Sele ağrısına son!

Konu, Sağlık - Antrenman - Beslenme kategorisinde M.Fatih tarafından 20 Mayıs 2015 tarihinde paylaşıldı.

Etiketler:
  1. M.Fatih

    M.Fatih Mosso Legarda

    Kayıt:
    19 Nisan 2015
    Mesajlar:
    403
    Beğeniler:
    371
    Şehir:
    Hatay
    Adı:
    M.Fatih
    Bisiklet:
    Mosso
    Sponsorlu Merhaba dostlar hemen her bisiklet süren selenin sert ve rahatsızlığından şikayet etmiştir ve çoğu kişi de belki utangaçlıktan belki rahat hissetmediğinden ya da maddi olarak pahalı olmasından pedli tayt kullanmaktan vazgeçmiştir. İki gün önce yine akşam üzeri çıkıp Antakya caddelerinde her günkü turumu yapıyordum. Bir oto aksesuarcının önünden geçerken hepimizin belki çokça kullandığı basit bir şey görünce aklımda şimşeklerin çakmasıyla frenlere asıldım ve hemen içeri girip bu şeyi aldım. Peki neydi bu şey? Sünger! Evet bildiğiniz araba yıkama süngeri... Biri daha sert biri yumuşak çeşidi olan süngerlerden daha sıkı olanını 2TL'cik karşılığında aldığım gibi eşofmanın altından bacak arama dükkân sahibinin şaşkın bakışları arasında yerleştirdim. Sonra ne mi oldu? Basit bir sünger parçasının verdiği müthiş rahatlık ve bu rahatlığı çok çok ucuza elde etmiş olmanın keyfi ile son günlerin belki de en rahat ve keyifli yolculuğuyla eve geldim. Evet işte o meşhur sünger :) ;
    IMG_20150520_232010.jpg IMG_20150520_231856.jpg IMG_20150520_231733_HDR.jpg
    "Sevgili dostlar, amacım forumdaki siz değerli insanlara hem keyifli ve mizahi bir yazı okutmakla beraber belki de gerçekten seleden rahatsız olup ta bu basit yöntemi denemeyen arkadaşlara bir fikir vermektir. Sürç-i Lisan ettik ise affola. Saygılar..."
     
  2. tunç akay

    tunç akay Üye

    Kayıt:
    6 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    77
    Beğeniler:
    19
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Lapierre
    fikir güzelmiş böyle şeyler lazım işte bize:) belki onu kesip tayta yada eşofmanın içine dikilebilir buda benden geliştirici bir fikir olarak çıksın
     
  3. OsmaniyeRehber

    OsmaniyeRehber Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    3 Mart 2015
    Mesajlar:
    792
    Beğeniler:
    892
    Şehir:
    Osmaniye
    Adı:
    ibrahim
    Bisiklet:
    b'Twin
    Tek mi çift mi :D
     
    M.Fatih bunu beğendi.
  4. Tolga Çelebi

    Tolga Çelebi Culebrist

    Kayıt:
    2 Haziran 2013
    Mesajlar:
    2.927
    Beğeniler:
    4.431
    Şehir:
    Üsküdar / İstanbul
    Adı:
    Tolga Çelebi
    Bisiklet:
    Focus
    İçimden direkt " Are you kidding me " demek geldi :) Nedenini bilmiyorum.
     
    Elbrus, Doğukan Şık, Berke ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  5. #5
    M.Fatih

    M.Fatih Mosso Legarda

    Kayıt:
    19 Nisan 2015
    Mesajlar:
    403
    Beğeniler:
    371
    Şehir:
    Hatay
    Adı:
    M.Fatih
    Bisiklet:
    Mosso
  6. tunç akay

    tunç akay Üye

    Kayıt:
    6 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    77
    Beğeniler:
    19
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Lapierre
    5 lirayada bi abidas eşofman tamam :D:D:) @Tolga Çelebi sert seleyle yokuş çıkmak çok ayrı bir eziyet ben okula bisikletle gidiyorum bazen mühendisliğe vardığımda(en tepedeki fakülte) bi iki dakka yürüyemediğim oluyo ağrıdan arada ayağa kalkıyorum yolda bi değişiklik oluyo iyi geliyo:D
     
    mergin, Gökhan Akkaya ve SerkanH bunu beğendi.
  7. #7
    M.Fatih

    M.Fatih Mosso Legarda

    Kayıt:
    19 Nisan 2015
    Mesajlar:
    403
    Beğeniler:
    371
    Şehir:
    Hatay
    Adı:
    M.Fatih
    Bisiklet:
    Mosso
  8. OsmaniyeRehber

    OsmaniyeRehber Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    3 Mart 2015
    Mesajlar:
    792
    Beğeniler:
    892
    Şehir:
    Osmaniye
    Adı:
    ibrahim
    Bisiklet:
    b'Twin
    Şaka bir yana bu sele ağrısı yüzünden doktora bile gittim :D doktor git seleni değiştir dedi :D Değiştirdim çok şükür şimdi rahatım :D
     
    Furkanaydemir ve drpolat07 bunu beğendi.
  9. Antecurs

    Antecurs the dark side is always with you

    Kayıt:
    6 Nisan 2015
    Mesajlar:
    492
    Beğeniler:
    530
    Şehir:
    Kurtköy/İstanbul
    Adı:
    Halil TAŞ
    Bisiklet:
    Salcano
    @crzypwrx hiç uğraşmasaydınız. Direk şöyle bir şey yapılsa?
    koltuk.jpg
     
  10. #10
    M.Fatih

    M.Fatih Mosso Legarda

    Kayıt:
    19 Nisan 2015
    Mesajlar:
    403
    Beğeniler:
    371
    Şehir:
    Hatay
    Adı:
    M.Fatih
    Bisiklet:
    Mosso
    Üstad Mosso'yu mundar etmişsin be :koptum:. Bari rengi uygun olaydı iyiydi.

