160 lik ise 180lik yapmak için sadece rötor değişse yeterli mi? 180lik olunca avantajı ne olur?
bcn17 Aktif Üye Kayıt 17 Nisan 2012 Mesaj 116 Tepki 25 Şehir mersin Bisiklet Sedona 20 Ocak 2014 #1 160 lik ise 180lik yapmak için sadece rötor değişse yeterli mi? 180lik olunca avantajı ne olur?
enes savaş Forum Bağımlısı Kayıt 5 Mayıs 2013 Mesaj 1.569 Tepki 300 Şehir İzmir Bisiklet Salcano 20 Ocak 2014 #2 @bcn17 Rotor 160'lık. Öne belki , arkaya olmaz 180'lik. 180 takarsanız daha geniş çap = daha iyi tutuş ve daha az ısı.
@bcn17 Rotor 160'lık. Öne belki , arkaya olmaz 180'lik. 180 takarsanız daha geniş çap = daha iyi tutuş ve daha az ısı.
Umut Kılınç37 Forum Bağımlısı Kayıt 2 Mart 2013 Mesaj 601 Tepki 139 Şehir ISTANBUL~BAĞCILAR Bisiklet Salcano 20 Ocak 2014 #3 @bcn17 Sedona 721in rotoru 160mmdir.160mm den 180mmye geçmek için rotor ve adaptörün değişmesi geerekir,180mm olursa fren performansı artar.
@bcn17 Sedona 721in rotoru 160mmdir.160mm den 180mmye geçmek için rotor ve adaptörün değişmesi geerekir,180mm olursa fren performansı artar.
bcn17 Aktif Üye Kayıt 17 Nisan 2012 Mesaj 116 Tepki 25 Şehir mersin Bisiklet Sedona 20 Ocak 2014 #4 @Umut Kılınç37 Fren performansında artış durma mesafesi olarak mı yansıyacak? Adaptörle 180lik yapinca kalîper' değişmez di mi? Başka değişecek bişey varmi
@Umut Kılınç37 Fren performansında artış durma mesafesi olarak mı yansıyacak? Adaptörle 180lik yapinca kalîper' değişmez di mi? Başka değişecek bişey varmi
Umut Kılınç37 Forum Bağımlısı Kayıt 2 Mart 2013 Mesaj 601 Tepki 139 Şehir ISTANBUL~BAĞCILAR Bisiklet Salcano 20 Ocak 2014 #5 @bcn17 fren mesafesi kısalacak,sadece rotor ve adaptör lazım başka birşeye gerek yok. Tepkiler: bcn17
ozan aktürk Daimi Üye Kayıt 4 Kasım 2013 Mesaj 202 Tepki 104 Şehir Ankara 21 Ocak 2014 #6 Rotor değişimlerinde dikkatli olmak gerekir. Her kadro ve maşa 180'lik rotoru kaldırmayabilir. Aksi taktirde kadroda metal yorgunluğu hatta kırılmalar bile olabilir. Ayrıca downhill yapmıyorsanız 180'lik rotor gereksizdir. Tepkiler: bcn17
Rotor değişimlerinde dikkatli olmak gerekir. Her kadro ve maşa 180'lik rotoru kaldırmayabilir. Aksi taktirde kadroda metal yorgunluğu hatta kırılmalar bile olabilir. Ayrıca downhill yapmıyorsanız 180'lik rotor gereksizdir.
bcn17 Aktif Üye Kayıt 17 Nisan 2012 Mesaj 116 Tepki 25 Şehir mersin Bisiklet Sedona 21 Ocak 2014 #7 @ozan aktürk Zaten dün fren performansından memnun kalmadigimdan sordum. Ya balata eskidi yada yetersiz kaldî. Peki bu kilitlenme yi çözecek bir çare varmı? Basıp çekerek olmuyor yeterince
@ozan aktürk Zaten dün fren performansından memnun kalmadigimdan sordum. Ya balata eskidi yada yetersiz kaldî. Peki bu kilitlenme yi çözecek bir çare varmı? Basıp çekerek olmuyor yeterince