Shimano WH-M765 akord anahtarı aranıyor

Konu, 'Takas ve Aranıyor Arşivi' kısmında ottoman tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. ottoman

    ottoman Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    101
    Beğeniler:
    42
    Şehir:
    ESKİŞEHİR
    Seviye:
    arkadaşlar shımano wh-m765 yani xt jant seti için akord anahtarı arıyorum anahtarın ağız açıklığı 4.6 mm civarı.
     
  2. #2
    ottoman

    ottoman Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    101
    Beğeniler:
    42
    Şehir:
    ESKİŞEHİR
    Seviye:
    Tel basları gobekte olan model icin aradıgım anahtar.
     
  3. sadana

    sadana Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    2.268
    Beğeniler:
    2.592
    Şehir:
    Adana
    Seviye:
    İlk defa duydun..?? Yeni model mi?
    Bir resim ekler misin?
     
  4. İbrahim sarı

    İbrahim sarı Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    19 Aralık 2009
    Mesajlar:
    628
    Beğeniler:
    580
    Şehir:
    Çankaya Ankara
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Tahsin abi bike outdoor da olabilir sorabilirsin
     
  5. #5
    ottoman

    ottoman Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    101
    Beğeniler:
    42
    Şehir:
    ESKİŞEHİR
    Seviye:
    Yeni model değil dostum, ilk fırsatta fotoyu eklerim. sanırım 2004-2005 model.
     
  6. kron_xc4000 esk

    kron_xc4000 esk Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    938
    Beğeniler:
    502
    Şehir:
    ESKİŞEHİR
    Seviye:
  7. #7
    ottoman

    ottoman Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    101
    Beğeniler:
    42
    Şehir:
    ESKİŞEHİR
    Seviye:
    Sağolsun emin kardeşim hızlı davranmış. evet bahsettiğim jant bu model.
     
  8. sadana

    sadana Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    2.268
    Beğeniler:
    2.592
    Şehir:
    Adana
    Seviye:
    Kusura bakma abi, ben farklı anladım.

    http://www.erdoganlarbisiklet.com/store/product_info.php?currency=YTL&cPath=27_100&products_id=3854

    [​IMG]


    Park Tool SW-14 Akort Anahtarı işini görür, diye düşünüyorum.
    Fiyatı, biraz pahalı.

    [​IMG]

    Bunu da içeriden sıkmak için,yani alttan sıkarken üstten vida'nın dönmemesi için kullanabilirsin.Ama bence en mantıklısı,bir bisikletçide akort yaptırmanız.Zaten bir akort uzun bir süre gider.
    Tek seferlik bir kullanım için bu kadar para harcamanıza gerek yok.Tabi,çevremdekilerde kullanır ve faydalı olur derseniz , oda ayrı bir konu.Samsun'a selamlar abi.
     
  9. #9
    ottoman

    ottoman Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    101
    Beğeniler:
    42
    Şehir:
    ESKİŞEHİR
    Seviye:
    evet aradıgım anahtar budur. fakat dogru soyluyosun dostum bu kadar odemek mantıklı degıl bır anahtara. eskısehırdekı bısıkletcılerde bu anahtar yok. bı arkadasımın dukkanında var, onunda agzı bozulmus, tel baslarını bozma rıskı var. tesekkur ederım ılgınız ıcın. aramaya devam :)
     
  10. #10
    ottoman

    ottoman Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    101
    Beğeniler:
    42
    Şehir:
    ESKİŞEHİR
    Seviye:
    arayıs devam edıyor..
     
  11. #11
    ottoman

    ottoman Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    101
    Beğeniler:
    42
    Şehir:
    ESKİŞEHİR
    Seviye:
    aradıgımı buldum arkadaslar tesekkurler
     

İlginizi Çekebilir

cycling-nutrition-energy-bars.jpg
Yine uzun ve detaylı bir makale ile kaldığımız yerden devam ediyoruz :D Bu haftaki konu beslenme ve su içme. Fakat içinde yağ ve karbonhidrat yakımına dair harika, herkesin işine yarayacak...
Wind_Tunnel_Drafting_1024x1024.jpg
Merhaba forumdaşlar :) Aslında başlığı "Drag nedir? Yenir mi?" yapmayı düşündüm ama bu bir Drag'a giriş konusu değil, Drag'ın ne olduğunu zaten bilenler için beyin yakan bilgiler içeren bir makale...
upload_2015-6-7_11-47-20.png
Bugüne kadar rüzgarın yönünü ve şiddetini, bisikletin başına geçip de sürmeye başlayınca farkediyordum. Strava'ya yeni eklenen StravistiX bu konuda iyi bir bilgi sağlıyor. Önümüzdeki bir hafta...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.