Mert SÜREN
Daimi Üye
- Kayıt
- 9 Ekim 2010
- Mesaj
- 323
- Tepki
- 94
- Şehir
- İstanbul
Merhaba bf(bisiklet forum) halkı...
Geç oldu ama olsun öğrenmekte fayda var...Neyse lafı fazla uzatmadan, hemen bisikleti anlatmaya başlıyorum...
Öncelikle eski kadroya göre 2-3, taş çatlasa 3-4 kg daha ağır, ağır olmasının sebebi bu kadroyu daha sağlam yapmışlar, bisikletin ön dişlisi bir hayli büyük eğer x11 alacaksanız ön dişlinin değişmesi şart büyük olması performansı bir hayli etkiliyor bisikletin eksi yönleri bunlar...
Şimdi de artı kısımlarına geçelim...
Eski x11 vitesliydi biz streetçilerde ön yaprağın ilk ikisini kestirmemiz yada direkt tek yaprakla değiştirmemiz gerekiyordu daha sonra arkayı açıkçası ben vitessiz kullanıyorum oraya tek dişli takmamız, bisiklete disk fren, sonra maşa, lastikler, herşeyi değiştirmek gerekiyordu ama yeni x11 hazır al kullan
Hiç belli olmaz ama, 2011 de yeni x11 çıkıcağını sanmıyorum çünkü bu sene x11 pek satmadı artık bu sporun eskisi kadar meraklısı yok...
DipNot: Yorum bırah mayi unudma
Geç oldu ama olsun öğrenmekte fayda var...Neyse lafı fazla uzatmadan, hemen bisikleti anlatmaya başlıyorum...
Öncelikle eski kadroya göre 2-3, taş çatlasa 3-4 kg daha ağır, ağır olmasının sebebi bu kadroyu daha sağlam yapmışlar, bisikletin ön dişlisi bir hayli büyük eğer x11 alacaksanız ön dişlinin değişmesi şart büyük olması performansı bir hayli etkiliyor bisikletin eksi yönleri bunlar...
Şimdi de artı kısımlarına geçelim...
Eski x11 vitesliydi biz streetçilerde ön yaprağın ilk ikisini kestirmemiz yada direkt tek yaprakla değiştirmemiz gerekiyordu daha sonra arkayı açıkçası ben vitessiz kullanıyorum oraya tek dişli takmamız, bisiklete disk fren, sonra maşa, lastikler, herşeyi değiştirmek gerekiyordu ama yeni x11 hazır al kullan
Hiç belli olmaz ama, 2011 de yeni x11 çıkıcağını sanmıyorum çünkü bu sene x11 pek satmadı artık bu sporun eskisi kadar meraklısı yok...
DipNot: Yorum bırah mayi unudma