selamlarımla.
    Hoşçakal.
     
    Levent Temiz bunu beğendi.
  3. #3
    Burak Meşe

    Burak Meşe Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    19 Ocak 2007
    Mesajlar:
    597
    Beğeniler:
    282
    Şehir:
    İdealtepe-İstanbul
    Seviye:
    Şu an üzerimde büyük yorgunluk var. Vücudumda ki kasılmalar geçtikten sonra hareket edecek halim kalmıyordu. Sanırım kaslar o durumdayken epey yoruluyor. Kendimi daha iyi hissedince tabi ki bisiklete devam :) En fazla bir hafta içersinde gezmeye devam :)

    Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkürler.
     
  4. Onur Kula

    Onur Kula Bisikletkolik

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    23 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.012
    Beğeniler:
    909
    Şehir:
    Alanya
    Adı:
    Onur Kula
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Arkadaş geçmiş olsun.En kısa zamanda sağlığına kavuşman dileklerimle...
     
  5. Ozge Deniz

    Ozge Deniz Bisikletkolik

    Kayıt:
    11 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.002
    Beğeniler:
    342
    Şehir:
    Izmir
    Seviye:
    aaa çok geçmiş olsun.umarım bida yaşamazsın.gerçekten elde olmasada dikkat etmek lazım.saglık çok önemli.herşeyi sorun etmek yanlış.üzüldüm gerçekten.genç yaşta neye bukadar takılır,sorun eder insan dicem ama bende herşeyi takıyom kafaya.Allah yardımcımız olsun....;)
     
  6. güray

    güray Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Aralık 2006
    Mesajlar:
    302
    Beğeniler:
    82
    Şehir:
    antalya\istanbul
    Seviye:
    :eek: aman wagnar kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi senin bu kadar stresli olacağın.sen ki yaptığın espirilerle bizi kahakahaya boğan insan :p özellikle delikli nazi kaskı espirisini hiç unutmayacağım.aman kendine dikkat et..acil şifalar...
     
  7. d.berkay

    d.berkay Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3.886
    Beğeniler:
    3.207
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Demir Berkay
    Bisiklet:
    Marin
    Seviye:
    Çok geçmiş olsun abicim...Umarım tekrar etmez yine...
     
  8. cazz

    cazz Kıdemli Üye

    Kayıt:
    13 Nisan 2006
    Mesajlar:
    357
    Beğeniler:
    120
    Seviye:
    geçmiş olsun.
     
  9. #9
    Burak Meşe

    Burak Meşe Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    19 Ocak 2007
    Mesajlar:
    597
    Beğeniler:
    282
    Şehir:
    İdealtepe-İstanbul
    Seviye:
    Ender Alıcıoğlu, elise111s, derya.k, gryars, d.berkay, cazz hepinize çok teşekkürler.

    Olayı yaşadığım gün bir arkadaşımla sağlık hakkında konuşmuştum. Konu, bu yaşımıza kadar bir sağlık sorunu yaşamamış olmamızdı. Ben hiçbirşeyin belli olmayacağını, her yaşta hiç beklenmeyen bir hastalık çıkabileceğini söyledim. Akşam olunca da dediğim başıma geldi. Biraz şom ağızlıyım sanırım. :)
     
  10. Admin

    Admin Yönetim Kurulu

    Kayıt:
    5 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.033
    Beğeniler:
    3.693
    Seviye:
    çok üzüldüm rahatsızlığınıza.

    çok geçmiş olsun.kendinize iyi bakın.
     
  11. H.Can DEMİREL

    H.Can DEMİREL Bisikletkolik

    Kayıt:
    25 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.233
    Beğeniler:
    995
    Şehir:
    Muğla
    Seviye:
    Wagnar kardeşim geçmiş olsun:( Umarım en kısa sürede eski saplığına ve bisikletine kavuşursun.Kendine iyi bak seninde belirttiğin gibi önce sağlık sonra iş...:)
     
  12. güray

    güray Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Aralık 2006
    Mesajlar:
    302
    Beğeniler:
    82
    Şehir:
    antalya\istanbul
    Seviye:
    gel de anı yaşacı olma iyi mi...carpe diem...hemen yarın dura ace set topluyorum....:D
     
  13. basar

    basar Kıdemli Üye

    Kayıt:
    6 Kasım 2006
    Mesajlar:
    383
    Beğeniler:
    212
    Seviye:
    Geçmiş olsun... anlıyorum... Ben de iş stresi yüzünden sorunlar yaşadım ama felç olmadı henüz.

    Şu an sabah 4:30 ve yetiştirmeye çalışıyorum... Yarın da uyuyamayacağım.. Umarım işler yetişir. Cuma gününün gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum...
     
