street

Konu, 'Street & DJ' kısmında haydarpasa781 tarafından paylaşıldı.

  1. haydarpasa781

    haydarpasa781 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    12 Eylül 2008
    Mesajlar:
    446
    Beğeniler:
    281
    Şehir:
    istanbul--ümraniye
    Seviye:
    belki mehmetcan veya bir başkası kadar iyi değilim ama sadece forumda donukluk var kimse bişey eklemiyor benimde canım sıkıldı bunny fotolarımı paylaşıyım istedim yorumlarını iyi kötü bekliyorum....

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    mumuX_33, isakcan, baybike ve 5 kişi daha bunu beğendi.
  2. Emirhan Kocamaz

    Emirhan Kocamaz Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    678
    Beğeniler:
    453
    Şehir:
    Erenköy, istanbul
    Seviye:
    güzel fotolar güzel air almışın...
     
  3. EmirhanKarasu

    EmirhanKarasu Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    557
    Beğeniler:
    393
    Şehir:
    İstanbul/Göztepe
    Seviye:
    vay vay vay :D çok ''gral'' olmuş Emre abi.
     
    haydarpasa781 bunu beğendi.
  4. Burak Özen

    Burak Özen Bisikletkolik

    Kayıt:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.490
    Beğeniler:
    621
    Şehir:
    İstanbul, Üsküdar
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    afferin koçum!! :D:D:D
     
  5. Doruk Atay

    Doruk Atay Bisikletkolik

    Kayıt:
    4 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.085
    Beğeniler:
    1.675
    Şehir:
    Tuzla
    Seviye:
    aynen devam!... ;) artık havada hareketlere baslarsın yakında...
     
  6. ZekiAlper

    ZekiAlper Antalya Downhill Prof MTB rider

    Kayıt:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.911
    Beğeniler:
    1.653
    Şehir:
    Antalya
    Adı:
    Antalya Downhill Özel Antrenör
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Can sıkıntımı bir nebze aldın teşekkürler kardeşim;)
     
  7. barışveçelik

    barışveçelik Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    642
    Beğeniler:
    445
    Şehir:
    bahçelievler
    Seviye:
    vay güzelmişş yakında ben öyle bi fotolar koycamkiii:D
     
  8. emrullah

    emrullah Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    3 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    412
    Beğeniler:
    247
    Şehir:
    ADANA_SEYHAN
    Seviye:
    paylaşım için teşekkürler.güzel kareler
     
  9. #9
    haydarpasa781

    haydarpasa781 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    12 Eylül 2008
    Mesajlar:
    446
    Beğeniler:
    281
    Şehir:
    istanbul--ümraniye
    Seviye:
    eyw .doruk yavaşdan table a çalışmaya başladım zaten maşayı bir alabilsem bir duro lazım siyah arıyorum işte bi olsa tam çalışmaya başlıcam yorum yapan arkadaşlara teşekkürler....forever street ride :in: :in:
     

İlginizi Çekebilir

upload_2017-2-6_15-36-24.png
Bugüne kadar üzerinde hiç durmadığım bir konudan bahsedeceğim: Antrenman yoğunluğu dağılım modelleri (ingilizce kısaltması TID, yani Training Intensity Distribution). TID nedir, ne işe yarar...
IMG_20150520_231856.jpg
Merhaba dostlar hemen her bisiklet süren selenin sert ve rahatsızlığından şikayet etmiştir ve çoğu kişi de belki utangaçlıktan belki rahat hissetmediğinden ya da maddi olarak pahalı olmasından...
upload_2016-8-24_10-42-14.png
Sistemli çalışmak, gelişmek ve yarışlarda iddialı olmak isteyenler için akıl dolu bir site var. Adı Xert Online Xert Online | Login Baron firması bu siteyi hazırlarken aynı zamanda Garmin Edge...