Şehir/tur bisikleti seçim rehberi

jettthasan

Üye
Kayıt
11 Nisan 2019
Başlık
0
Mesaj
50
Tepki
26
Yaş
57
Şehir
ankara
İsim
hasan bilgili
Başlangıç
1987—88
Bisiklet
Diğer
Bisiklet türü
Şehir - Tur
merhaba,
mariokaldato üstad, ve diğer arkadaşlar.
yaklaşık 2 aydır araştırmalarım sonucu carraro-227 ve whitstle 2830 arasında kalarak inceleme yaptım, bazı durumları tekrar gözden geçirince tek birkez bisiklet almayı hedeflemiş birisi olarak, az para ile iyiyi yakın orta bisiklet alınamıyormuş. bir de malzemeleri dikkate almamıştım vitesleri dikkate almamıştım. hd fren ve amortisör üzerinden yola çıkmıştım. bugün nihayet bisikletçiler ankara biraz gidip hem bakış hem alıcı oldum.
eksik bilgilere sahip olduğumu birkez bisiklet alacaksam parçaları-deore takımlar olmasının sistemin komplikesinin iyi olması gerektiğini anladım.
sonuç olarak 2000-2500 civarı bisikletlerin her donanımın 3500-ve yukarısı özellikli birçok bisikletle farklı olduğunu anladım. yani 3500 civarında para harcanması gerektiğini gördüm.
buradan da 30 vitesli hd diskli gidondan kilitli vs. donanım parçalarının çoğunun deore olduğu bisikletlere yönelmek zorunda kaldım.
markalar: salcano 30 vites, mosso 30 vites carrraro 330 30 vites ve whistle 2830 bisiklet olarak ortaya çıktı.
son marka whistle 2830 3500 tl peşin veriliyor.
işte zurnanın deliği de orada zırt dedi.....
ben 2500 bisiklet 500 diğer aparatlar (araç arkası taşıma-eldiven-kask-kilit) düşünürken şimdi çıplak 3500 tl peşin para gerekti ki burada da yine kararsızlık oluştu.
salcano city wings 3hd-carraro sportive330hd ve whistle 2830 aşağı yukarı aynı fiyattalar.
bunlardan hangisi ya da

bunlarda ki özelliklere sahip hangi bisiklet

saygılar
 
  • Beğen
Tepkiler: efaruk

mariokaldato

Bir karadelik'te B.İ.M mağazası açmak lazım
Kayıt
1 Ağustos 2015
Başlık
97
Mesaj
9.021
Tepki
28.640
Şehir
Bursa
İsim
Raşit Cumhur Çakın
Başlangıç
1980—81
Bisiklet
Merida
Bisiklet türü
Şehir - Tur
merhaba,
mariokaldato üstad, ve diğer arkadaşlar.
yaklaşık 2 aydır araştırmalarım sonucu carraro-227 ve whitstle 2830 arasında kalarak inceleme yaptım, bazı durumları tekrar gözden geçirince tek birkez bisiklet almayı hedeflemiş birisi olarak, az para ile iyiyi yakın orta bisiklet alınamıyormuş. bir de malzemeleri dikkate almamıştım vitesleri dikkate almamıştım. hd fren ve amortisör üzerinden yola çıkmıştım. bugün nihayet bisikletçiler ankara biraz gidip hem bakış hem alıcı oldum.
eksik bilgilere sahip olduğumu birkez bisiklet alacaksam parçaları-deore takımlar olmasının sistemin komplikesinin iyi olması gerektiğini anladım.
sonuç olarak 2000-2500 civarı bisikletlerin her donanımın 3500-ve yukarısı özellikli birçok bisikletle farklı olduğunu anladım. yani 3500 civarında para harcanması gerektiğini gördüm.
buradan da 30 vitesli hd diskli gidondan kilitli vs. donanım parçalarının çoğunun deore olduğu bisikletlere yönelmek zorunda kaldım.
markalar: salcano 30 vites, mosso 30 vites carrraro 330 30 vites ve whistle 2830 bisiklet olarak ortaya çıktı.
son marka whistle 2830 3500 tl peşin veriliyor.
işte zurnanın deliği de orada zırt dedi.....
ben 2500 bisiklet 500 diğer aparatlar (araç arkası taşıma-eldiven-kask-kilit) düşünürken şimdi çıplak 3500 tl peşin para gerekti ki burada da yine kararsızlık oluştu.
salcano city wings 3hd-carraro sportive330hd ve whistle 2830 aşağı yukarı aynı fiyattalar.
bunlardan hangisi ya da

bunlarda ki özelliklere sahip hangi bisiklet

saygılar
Carraro 330 tek gecerim abi bende hastasiyim o aletin.
 

