SPD Pedal Düşme sorunu :)

Kayıt
28 Ağustos 2014
Mesaj
51
Tepki
15
Şehir
Ankara
Bisiklet
Merida
merhaba arkadaşlar bisikletime spd pedal aldım çok fark etti performans olarak ama şehir içinde pek kullanışlı olduğu söylenemez.aldığımdan beri 3-4 kere düştüm ya unutuyorum yada zamanında çıkartamıyorum bu yüzden sol diz kapağım morardı alışmam için ne önerirsiniz.
 
Scudo

Ozan Güneri

Forum Bağımlısı
Kayıt
17 Temmuz 2010
Mesaj
793
Tepki
2.043
Şehir
Krumovgrad /Bulgaristan
Başlangıç
1978—79
Bisiklet
Merida
Bisiklet türü
Şehir - Tur
@Mustafa Kıral Merhaba,spd pedalın üzerindeki vidalardan alyanla çevirirken çıkmayacak en yumuşak ayara getir.Alıştıktan sonra sertleştirirsin.Ayrıca sürerken çıkartma takma egzersizi yapman sana yarar saglar.
 
Kayıt
28 Ağustos 2014
Mesaj
51
Tepki
15
Şehir
Ankara
Bisiklet
Merida
@Ozan Güneri o ayar zaten en yumuşak düzeyde de benim unutkanlığıma denk geliyor birden durunca seri bi şekilde çıkarmayı öğrenemedim inşallah bacağıma bişey olmadan alışırım bu merete :)

@Osman Yener bunu dikkate alcam zınk diye durdum mu çıkarmaya çalışıyorum çıkmayınca çam ağacı gibi devriliyorum :) bide havalı havalı sürerken kalabalık bi yerde olmuyo mu hepten rezil rüsva oluyom bütün karizma gidiyo :)
 

lealtad

Forum Bağımlısı
Kayıt
23 Aralık 2014
Mesaj
1.623
Tepki
1.665
Şehir
İstanbul
İsim
Hüseyin
Bisiklet
Diğer
Şehir içinde de kullanışlı. Bisikleti kullanma ve yönlendirme performansını yükseltiyor. Sadece bol bol sürün. Zamanla alışacaksınız
 
Kayıt
28 Ağustos 2014
Mesaj
51
Tepki
15
Şehir
Ankara
Bisiklet
Merida
@lealtad inşallah alışırım diye düşünüyorum daha 1 hafta oldu alalı düşe kalka alışacam artık :)
 

YüzSürKoş

Forum Bağımlısı
Kayıt
24 Mayıs 2014
Mesaj
1.846
Tepki
1.538
Düşe kalka alışırsın.Daha cabuk alısmak ıcın ise ; pedal ayarlarını gevsetıp , pedalları tak çıkar yapıp alıştırma yapman gerekli. ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafa Kıral

sahbaz061

Aktif Üye
Kayıt
10 Şubat 2015
Mesaj
174
Tepki
135
Yaş
31
Şehir
Samsun
İsim
Mehmet Ali Şahbazoğlu
Bisiklet
b'Twin
Bende önümüzde ki hafta SPD pedala terfi edeceğim bakıyorum şu yorumlara da insan tırsıyor biraz yahu :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ataberkdönmez

Timutttr

Üye
Kayıt
9 Ocak 2015
Mesaj
26
Tepki
15
Şehir
Kuşadası
İsim
Timur Turan
Bisiklet
Salcano
3 aydır kullanıyorum hiç düşmedim.bir ay kadar en yumuşak ayarında kullandım şimdi iyice alıştım.spd pedal olmadan bisiklet sürmek garip geliyor.
 

Savaş Uzun

Daimi Üye
Kayıt
7 Haziran 2014
Mesaj
207
Tepki
62
Yaş
34
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Focus
Bence de korkmaya hiç gerek yok, aldığım ilk gün sadece çıkartıp takmayla uğraştım, sonra sürerken sürekli tak çıkar yaptım. Bir kere Yokuş çıkarken devrildim o kadar:) bu arada roller içinde herkes öyle korkuyor ama aynı olay bence, ilk bindiğim günden beri daha düşmedim ama ilk sürüşümde baya tırsmıştım...
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafa Kıral

Soner H. Arslan

Aktif Üye
Kayıt
9 Mart 2013
Mesaj
133
Tepki
222
Yaş
42
Şehir
Tekirdag
Bisiklet
Focus
Bazi suruculer daha yatkin oluyor kilitli pedala. Bir yildir kullandigi halde kilitli pedal yuzunden sik sik dusen insan da gordum, ilk gunden itibaren sanki 40 yildir kullaniyormus gibi rahat ve firesiz kullanani da. Her sekilde once kendinizi dinleyin. Zira ciddi bir risk aliyorsunuz, ozellikle sehir ici trafikte.

Cift tarafli pedal dusunur musunuz? Pi$ene kadar her ikisinin avantajindan faydalanir, kendinizi riske atmazsiniz. Alisinca da kilitsiz pedal garip gelmeye baslayacak zaten.
 
Kayıt
28 Ağustos 2014
Mesaj
51
Tepki
15
Şehir
Ankara
Bisiklet
Merida
@Soner H. Arslan zamanla alışırım inşallah dizimin ağrısı geçsin deneme turlarına çıkıcam zaten çift taraflı pedala bence gerek yok platform alırım zorlanırsam ama alışırım büyük ihtimal .
 

Yigit Kabadayi

Daimi Üye
Kayıt
7 Ekim 2014
Mesaj
206
Tepki
82
Şehir
antalya/manavgat
@Soner H. Arslan
Aynı ben daha bugun almama ragmen profesyonel gibi cikartiyorum
 

eness

//**
Kayıt
18 Ekim 2013
Mesaj
183
Tepki
121
Şehir
Ankara
İsim
Enes
Başlangıç
2012—13
Bisiklet
Salcano
Bisiklet türü
Yol bisikleti
alalı 2 hafta oldu bir sağa tarafıma bir sol tarafıma olmak üzere 2 defa düştüm. çok kötü bir his.
umarım daha fazla düşmem.
arkadaşların dediği gibi alışma meselesi. ayağında spd olduğunu unutmamak lazım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafa Kıral

lealtad

Forum Bağımlısı
Kayıt
23 Aralık 2014
Mesaj
1.623
Tepki
1.665
Şehir
İstanbul
İsim
Hüseyin
Bisiklet
Diğer
@M.Gökhan BİROL
:D:D Belki ilerde elektromanyetik bi sistem olur. Örneğin gidonda sargı boyunca komple sinir algılayıcı falan koyarlar sağ-sol için birde sistem her el kendi ayağını kontrol eder. El gidondayken manyetik mıknatıs çalışır ve ayak pedalda sabitlenir :D Ne yazdım iki dakikada :koptum:
 
Yukarı Alt