    Abidas olur adibas olur hatta nixe bile olur :)
     
    googoo__ bunu beğendi.
  11. Clients

    Clients Üye

    Kayıt:
    27 Nisan 2015
    Mesajlar:
    89
    Beğeniler:
    130
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Turgay
    Bisiklet:
    Scott
    Sele padleri vardı sendeki şimşek geç çakmış :)
     
    Usame Kocaman ve Gökhan BİROL bunu beğendi.
  12. tunç akay

    tunç akay Üye

    Kayıt:
    6 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    77
    Beğeniler:
    19
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Lapierre
    abi koltuk fotoşop gibi duruyo ama benmi yanlış görüyorum:D @Antecurs tur tipi sele kullanabilirsiniz çoğunlukla bisikletlerin orjinal seleleri çöp oluyo ben eski mtb min selesi var sonradan değiştirmiştim pek kullanmak nasip olmadı yola geçtim wtb pure race modeli tavsiye ederim mesela hafiflikten ziyade komforuda düşünmemiz lazım ağırlığıda fena diildi şuanki yol bisikletinde kullanmıyorum boşta duruyo ama bir gün takarım heralde uzun yol için filan olursa:)
     
    M.Fatih bunu beğendi.
  13. Silmarillia

    Silmarillia Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    21 Nisan 2015
    Mesajlar:
    416
    Beğeniler:
    373
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Aykut Aydoğmuş
    Bisiklet:
    Look
    Çocukken yastık koyardım, ne günlerdi yav.
     
    Rüzgar20 ve CandanC bunu beğendi.
  14. #14
    M.Fatih

    M.Fatih Mosso Legarda

    Kayıt:
    19 Nisan 2015
    Mesajlar:
    403
    Beğeniler:
    371
    Şehir:
    Hatay
    Adı:
    M.Fatih
    Bisiklet:
    Mosso
    @Clients Türk aklı sonradan geliyor işte :) Şaka bi yana çok önemsemiyordum aslında ağrıyı ali express'ten de beklemeyeyim şimdi sele padi ya da taytı dedim birden görünce aldım işte.
     
  15. tunç akay

    tunç akay Üye

    Kayıt:
    6 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    77
    Beğeniler:
    19
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Lapierre
    Bağlantıyı görmek için üye girişi yapınız. şu modelin deri tipi siyah rengi öneririm turcu arkadaşlara
     
  16. #16
    M.Fatih

    M.Fatih Mosso Legarda

    Kayıt:
    19 Nisan 2015
    Mesajlar:
    403
    Beğeniler:
    371
    Şehir:
    Hatay
    Adı:
    M.Fatih
    Bisiklet:
    Mosso
    @tunç akay O koltuk ta yeni sistem bak iste dandik bir sünger nelere kadir, bir kıvılcım yararttı ve Türk genci hemen zekasıyla onu geliştirip nerelere getirdi :)

    Üstad yarın kesinlikle bakacağım tavsiyene sabah iş var malum 7 de kalkicaz ben kaçar :).
     
  17. tunç akay

    tunç akay Üye

    Kayıt:
    6 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    77
    Beğeniler:
    19
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Lapierre
    :D bu proje tutar çarşıdan 10 tane eşofman 10 tane sünger aıp seri imalata geçmek lazım @crzypwrx bisiklet pahalı bir spor malesef mesela bisiklet bakım standları en az 150 lira falan halbuki onun ev tipini yapanlar var gayet mantıklı fikirler çıkıyor

    tamamdır iyi geceler:)
     
  18. Hüseyin Külcüoğlu

    Hüseyin Külcüoğlu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    29 Haziran 2010
    Mesajlar:
    973
    Beğeniler:
    860
    Şehir:
    Bursa
    Bisiklet:
    Ghost
    IMG_20150520_232010.jpg

    Demir tahtta yakıştı bence daha estetik duruyor. :ssrtcbya:
     
  19. mehmet ulaş

    mehmet ulaş Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    9 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.171
    Beğeniler:
    609
    Şehir:
    İstanbul Çengelköy
    Bisiklet:
    Mosso
    Ula gece gece evde kahkaha attım :D :D patentini alın bunun :D
     
  20. Gökhan BİROL

    Gökhan BİROL Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    16 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    513
    Beğeniler:
    1.009
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Gökhan Birol
    Bisiklet:
    Lapierre
    Sponsorlu beyler, aliexpresste farklı modellerini de buldum, adamlar yapmış :D
    biraz geç geliyor ama olsun, geç olsun güç olmasın
    alın da size link :)

    Bağlantıyı görmek için üye girişi yapınız.
     
  1. Daha güzel bir site kullanımı sağlamayı hedeflediğimizden dolayı, bu sitede çerezler kullanılmaktadır. Bu sebeple çerezlerden yararlanarak sitemizle nasıl bir etkileşimde bulunduğunuza dair ilişkili verileri kaydedecek araçlardan faydalanıyoruz. Bu siteye giriş yapıp kullanarak, çerez kullanımını kabul etmiş oluyorsunuz.
    Duyuruyu Kapat