Mert E.

We create Chemistry
Kayıt
19 Ocak 2014
Başlık
15
Mesaj
1.378
Tepki
2.780
Yaş
38
Şehir
istanbul
Bisiklet
Giant
Muhtemelen konu yine forum klasiği “şehir bisikletinde sabit maşamı yoksa suspansiyon muya” dönecektir, öncelikle günlük kullanımda amortisör bana saçma geliyor ama buna rağmen A bisikletini almanızı öneririm kadro kaliteleri benzer ise komponetleri arasında önemli bir fark var bisiklet yıllandıkça üzerindeki aksamın kalitesi daha çok önem kazınıyor,
Ayrıca dişli oranlarınada dikkat edinki altıntepe yokuşunu rahat çıkın 😂
Tesekkurler. Dogrusu ben de o tartisma cikmasin diye pek o eksene kaydirmamaya calistim soruyu. Sonucta iki bisiklet arasindaki tek fark suspansiyon değil diye düşünüyorum. Şimdiye kadar hiç süspansiyonlu kullanmadım zaten; artısı nedir eksisi nedir bilemedim.

Zaten aklımda da yoktu ama işte denk gelince tırmalıyor aklımı.

Diğer yandan zamanla donanım da değiştirilebilir, yükseltilebilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato

Furbey40

Üye
Kayıt
9 Temmuz 2015
Başlık
0
Mesaj
4
Tepki
2
Yaş
49
Şehir
Balıkesir
İsim
İbrahim
Başlangıç
1981—82
Bisiklet
Salcano
Bisiklet türü
Dağ bisikleti
Mossa legarda 1924 amortisörlü kilitli maşa alsam daha sonra maşayı düz maşa ile değiştirebilir miyim?

Şehir bisikleti olarak maksimum 2000 TL, kilitli maşa, V fren baktığım modeller,

1- Mosso legarda 1924 V
Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.


2- Kron Tx-150
Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.


3- Carraro sportive 224
Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.


4- Sedona 410 Düz maşa, ama bunu da beğeniyorlar.
Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.


Lütfen artısı ve eksisi ile karar vermeme yardımcı olursanız çok memnun olurum. Farklı model ve önerilere de açığım.
 
Son düzenleme:

yenhesa

Aktif Üye
Kayıt
10 Şubat 2019
Başlık
0
Mesaj
110
Tepki
125
Yaş
29
Şehir
adana
Başlangıç
1990—91
Bisiklet
Diğer
merhaba,
mariokaldato üstad, ve diğer arkadaşlar.
yaklaşık 2 aydır araştırmalarım sonucu carraro-227 ve whitstle 2830 arasında kalarak inceleme yaptım, bazı durumları tekrar gözden geçirince tek birkez bisiklet almayı hedeflemiş birisi olarak, az para ile iyiyi yakın orta bisiklet alınamıyormuş. bir de malzemeleri dikkate almamıştım vitesleri dikkate almamıştım. hd fren ve amortisör üzerinden yola çıkmıştım. bugün nihayet bisikletçiler ankara biraz gidip hem bakış hem alıcı oldum.
eksik bilgilere sahip olduğumu birkez bisiklet alacaksam parçaları-deore takımlar olmasının sistemin komplikesinin iyi olması gerektiğini anladım.
sonuç olarak 2000-2500 civarı bisikletlerin her donanımın 3500-ve yukarısı özellikli birçok bisikletle farklı olduğunu anladım. yani 3500 civarında para harcanması gerektiğini gördüm.
buradan da 30 vitesli hd diskli gidondan kilitli vs. donanım parçalarının çoğunun deore olduğu bisikletlere yönelmek zorunda kaldım.
markalar: salcano 30 vites, mosso 30 vites carrraro 330 30 vites ve whistle 2830 bisiklet olarak ortaya çıktı.
son marka whistle 2830 3500 tl peşin veriliyor.
işte zurnanın deliği de orada zırt dedi.....
ben 2500 bisiklet 500 diğer aparatlar (araç arkası taşıma-eldiven-kask-kilit) düşünürken şimdi çıplak 3500 tl peşin para gerekti ki burada da yine kararsızlık oluştu.
salcano city wings 3hd-carraro sportive330hd ve whistle 2830 aşağı yukarı aynı fiyattalar.
bunlardan hangisi ya da

