Merhaba.
Genelde şehir içinde ve bazen de uzun stabilize yolda sürmek üzere bir hibrit bisiklet almaya karar verdim. 600 lira civarı bütçem var. Alacağım bisiklet süper kıvrak ve hızlı olmasa da yolda aksın ve yolu fazla hissettirmesin, yormasın diye düşünüyorum.
Biraz araştırdım ve Scott sportster serisi uygun göründü. P6 modeli güzel. Hatta amortisörsüz olduğu için daha da güzel diyenler var. Ancak bazı yorumlarda, uzun yolda sürekli kulanımda sarsıntılardan dolayı rahatsızlık yaptığını okudum ve süspansiyonlu versiyonu olan P5'e yöneldim. P5 de amortisörlü ama maşadan kilitlenemiyor. Hafif sıkıştırılsa da sürekli süspansiyon etkisi var. Ve bu süspansiyon ne kadar yumuşak veya sert. Sürüşü nasıl etkiliyor, sorum bu yönde olacak.
Dediğim gibi bütçem 600 lira civarında. P5 ise nakit olursa 770 dendi en son Erdoğanlar'da. Beni de epey zorlayacak bir rakam bu.
Bir de bir arkadaş Bianchi Nero tavsiye etmiş. Maşa kilitlenebiliyor ve 700 lira gibi bir fiyatı var.
Soru 1: P5'te amortisörünün kilitlenememesi ne gibi dez avantajlar oluşturuyor sürüşte? P5'i diğer Sportster modelleriyle kıyaslayan oldu mu hiç?
Soru 2: Bianchi Neroyu tercih etsem ne kaybederim? (Kazancım 70 lira, Deore vites ve kilitlenebilir maşa).
Bir de Trek 7.1 Fx var aynı fiyatlarda. Sele'den amortisörlü ama şu an daha çok Bianchi ile Scott arasında kaldım.
Zor bir işmiş bisiklet seçmek...
Genelde şehir içinde ve bazen de uzun stabilize yolda sürmek üzere bir hibrit bisiklet almaya karar verdim. 600 lira civarı bütçem var. Alacağım bisiklet süper kıvrak ve hızlı olmasa da yolda aksın ve yolu fazla hissettirmesin, yormasın diye düşünüyorum.
Biraz araştırdım ve Scott sportster serisi uygun göründü. P6 modeli güzel. Hatta amortisörsüz olduğu için daha da güzel diyenler var. Ancak bazı yorumlarda, uzun yolda sürekli kulanımda sarsıntılardan dolayı rahatsızlık yaptığını okudum ve süspansiyonlu versiyonu olan P5'e yöneldim. P5 de amortisörlü ama maşadan kilitlenemiyor. Hafif sıkıştırılsa da sürekli süspansiyon etkisi var. Ve bu süspansiyon ne kadar yumuşak veya sert. Sürüşü nasıl etkiliyor, sorum bu yönde olacak.
Dediğim gibi bütçem 600 lira civarında. P5 ise nakit olursa 770 dendi en son Erdoğanlar'da. Beni de epey zorlayacak bir rakam bu.
Bir de bir arkadaş Bianchi Nero tavsiye etmiş. Maşa kilitlenebiliyor ve 700 lira gibi bir fiyatı var.
Soru 1: P5'te amortisörünün kilitlenememesi ne gibi dez avantajlar oluşturuyor sürüşte? P5'i diğer Sportster modelleriyle kıyaslayan oldu mu hiç?
Soru 2: Bianchi Neroyu tercih etsem ne kaybederim? (Kazancım 70 lira, Deore vites ve kilitlenebilir maşa).
Bir de Trek 7.1 Fx var aynı fiyatlarda. Sele'den amortisörlü ama şu an daha çok Bianchi ile Scott arasında kaldım.
Zor bir işmiş bisiklet seçmek...