  14. fiestahmet

    fiestahmet Kıdemli Üye

    Kayıt:
    21 Mart 2006
    Mesajlar:
    370
    Beğeniler:
    28
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    stresten genelde mide sorunları olur ama sende geçici felç olmuş çok geçmiş olsun kendine iyi bak yaw....bak sana tavsiye herşeyi takma kafana amaaann boşwer demeyi öğren hatta argo olcak biraz ama xtr et demek daha da etkili oluyor ;) ben yapıyorum oluo hatta baskılı söyle daha da etkili oluyor trafikte mesela ben hiç sinirlenmiyorum (tabi bazen delirdiğim oluyo malum istanbul trafiği) en sinir edenler arkadaki minibüs taksici gibi sürekli korna sellektör yapan tipler ama artık onlara da sinir olmuyorum hatta sinir ediyorum korna sellektör gibi sinir edici rahatsız edici bişey yaptığı zaman yavaş gidiyorum yanımdan geçicek makasa giricek ben de hızlanıyorum çoğu zaman hiç bişey yapmıyorum ama çok rahatsız edince bunları yapıyorum....adam gibi gitmeyi öğrenmeleri lazım hatta lisans verirken çook testten geçmeleri lazım....neyse dediğim gibi xtr et demeye alış bence ;) ben çok yararını gördüm sınavdan çıkıyorum çıkar çıkmaz yaptığım hatayı anlıyorum üzülüyorum 2-3 dakika sonra amannn boşwer geçti değiştiremiyceme göre sınav kağıdını bi dahaki maçlara bakarız diyorum ;)
     
  15. #15
    Burak Meşe

    Burak Meşe Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    19 Ocak 2007
    Mesajlar:
    597
    Beğeniler:
    282
    Şehir:
    İdealtepe-İstanbul
    Seviye:

    Kafamı hiçbirşeye takmam ama nedense böyle oldu. Bende anlam veremedim. Belki çok uzun birikimler, belkide son zamanların iş stresi, bilemiyorum.

    Yaşadıklarımı hiç düşünmem, xtr'la aram iyi yani :)

    Tüm geçmiş olsun dilekleri için teşekkürler.
     
  16. Elman TEMEL

    Elman TEMEL Bisikletkolik

    Kayıt:
    19 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.295
    Beğeniler:
    958
    Seviye:
    wagnar çok geçmiş olsun dostum.
    bazen bana oluyor.aşırı yoğun ve stresli bi iş gününün ardından ertesi sabah bacaklarımda ve başımda inanılmaz ağrılarla kalkıyorum.bazen 15 - 20 dakika hiç kımıldamadan yatmak zorunda kalıyorum uyanık olsamda.hastanede banda aynı teşhisi koydular aşırı stres ve beyin yorgunluğu.
    dostum tekrar geçmiş olsun:)
     
  17. mertizgin

    mertizgin Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Burak kardeşim şu anda 23 yaşındayım. ben aynı olayı 2.5 sene önce 21 yaşında üniversite sınavlarından önce yaşadım . benimki de Allah a şükürler olsun geçiciydi. Allah bize bi daha göstermesin böyle büyük hastalık. bana da hemen hemen aynı şeyleri söylediler. bir neden bulamadılar stres bazlı sanırsam ama daha sonra ben de bi araştırma yaptılar PFO die bi kalp kapak hastalığı varmış bende doğuştan . Yani normal eko yaptılar fakat bişiy çıkmadı. Düşünün yaklaşık 2 sene sonra bi konrolde gittiğim farklı bi doktor bana ağızdan tüp yoluyla kontrol yapılcak dedi ve yaptıklarında kalbimde doğuştan bir delik oldugu saptandı.Az da olsa damar tıkanmasına riski varmış. Kesin olarak ondan oldugu söylenemez ama olabilir deniyor. Yüksek ihtimal. Benim sana tavsiyem sende Baktır ona. Her doktor bulamıyo.Hastalıgın adı PFO.
     

İlginizi Çekebilir

upload_2016-8-24_10-55-54.png
Sistemli çalışmak, gelişmek ve yarışlarda iddialı olmak isteyenler için akıl dolu bir site var. Adı Xert Online Xert Online | Login Baron firması bu siteyi hazırlarken aynı zamanda Garmin Edge...
upload_2016-1-19_12-36-11.png
How much speed can you buy? Cycling Weekly dergisinden Oliver Bridgewood giriş seviyesi bir Btwin'le üst model Canyon TT'yi hız açısından karşılaştırmış. İki bisiklete de ortalama aynı güç...
5e5bb4d61700a7c23b5abfe47263a288.jpg
Sürüşlerimizdeki ortalama hız, ne durumda olduğumuzun iyi göstergelerinden biridir. Yol bisikletine ilk geçtiğimdeki ortalama hız hedefim 25 km/h olurdu hatırlıyorum :) Zamanla daha da yükseldi....