bunlarda ki özelliklere sahip hangi bisiklet

saygılar
Hocam bisikletleri tek tek incelemedim ama sizin söylediklerinizden ve fiyatlarının benzer oluşundan aynı kademede bisikletler belli ki. Size tavsiyem görünüş olarak sizi hangisi çekiyorsa onu almanız. Sürüş zevki benzer olacaktır. Onun dışında accell bisiklet servis ve müşteri hizmetleri açısından bir kaç puan önde denebilir.
 

efaruk

Daimi üye
Kayıt
21 Temmuz 2008
Başlık
6
Mesaj
137
Tepki
253
Şehir
Erzurum
İsim
Faruk
Başlangıç
1995—96
Bisiklet
Whistle
Mossa legarda 1924 amortisörlü kilitli maşa alsam daha sonra maşayı düz maşa ile değiştirebilir miyim?

Şehir bisikleti olarak maksimum 2000 TL, kilitli maşa, V fren baktığım modeller,

1- Mosso legarda 1924 V
Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.


2- Kron Tx-150
Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.


3- Carraro sportive 224
Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.


4- Sedona 410 Düz maşa, ama bunu da beğeniyorlar.
Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.


Lütfen artısı ve eksisi ile karar vermeme yardımcı olursanız çok memnun olurum. Farklı model ve önerilere de açığım.
Mosso alırsanız düz maşa ile değiştirebilirsiniz diye biliyorum. Yeni bir maşanın maliyeti eklenecek. 2000 tl yi geçeceksiniz.


Zaten kafanızda düz maşa, V fren, fiyat aralığı ve bisiklet cinsini oturtmuşsunuz. Bundan sonra çok para verip farklı marka mı seçmeliyim? sorusu geliyor..Çünkü 4 bisiklete de baktım. Bunlar eşdeğer bisikletler.

Eğer bu dördünden hangisi diye sorarsanız, kendinize şunu sorun. Çok para vermek istiyor muyum?
Veririm sıkıntı yok diyorsanız 2019 Carraro S. 224 ' ü öneririm.
Yok vermek lüzumlu değil, 1500 verir çıkarım, diyorsanız Kron Tx150 öneririm. Kron kullandım. Güzeldir. Carroro alırsanız estetik ve güzeldir. Benim önerim, ikisinden birini seçin inanın o kadar muhasebe etmenize bile gerek yok. İkisi de size aynı şehir bisikleti konfor ve hizmetini sunacak. İkisi de güzel bisikletler.
Kron biraz serttir. Ben kron u arabada Ford a benzetirim. En iyi seçimi yapmanız temennisi ile.
 
  • Beğen
Tepkiler: Furbey40

jettthasan

Üye
Kayıt
11 Nisan 2019
Başlık
0
Mesaj
50
Tepki
26
Yaş
57
Şehir
ankara
İsim
hasan bilgili
Başlangıç
1987—88
Bisiklet
Diğer
Bisiklet türü
Şehir - Tur
Hocam bisikletleri tek tek incelemedim ama sizin söylediklerinizden ve fiyatlarının benzer oluşundan aynı kademede bisikletler belli ki. Size tavsiyem görünüş olarak sizi hangisi çekiyorsa onu almanız. Sürüş zevki benzer olacaktır. Onun dışında accell bisiklet servis ve müşteri hizmetleri açısından bir kaç puan önde denebilir.
bilgilendirmeniz için teşekkür ederim.
boy 1.80 eğer kadro uygun varsa yarın ankarada batıkentte accell grup bisikletleri var oradan carraro 330 bakacağım. diğer ghost vs. de varmış
bakalım. dediğiniz gibi insan mantık ile yola çıksa da gönül zevk beğeni ile de ilgileniyor.

Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.


bu ürün de mariokaldato üstad bunu özellikle öneriyor 46 kadro ve v fren benim için eksileri, ama yarın gittiğimde bir sonuç çıkmaz ise üstadın önerisi ile ktm ye yönelebilirim kadro uyarsa boyuma ve bacak boyuma , carraro 330 2018 varmış ona bir bakacağım
teşekkürler
 

Uerakman

Üye
Kayıt
13 Mayıs 2019
Başlık
0
Mesaj
6
Tepki
1
Yaş
33
Şehir
İzmir
İsim
Umut Erakman
Başlangıç
1996—97
Bisiklet
Diğer
Herkese selamlar. Aranıza yeni katıldım. Forumu 1 haftadır okuyorum ve okudukça fikrim deşiyor.
İzmirde oturuyorum. İşe bisiklet ile gidip gelmek istiyorum. İş ev arası 21 km. 12 kmsi bölünmüş yol. Daha sonra Güzelbahçe’den Urla Kalabak’a sahilden 9km. Yolda yokuş fazla yok.
3 bisiklet arasında kaldım.
Carraro sportive 224
Mosso legarda 1924
Sedona 410

Bunlardan hangisini seçmek doğru olur. Vites takımı olarak aralarında pek fark var mı? Hangisi daha sağlam ve servis hizmeti izmirde iyidir?

Aklımdaki sorular bunlar. Değerli yorumlarınızı bekliyorum.
 
Kayıt
12 Eylül 2017
Başlık
3
Mesaj
37
Tepki
59
Şehir
gaziantep
İsim
Yusuf
Başlangıç
2005—06
Bisiklet
Trek
Bisiklet türü
Şehir - Tur
Herkese merhaba,
Yıllardır bisiklet turu yapmaktayım. Ve bisiklet ile dünya turu yapanları misafir olarak kabul ediyorum. Öğrendiğim kadarıyla tur bisikleti 29 jant olmalı. Mutlak olmalı demiyorum! Olmalı diyorum. Ben 26 jant kullanıyorum. Boyum 170 beni idare ediyor. Velakin 29 jant ile eğer çıkacaksam dünya turuna çıkmalıyım. 26 jant ile Moğolistan vs gibi arazili yerlerde arazinin yapısını daha fazla hissetmek istemiyor isem!ancak malum tur bisikletleri baya pahalı ve de buna çelik olmayan bir bedeni de eklersek stres dolu bir tur olabilir. Gövde kaynak tutmaz. Yok borunun içine boru at. Bilmem kayakçı bulmak ta ayrı bir. mesele... Yinede tur bisikleti alacak olanlar. 29 jant ve çelik beden alsınlar. İlk başta iyiyle başla. Sonra neden almadım deme. Sağlıcakla kalın.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato

Gökay Akçay

Aktif Üye
Kayıt
12 Kasım 2010
Başlık
6
Mesaj
192
Tepki
473
Şehir
İSTANBUL
İsim
Gökay Akçay
Başlangıç
1987—88
Bisiklet
Fuji
Bisiklet türü
Şehir - Tur
Herkese merhaba,
Yıllardır bisiklet turu yapmaktayım. Ve bisiklet ile dünya turu yapanları misafir olarak kabul ediyorum. Öğrendiğim kadarıyla tur bisikleti 29 jant olmalı. Mutlak olmalı demiyorum! Olmalı diyorum. Ben 26 jant kullanıyorum. Boyum 170 beni idare ediyor. Velakin 29 jant ile eğer çıkacaksam dünya turuna çıkmalıyım. 26 jant ile Moğolistan vs gibi arazili yerlerde arazinin yapısını daha fazla hissetmek istemiyor isem!ancak malum tur bisikletleri baya pahalı ve de buna çelik olmayan bir bedeni de eklersek stres dolu bir tur olabilir. Gövde kaynak tutmaz. Yok borunun içine boru at. Bilmem kayakçı bulmak ta ayrı bir. mesele... Yinede tur bisikleti alacak olanlar. 29 jant ve çelik beden alsınlar. İlk başta iyiyle başla. Sonra neden almadım deme. Sağlıcakla kalın.
Size turlarınızda hayırlı başarılar diliyorum, bir iki minik ekleme yapayim, öncelik 29 jant değil 28 olacak evet haklınız genelde 28 jant tercih edilir ama sizin gibi 26 tercih eden bisürü turcu var biraz zevk biraz kolay yedek parça bulmak birazda arazi şartlarıyla alakalı (ama boyunuzla hiç alakası yok) ikinci olarak tur bisikletinde çelik “Kadro” tercih edilmesinin ilk sebebi kaynak kolaylığı değil ayrıca alüminyumda kaynak tutar, tur bisikletlerinin lastik açıklığı (ön ve arka lastik arasındaki mesafe) fazla(uzun) olur bu hem sizin bagajlarınızı takabilmeniz için alan yaratır, hemde borular uzadıkça titreşim azalır denge artar (manevra, kıvraklık, tepki, hızlanma azalır) bu yüzden tur bisikletlerini “çelik” yaparlar çünkü bu uzunluklara sahip bir kadroyu alüminyumdan yapmak dayanıklığı bir hayli azaltır, sevgiler
 
Kayıt
12 Eylül 2017
Başlık
3
Mesaj
37
Tepki
59
Şehir
gaziantep
İsim
Yusuf
Başlangıç
2005—06
Bisiklet
Trek
Bisiklet türü
Şehir - Tur
Fotoğraf silmişim yoksa alaminyum kaynaklı bedeni gösterecektim. Kaynak için Baya uğraştılar. Şehir merkezi olmasa ne olacak onu bilemiyorum.

198086198087198088
 

Gökay Akçay

Aktif Üye
Kayıt
12 Kasım 2010
Başlık
6
Mesaj
192
Tepki
473
Şehir
İSTANBUL
İsim
Gökay Akçay
Başlangıç
1987—88
Bisiklet
Fuji
Bisiklet türü
Şehir - Tur
  • Hahaha
Tepkiler: mariokaldato

mariokaldato

Bir karadelik'te B.İ.M mağazası açmak lazım
Kayıt
1 Ağustos 2015
Başlık
97
Mesaj
9.021
Tepki
28.640
Şehir
Bursa
İsim
Raşit Cumhur Çakın
Başlangıç
1980—81
Bisiklet
Merida
Bisiklet türü
Şehir - Tur
İçine boru atıldı. İki gün sürdü. Dövüş kavga yaptırdık. Adamlar uğraşmak istemiyor.
Ugraşmaya da pek degecek bi durum yok yav arkadasim iki yerden patlak lastige yama yapar gbi bsey bu aşiri riskli
 
  • Beğen
Tepkiler: Aruera

jettthasan

Üye
Kayıt
11 Nisan 2019
Başlık
0
Mesaj
50
Tepki
26
Yaş
57
Şehir
ankara
İsim
hasan bilgili
Başlangıç
1987—88
Bisiklet
Diğer
Bisiklet türü
Şehir - Tur
günaydın,
ankara da bisiklet alma serüvenim şimdilik stop etti.
firmaların birbiri ile irtibatlarının olduğunu daha önce belirtmiştim. Ayrıca yetkili satıcı ve servisi olmadığı halde yetkili satıcı ve servisi gibi davranan var, elinde internet ortamında satışa sunduğu bisiklet olmadığı halde güncel satış yapan firma var, internet ortamında peşin fiyatına taksit çeşitleri olmasına rağmen yüz yüze de pazarlık yaparken hiç de öyle davranmayan firma var. daha önce konuları açılmış ankara bazı firma sahipleri konuşma-iletişim kurma vb. durumlarında kaba yaklaşımları var. kendi ürünleri toplamış piyasadan diğer farklı ürünleri kötüleyip kendi topladığı ürünleri satmaya kalkışan firma var, satış piyasası olmayan marka için diğer bütün markaları kötüleyen firma var, şu marka üretilmiyor diyen firma var(dediği ürünü başka firma üretimi devam ediyor öyle kapanma falan yok dedi-sedona)
carrraro 330 fiyat yüksekliğinden tamamiyle vazgeçtim. buradan arkadaşlar yüz yüze pazarlıklar iyi olur demişti ama firmaların hiç birisinden/ankara öyle bir indirim teklifi gelmedi. peşin alırsan şu taksit alırsan banka faizli deyip kestirip attılar. sanırım ekonomik durum ve piyasa(dolar-euro) onları bu tür net davranışlara itiyor ürün kendi istediği fiyata satılmasa da üstüne koyuyor diye rahatlar..
bu dediklerim tüm firmalar için geçerli değil sonuçta tüm firmalar adına bu tür bir yazı yazma hakkına sahip değilim, ama maalesef durum böyle.

