Oğuzhan.BEYHAN
Üye
- Kayıt
- 1 Aralık 2012
- Mesaj
- 41
- Tepki
- 79
- Şehir
- Konya
- Bisiklet
- Diğer
Öncelikle herkese merhaba, aslında uzun süredir forma üyeyim uzun yıllardır böyle bir proje için can atıyordum. Sağ olsun yakın bir arkadaşım sayesinde bir bisiklet bulup başladık diyebilirim. Bulduğum bisiklet bildiğim kadarıyla Türk üretimi olan "Sarda". Modeli yazmamakla birlikte kadro üst boruda yazan "18 speed" yazısı model ise de konu hakkında pek bilgim olduğu söylenemez . Kontrol sevdiğim ve güvenliğimi elden bırakmamak için bu bisikletin fixie yerine single speed olmasına karar verdim. Bütçeme uyduğu için bu bisikleti seçtim. Üzerindeki parçalar ise aldığım bisikletçi tarafından değiştirilmiş. Jant, lastik, frenler, sele yenilenmiş geri kalan ekipman ise bisikletin üzerindeki yada ikinci el olarak takılan parçalar olarak görülüyor. Parçaların çoğu isimsiz yada marka denmeyecek markalar. Çok fazla resim çekme fırsatım olmadı ilerleyen zamanda daha detaylı fotoğraflar ekleyeceğim. Aklımdaki fikirleri ilerleyen zamanda sizlerle paylaşıp düşüncelerinizi duymak isterim. Fikirlerinizi görüşlerinizi benim ile paylaşmanızdan mutluluk duyarım
Arkadaşımın hediyesi olan gidon ve gidon boğazını direk değiştirdik çünkü üzerinde gelen gidonun üzerine düşüp eğmişlerdi. Boğaz ise görsel güzellikten fazla uzaktı.
Bu işin içerisinde olan abilerime , kardeşlerime ve arkadaşlarıma birkaç konuda yardıma ihtiyacım olduğunu söylemek isterim.
İlk olarak ben bisikletin kadrosunu boya çıkarıcı solvent benzeri maddelerle temizlemek istedim fakat bir kaç yerde bu tip kadroların bu maddeler yüzünden ayrılabileceğini duydum bu mümkün müdür?
Bir diğer konu ise şuan üzerinde bulunan jantlar 27 diye geçiyormuş söylenene göre 28 jant a uygun yol lastikleri bu janta küçük geliyor ben jantların boyutundan memnunum fakat bunlar mat alüminyum ve istediğim kadar yükseklik olarak kalın değil bu boyutta sanırım 40 mm diye geçen jantlardan bulunabilir mi? bulunamaz ise bu jantların parlak kromaj yaptırılma ihtimali var mıdır ?
Yardımlarınız, değerli görüşleriniz ve düşünceleriniz için şimdiden teşekkür eder iyi sürüşler dilerim..
Selamlar, kadronun boya işlerini halletmeden diğer işlemlere geçmek istemiyorum sökmüşken tam olarak bütün işlerini tamamlayıp birleştirmesini yapmak istiyorum. Boya konusunda renk olarak komple krom kaplamayı düşünüyordum fakat maliyetinin yüksek olması yüzünden şuan için askıya almış durumdayım. Salı günü için birkaç tanıdık boyacıyla görüşeceğim fiyatlar uyar ise Konyada boyatacağım, eğer uymaz ise boya işimiz yaz sonuna bile kalabilir. Krom kaplamaktan vazgeçtikten sonra yalnızca maşanın krom geri kalan rengin ise cinelli blue china rengine yakın yada bir ton koyusu yapmayı düşünüyorum. Fakat önceden de yazdığım gibi kromaj ağırlıklı parçalar istediğim için bu jant problemini çözmem gerekiyor. Fikirlerinizi beklemedeyim Yurt dışından şeklini ve duruşunu sevdiğim bir gidon sipariş ettim umarım ki en yakın sürede elime ulaşır. Gidon boğazını ise temizleteceğim yada kendim nasıl temizlerim bilmiyorum araştırıp çözeceğim. Ayna kolu arayışım sürüyor düşündüğüm tarzda bi aynakol bulmaya çalışıyorum arka rubleyi ise bu hafta içerisinde teke düşüreceğim. Seleyi bulacağım gidon bandına göre kahverengi ile uyum sağlayacak gerçek deri ile kaplamayı düşünüyorum şimdilik bu kadar işlemler yapıldıkça fotoğraflar gelecek
Arkadaşımın hediyesi olan gidon ve gidon boğazını direk değiştirdik çünkü üzerinde gelen gidonun üzerine düşüp eğmişlerdi. Boğaz ise görsel güzellikten fazla uzaktı.
Bu işin içerisinde olan abilerime , kardeşlerime ve arkadaşlarıma birkaç konuda yardıma ihtiyacım olduğunu söylemek isterim.
İlk olarak ben bisikletin kadrosunu boya çıkarıcı solvent benzeri maddelerle temizlemek istedim fakat bir kaç yerde bu tip kadroların bu maddeler yüzünden ayrılabileceğini duydum bu mümkün müdür?
Bir diğer konu ise şuan üzerinde bulunan jantlar 27 diye geçiyormuş söylenene göre 28 jant a uygun yol lastikleri bu janta küçük geliyor ben jantların boyutundan memnunum fakat bunlar mat alüminyum ve istediğim kadar yükseklik olarak kalın değil bu boyutta sanırım 40 mm diye geçen jantlardan bulunabilir mi? bulunamaz ise bu jantların parlak kromaj yaptırılma ihtimali var mıdır ?
Yardımlarınız, değerli görüşleriniz ve düşünceleriniz için şimdiden teşekkür eder iyi sürüşler dilerim..
Selamlar, kadronun boya işlerini halletmeden diğer işlemlere geçmek istemiyorum sökmüşken tam olarak bütün işlerini tamamlayıp birleştirmesini yapmak istiyorum. Boya konusunda renk olarak komple krom kaplamayı düşünüyordum fakat maliyetinin yüksek olması yüzünden şuan için askıya almış durumdayım. Salı günü için birkaç tanıdık boyacıyla görüşeceğim fiyatlar uyar ise Konyada boyatacağım, eğer uymaz ise boya işimiz yaz sonuna bile kalabilir. Krom kaplamaktan vazgeçtikten sonra yalnızca maşanın krom geri kalan rengin ise cinelli blue china rengine yakın yada bir ton koyusu yapmayı düşünüyorum. Fakat önceden de yazdığım gibi kromaj ağırlıklı parçalar istediğim için bu jant problemini çözmem gerekiyor. Fikirlerinizi beklemedeyim Yurt dışından şeklini ve duruşunu sevdiğim bir gidon sipariş ettim umarım ki en yakın sürede elime ulaşır. Gidon boğazını ise temizleteceğim yada kendim nasıl temizlerim bilmiyorum araştırıp çözeceğim. Ayna kolu arayışım sürüyor düşündüğüm tarzda bi aynakol bulmaya çalışıyorum arka rubleyi ise bu hafta içerisinde teke düşüreceğim. Seleyi bulacağım gidon bandına göre kahverengi ile uyum sağlayacak gerçek deri ile kaplamayı düşünüyorum şimdilik bu kadar işlemler yapıldıkça fotoğraflar gelecek