Sram X0 ve X9 uyumluluğu

Konu, 'Vites - Çekiş Sistemi' kısmında utku_X tarafından paylaşıldı.

  1. utku_X

    utku_X Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    53
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    merhaba deneyim sahıbı we bılgısı olan kısılere bı sorum olacak yardımcı olabılırsenız sevınırım.X0 arka aktarıcımı X9 kollarla kullanmayı dusunuyorum bı uyumsuzluk yada sorun soz konusu olurmu?
     
  2. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Yeni Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    0
    Beğeniler:
    9.884
    Hiç bir sorun olmaz.
    Hatta ve hatta çok çok tercih edilen bir kombinasyondur.
     
  3. #3
    utku_X

    utku_X Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    53
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    halil abi kullancağımız kollar gripshift olan x9 değil diğer trigger x9 kol..
    bi uyumusuzluk söz konusu olabilirmi ? bazı arkadaşlar trigger kol xo arka attırıcıya yetişmeye bilir dedi aklımız karıştı aydınlatmanı bekliyoruz teşekkürler =)
     
  4. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Yeni Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    0
    Beğeniler:
    9.884
    Bazı arkadaşların desteksiz atmış :)
    Sram'ın "1:1 Actual Ratio" kollarının tamamı, aynı özellikteki arka vitesler ile kullanılabilir. Yani X.9 herhangi bir kol/attırıcı ile X.0 herhangi bir kol/attırıcı kullanılabilir.
    İnanmayanlara www.sram.com adresini gösterirsin ;).
     
  5. #5
    utku_X

    utku_X Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    53
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    abicim saygılar =) saol =)
     
  6. ErkaL

    ErkaL Bisikletkolik

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    23 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.048
    Beğeniler:
    1.739
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Seviye:
    uyumsusluk olmas :) (benım x-7 triggerla x-9 makına kullanmam gibi :))
     

İlginizi Çekebilir

Aero-vs-Lightweight-2.jpg
Güzel öneriler veren bir tırmanış makalesini paylaşıyorum :) Linkin orjinali: Cycling Tips: How To Climb Faster And Easier [ATTACH] Zirveye hızlı ve kolay ulaşmanın ağrısız yolları Her...
kayseri.jpg
Yeni aldığım power meter'i bir kaç ativitede denedim şuan için verilerin yüksek olduğunu düşünüyorum, Bu 135kmlik dünki nabzımın %65'inde yaptığım rahat tempo turumdan değerler [ATTACH] Bu...
cts.JPG
Merhaba bir hatırlatma yapayım: Bu forumda tanıdığım ve performansı benden çok yukarılarda olan bisikletçi arkadaşlarım var. Burada yazacağım şeyler, bu işin doğrusu budur diye tecrübeli...