ankara da olmayan bir firma herşeyi aynı whistle yi 3000 tl bırakırken ankara 3500 inmiyor.
kadro boyumdan emin olsam iş kent dışından da çözülür. bir firma 1.80 boy 46-51 önerirken bir firma sana 56 olur diyor bu bile beni şoke etti.
bisiklet satıcıları bu kadar farkı neye göre söylüyorlar onu da anlamadım.
boyum 1.79-80 bacak boyum topuktan kasık 70-72 civarında kg 77
inç-cm cinsinden net bir kadro nasıl olacak birçok ölçü var ama neti nedir

tamam bir bisiklet almak bu kadar mı zor kısmında bir bisiklet demeyenlerdenim, çünkü ne el ne bel ne diğer aksamlardan zarar görmeden kullanmak ne malzemeleri ne donanımı zarar görmeden kullanmak için
mutlaka ki bir bisiklet değil ekonomi ile orantılı iyi bir bisiklet almak gerekir.

sonuçta 30 vites üzerinden ya da 30 vites fiyatlarına ulaşamazsam 27 vites üzerinden birkaç bakış yapacağım.
carraro sportive 230-227
whistle 1830 guiepaggo
salcano city 30
kron tx 30 viteslilerden
corelli 30 vitesli
peugeout
gibi yollara kaydım
 

gezgin gezer

Daimi Üye
Kayıt
22 Nisan 2018
Başlık
7
Mesaj
345
Tepki
606
Yaş
37
Şehir
balıkesir edremit
İsim
mehmet emin
Başlangıç
2017—18
Bisiklet
Giant
Bisiklet türü
Diğer
günaydın,
ankara da bisiklet alma serüvenim şimdilik stop etti.
firmaların birbiri ile irtibatlarının olduğunu daha önce belirtmiştim. Ayrıca yetkili satıcı ve servisi olmadığı halde yetkili satıcı ve servisi gibi davranan var, elinde internet ortamında satışa sunduğu bisiklet olmadığı halde güncel satış yapan firma var, internet ortamında peşin fiyatına taksit çeşitleri olmasına rağmen yüz yüze de pazarlık yaparken hiç de öyle davranmayan firma var. daha önce konuları açılmış ankara bazı firma sahipleri konuşma-iletişim kurma vb. durumlarında kaba yaklaşımları var. kendi ürünleri toplamış piyasadan diğer farklı ürünleri kötüleyip kendi topladığı ürünleri satmaya kalkışan firma var, satış piyasası olmayan marka için diğer bütün markaları kötüleyen firma var, şu marka üretilmiyor diyen firma var(dediği ürünü başka firma üretimi devam ediyor öyle kapanma falan yok dedi-sedona)
carrraro 330 fiyat yüksekliğinden tamamiyle vazgeçtim. buradan arkadaşlar yüz yüze pazarlıklar iyi olur demişti ama firmaların hiç birisinden/ankara öyle bir indirim teklifi gelmedi. peşin alırsan şu taksit alırsan banka faizli deyip kestirip attılar. sanırım ekonomik durum ve piyasa(dolar-euro) onları bu tür net davranışlara itiyor ürün kendi istediği fiyata satılmasa da üstüne koyuyor diye rahatlar..
bu dediklerim tüm firmalar için geçerli değil sonuçta tüm firmalar adına bu tür bir yazı yazma hakkına sahip değilim, ama maalesef durum böyle.

