Scottlarda kullanılan hangi FOX?

Konu, 'Süspansiyon' kısmında melih3576 tarafından paylaşıldı.

  1. melih3576

    melih3576 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    20 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    266
    Beğeniler:
    130
    Şehir:
    KASTAMONU
    Seviye:
    Arkadaşlar Scott Scale serisinde kullanılan Fox maşaların hepsi aynımı?Bildiğim kadarıyla 3 çeşit Fox maşa var..
    Birde bu maşalar her türlü bisikletle uyumlumudur?Yani 2. el bir maşa alındığında her bisiklet için ekstra parça takılıyormu?(furş takımı vs gibi?)
     
    oooo_z bunu beğendi.
  2. matrixod

    matrixod Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.815
    Beğeniler:
    1.164
    Şehir:
    İzmir
    Adı:
    Ouz
    Seviye:
    Scott Scale LTD ---- DT Swiss XRC 100
    Scott Scale 10 ---- Fox 32 F100RLC / Air spring /100 mm travel
    Scott Scale 15 ---- Fox 32 F100RL / Air spring /100 mm travel
    Scott Scale 20 ---- Fox 32 F100RL / Air spring /100 mm travel
    Scott Scale 30 ---- Fox 32 F100RL / Air spring /100 mm travel
    Scott Scale 35 ---- Fox 32 F100RL / Air spring /100 mm travel
    Scott Scale 40 ---- Fox 32 F100RL / Air spring /100 mm travel
    Scott Scale 50 ---- Rock Shox Tora 302
    Scott Scale 60 ---- Rock Shox Tora 302
    Scott Scale 70 ---- Rock Shox Dart 2
    Scott Scale 80 ---- Rock Shox Dart 2

    Bisikletlerde kullanılan amortisörlü yada amortisörsüz maşalar üç farklı genişlik seçeneğinde üretilir.Kadro ile maşa şaft borusu uyumlu olmalıdır.Ve bunun için adaptörlerde bulunmaktadır...
     
    oooo_z, mevzun, Quietus ve 2 kişi daha bunu beğendi.
  3. Gürsel A.

    Gürsel A. Bisikletkolik

    Kayıt:
    10 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.401
    Beğeniler:
    2.268
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    3 farklı çap olduğu doğru.(Cannondale'e özel ölçü dışında)
    a-1": Bunlar çok eski veya günümüzdeki ucuz demir bisikletlerde (seyrek de olsa alu kadrolarda) kullanılır.
    b- 1" 1/4. bu ölçü de artık geçmişte kaldı (En az 10 senesi var).Artık üretilmiyor.
    c-1" 1/8 bu artık iyi bisikletlerde standart olmuştur. 15 sene önce 1" den sonra çıkınca bu ölçüye "oversize" denmişti ..Günümüzde hala öyle deniyor.Üretilen neredeyse tüm iyi çatallar, amortisörler bu ölçüdedir. Bu çatallarda şaftın (borunun) dış çapı 28,6 mm. dir.

    2. el alırken en önemli konu borunun boyunun takılacak kadroya yetip yetmediğidir. Çünkü ilk kez kadroya takılırken bu boru kısaltılır. Küçük bir kadrodan çıkan çatal başka küçük bir kadroya bile uymayabilir.(Tabii ki doğru çap olması en önemlisi) Adaptörler ancak büyük çaplı kadroya küçük çaplı boru takmaya yarar.. Zorda kalmadıkça tavsiye dedilmez..
     
  4. #4
    melih3576

    melih3576 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    20 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    266
    Beğeniler:
    130
    Şehir:
    KASTAMONU
    Seviye:
    Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ediyorum..
     

İlginizi Çekebilir

upload_2016-8-24_10-37-19.png
Sistemli çalışmak, gelişmek ve yarışlarda iddialı olmak isteyenler için akıl dolu bir site var. Adı Xert Online Xert Online | Login Baron firması bu siteyi hazırlarken aynı zamanda Garmin Edge...
604136_10151528665302769_722716731_n.jpg
Bisiklet almak için sayısız sebep bulunabilir :) Kilo vermek de popüler sebeplerden biri... Ben, ilk yol bisikletimi aldığımda 3 ayda 11 kilo vermiştim. [ATTACH] Yeme alışkanlığımda da hiçbir...
upload_2016-1-7_22-27-39.png
Dört yıl önce kalp ameliyatı olduğumda, hem ameliyat öncesinde hem de ameliyattan sonraki günlerde hemşirelerin düzenli olarak bende EKG ölçümleri yaptıklarını hatırlıyorum. Hastanede yattığım...