@Emre7055
hocam, herkes marka olmaya çalışıyor. çünkü marka demek, aynı ürünü daha pahalıya satmak demek. bu da, kendi özgün tasarımlarınız, verdiğiniz garanti, servis hizmeti ve mümkünse burada üretim yaparak, kırılan bir seri neden kırıldı, bir sonraki seride ne yapabilirim diyerek kafa patlatmaktır. 2014 e kadar salcano, kadro olarak değil ama üzerinde gelen donanım olarak fiyatına göre en performanslı grup setleri ve donanımı sundu. ondan sonra da, ben artık marka oldum dedi ve yoluna daha pahalı bisikletler satarak devam etme kararını kendi kendine aldı. markalar, bir insan ömründe oluşmuyor maalesef, bazen çocuklarınız, sizin kaldığınız yerden daha iyi yerlere taşıyor ve üç veya dördüncü nesilde bilinen bir marka olmanız gerçekleşebiliyor. bir çocuk doğaar doğmaz 5 senede marka olmaz, olamaz.
bu sebepten dolayı salcano, kendi kendisini iyi marka olarak ilan ettiği için gıcık olunuyor. trek ten sonra 2 numara salcanodur benim için gıcık olduğum.