ankara da olmayan bir firma herşeyi aynı whistle yi 3000 tl bırakırken ankara 3500 inmiyor.
kadro boyumdan emin olsam iş kent dışından da çözülür. bir firma 1.80 boy 46-51 önerirken bir firma sana 56 olur diyor bu bile beni şoke etti.
bisiklet satıcıları bu kadar farkı neye göre söylüyorlar onu da anlamadım.
boyum 1.79-80 bacak boyum topuktan kasık 70-72 civarında kg 77
inç-cm cinsinden net bir kadro nasıl olacak birçok ölçü var ama neti nedir

tamam bir bisiklet almak bu kadar mı zor kısmında bir bisiklet demeyenlerdenim, çünkü ne el ne bel ne diğer aksamlardan zarar görmeden kullanmak ne malzemeleri ne donanımı zarar görmeden kullanmak için
mutlaka ki bir bisiklet değil ekonomi ile orantılı iyi bir bisiklet almak gerekir.

sonuçta 30 vites üzerinden ya da 30 vites fiyatlarına ulaşamazsam 27 vites üzerinden birkaç bakış yapacağım.
carraro sportive 230-227
whistle 1830 guiepaggo
salcano city 30
kron tx 30 viteslilerden
corelli 30 vitesli
peugeout
gibi yollara kaydım
Çoğu bisiklet satıcısının bilgisi malesef yeterli değil. Olsa bile ilk düşündükleri elindeki fazlalık malı satmak.
Kadro boyu için en güveniliri üreticinin boy çizelgelerine bakmak.
bunlardan bütçenize uyan birini düşünebilirsiniz.
Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.

Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.

giantın M kadroları tam uyar.
Bulabilirseniz seek 2 de çok iyi.
Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.
 
  • Beğen
Tepkiler: jettthasan

Mert E.

We create Chemistry
Kayıt
19 Ocak 2014
Başlık
15
Mesaj
1.378
Tepki
2.780
Yaş
38
Şehir
istanbul
Bisiklet
Giant
Size de günaydın,

Ülkede işinin ehli olmayan ve karşısındaki alıcıyı salak yerine kullanmaya bayılan meslek erbablarından birisi de -doğru düzgün olanları da çoktur, onları tenzih ederim- bizdeki bisiklet satıcılarıdır.

Bisiklet hem basit ama az biraz da teknik bir konu ya; bayılırlar işkembei kübradan sallamaya. Bunlar falanca markanın alt markası zaten, bunlar en kalitelisi, bunun metali süper metal, onda amortisör yok, o marka dandik vs..

Neyse... Bisikletçileri dolaşıp, bisikletleri görüp, inceleyip, tepesine binip içinize sinen, beğendiğiniz ve kadrosu size uygun bisikleti sonra gidip internetten alın bence. Bir sıkıntısı olmaz korkmayın, üstünde bin çeşit elektronik donanımı olan otomobil satın almıyoruz, alt tarafı bisiklet. Burada önerisi verilmiş bir bisikletçiye götürür toplatırsınız.

Kadro meselesi.. Eğer üstüne binmek gibi bir şansınız olmayacaksa, foruma sorun benzer kadroları benzer boydaki insanlar ne ölçü kullanıyor. Onu da bulamazsanız, bisikletin ölçülerine bakın. Standover yüksekliği, yani üst borudan yere kadar olan mesafesi bacak içi uzunluğunuzdan 1 cm alçak olan en yakın kadroyu seçin. (Yani seleden inip yere tam bastığınızda bacak aranızda üst boru apış aranızı sıkıştırmamalı)

