sedona mı geotech mi

deniz çelik

Forum Demirbaşı
Kayıt
8 Kasım 2006
Mesaj
571
Tepki
197
Şehir
kırşehir
slm arkadaşlar;sedona mı geotech mi hangi kadroyu önerirsiniz bana yardımcı olursanız çok sevinirim
 
Scudo
Kayıt
28 Nisan 2007
Mesaj
65
Tepki
5
Şehir
köln
her ne kadar anlamasamda bu işten çok olarak ama benim sana tavsiye edebilecğim kadro bence geotech race dir hem gerçekten olumlu yazıları hem şıklık hemde çok güzel bir görüntüsü var hemde fiyat olarak çok güzel inşallah uzman mtb kulanıcıları daha salıklı daha güzel yanıtlarla sizi bilgilendirir
 

Bülent ÖZER

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Ağustos 2006
Mesaj
3.016
Tepki
2.847
Şehir
istanbul
Bisiklet
Colnago
ikiside olur ağırlıkları yaklaşık aynı iki kadroyuda yakından inceledim ben olsam geotech team alırdım gösterişi daha fazla.
 
  • Beğen
Tepkiler: deniz çelik

AYBARS

Üye
Kayıt
31 Ekim 2006
Mesaj
6
Tepki
4
Şehir
Çanakkale
Aralarında teknik anlamda bir fark olduğunu sanmıyorum, estetik beğeniye göre tercih edilebilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: deniz çelik

Hakan Yazman

Forum Bağımlısı
Kayıt
31 Ekim 2004
Mesaj
3.965
Tepki
5.512
Şehir
Alanya/İstanbul
Geotech kadro özellikleri açısından gayet güzel, ben sedonaların geometrisini daha çok beğeniyorum kişisel olarak...
 
  • Beğen
Tepkiler: deniz çelik

borab

Forum Demirbaşı
Kayıt
20 Aralık 2005
Mesaj
528
Tepki
152
Şehir
İZMİR / BUCA
geotech team iyi kadro hemde piyasada ucuza biliyorsun.
yeşilbisikletteki fiyatına birbak derim.
 
  • Beğen
Tepkiler: deniz çelik

yvzbikes

Daimi Üye
Kayıt
25 Kasım 2006
Mesaj
388
Tepki
94
ben sedonaları yakından inceledim gerçekden hepsi birbirinden güzel
ben sedona tavsiye ederim ama geotech alsan senın zevkine
 
  • Beğen
Tepkiler: deniz çelik

emre arıkan

Forum Bağımlısı
Kayıt
15 Mayıs 2007
Mesaj
1.619
Tepki
999
Şehir
antalya-kemer
geotech race daha güzel ve daha dayanıklı bence geotech al bi ben expert kadroyu alırken hepsini inceledim bi geotech kullanıcısı olarak geotech i tercih ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: deniz çelik

Ercan Bayram

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Ocak 2006
Mesaj
2.069
Tepki
1.548
Şehir
İstanbul
fiyat - ağırlık - aluminyum alaşım
olarak bir araştır yaz bakalım ona göre kıyasla

fiyat / ağırlık önemli bence ;)
tabi para sorun değil diyorsan kişisel tercihin

bence 2 si de güzel ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: deniz çelik

deniz çelik

Forum Demirbaşı
Kayıt
8 Kasım 2006
Mesaj
571
Tepki
197
Şehir
kırşehir
selam ercan bey; geotech açıları nasıl acaba?sedona kadroyla aynımı,sağlamlık olarak geotech bana daha sağlıklı geldi;ama açıları nasıl acaba lütfen bu konu hakkında yardımcı olusanız sevnirim.
 

peacemaker

Üye
Kayıt
16 Ocak 2007
Mesaj
48
Tepki
19
Şehir
Ankara
Bildiğim kadarıyla Geotech Race ile sedonanın bir kırmızı kadrosu tamamen aynıydı. (mosso falcon). O kadrodan bahsediyorsan kadrolar tamamen aynı zaten. Zevkine kalmış. Sedona derim ben.
 
  • Beğen
Tepkiler: deniz çelik

selcuktnt

Forum Bağımlısı
Kayıt
25 Haziran 2007
Mesaj
645
Tepki
303
Şehir
eskişehir
geotech'i bilmem ama şahsen kadromun sağlamlığına güveniyorum iskelet yapısını inceledim ve on numara diyorum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: deniz çelik

peacemaker

Üye
Kayıt
16 Ocak 2007
Mesaj
48
Tepki
19
Şehir
Ankara
Arkadaşlar geotech race ile aynı olan şu "kırmızı sedona" nın kaç model olduğu ve sd*** kaç olduğunu bilen var mı? Ben mosso falcon almak istiyorum fakat sedona almayı daha çok istiyorum, falconla aynı olan bir sedona varsa hiç durmam. Bilen varsa lütfen ö.m atsın. Ve buraya da yazsın millet bilgilensin, ben pek konuları takip edemiyorum o yüzden özel mesaj dedim.
 
  • Beğen
Tepkiler: deniz çelik
Kayıt
10 Şubat 2008
Mesaj
47
Tepki
37
Şehir
antalya bayındır
hehe bir zamanlar geotech kullanıcısıydın kardeşine vermeden önce
bende bu foruma yeni üye oldum ki abimin sayesinde
abimle arada bi kavga etsekte çook iyi biridir
yanlız ben aranıza yani dağa tırmanmak için daha fazla büyümedim ama çoooook yakında aranızdayım

açılın yoldan GEOTECH MERVE GELİYOOOOOR
 
  • Beğen
Tepkiler: deniz çelik

TheCarpediem07

Forum Bağımlısı
Kayıt
11 Ekim 2007
Mesaj
736
Tepki
553
Şehir
Antalya
Bende Geotech Team aldım ama henüz toplamaya zamanım olmadı okul yüzünden bence güsel ve şık bir görüntüsü var fiyatı normal inş doğru seçimi yaparsın şimdiden iyi günlerde kulan :)
 
  • Beğen
Tepkiler: deniz çelik
Yukarı Alt