Kolay gelsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: jettthasan

ippon

Forum Bağımlısı
Kayıt
16 Ekim 2018
Başlık
0
Mesaj
818
Tepki
3.737
Şehir
denizli
İsim
behço
Başlangıç
1949—50
Bisiklet
Trek
Size turlarınızda hayırlı başarılar diliyorum, bir iki minik ekleme yapayim, öncelik 29 jant değil 28 olacak evet haklınız genelde 28 jant tercih edilir ama sizin gibi 26 tercih eden bisürü turcu var biraz zevk biraz kolay yedek parça bulmak birazda arazi şartlarıyla alakalı (ama boyunuzla hiç alakası yok) ikinci olarak tur bisikletinde çelik “Kadro” tercih edilmesinin ilk sebebi kaynak kolaylığı değil ayrıca alüminyumda kaynak tutar, tur bisikletlerinin lastik açıklığı (ön ve arka lastik arasındaki mesafe) fazla(uzun) olur bu hem sizin bagajlarınızı takabilmeniz için alan yaratır, hemde borular uzadıkça titreşim azalır denge artar (manevra, kıvraklık, tepki, hızlanma azalır) bu yüzden tur bisikletlerini “çelik” yaparlar çünkü bu uzunluklara sahip bir kadroyu alüminyumdan yapmak dayanıklığı bir hayli azaltır, sevgiler
koga,santos gibi dünya turcuları tarafından rağbet gören tur bisikletleri alüminyum kadrodur. kendi kullandığım alü kadro 920' nin 58 kadro için önerilen ağırlık haddi 136 kg'dır. benim 61 kadro 180/185 kiloları test etti tık yok çok şükür. saygılar
 

jettthasan

Üye
Kayıt
11 Nisan 2019
Başlık
0
Mesaj
50
Tepki
26
Yaş
57
Şehir
ankara
İsim
hasan bilgili
Başlangıç
1987—88
Bisiklet
Diğer
Bisiklet türü
Şehir - Tur
teşekkürler bilgi paylaşan arkadaşlara,
özellikle (Yani seleden inip yere tam bastığınızda bacak aranızda üst boru apış aranızı sıkıştırmamalı) bu cümle üzerinden yola çıkmak lazım.
bir de öneri bisikletler oluyor tabi doğal olarak msj larım farklı farklı olunca son msj üzerinden değerlendirme yapılması gayet doğal.
benim netlerim: hd fren olacak, kilitli(olabilirse gidondan kilitlemeli) maşa amortisör- düz maşa ve v- makanik fren vs. kullanmayacağım.
hibrid bisiklet olacak- 27-30 vites üzerinden yola devam.
aslında çok isteğim yok bu istekleri karşılayan bisikletler var ve fakat yukarıda yazdığım gibi firmalar uçuk fiyat istiyorlar ve indirimleri de yukarıda yazdığım sebeplerden yapmıyorlar hatta bir firma ya benim yazdığım fiyat euro arttı internete girip fiyatı yukarı güncelleyeceğim deyip beni o yüksek fiyata almak için algı zorlaması yapıyor......
eyvallah ticaret yapın kar da yapın 2018 yılında ki kurla aldığınız ürün şuan ki ekonomik verilerle kur yükselmiş uçmuş olabilir ama siz de kar payınızı uçurmayın biraz insaflı olun
ama maalesef durumlar böyle
çeşitli fırsatlı gözlemlemeye devam edeceğim.
aslında bir ürün var isteğimi karşılayan
Whi̇Stle Gui̇Pago 1830 Şehir Bisikleti
ankara dışı gözüm onda ama bahsettiğim kadro boyun deneyip görüp alma fikri almamı engelliyor yoksa ankara fiyatı ile 500 tl fark var arasında
20 inç, 50 cm diyor
 
Kayıt
12 Eylül 2017
Başlık
3
Mesaj
37
Tepki
59
Şehir
gaziantep
İsim
Yusuf
Başlangıç
2005—06
Bisiklet
Trek
Bisiklet türü
Şehir - Tur
Arkadaş 28 jant diye ısrar etmiş te bende bakayım dedim o boyda jant üretildi de benim mi haberim. Olmadı,🤯neyse baktım yok. Neyse bişey demek istemiyorum. Vsf kalitesi onda olabilir mi bilmiyorum ben çelik bedenden yanayım.
 
Yukarı Alt