1. Bu sitede çerezler kullanılmaktadır. Çünkü sizlere daha güzel bir site kullanımı sağlamayı hedefliyoruz. Bu yüzden çerezlerden yararlanarak sitemizle nasıl bir etkileşimde bulunduğunuza dair ilişkili verileri kaydedecek araçlardan faydalanıyoruz. Konuyla ilgili bilgi için buraya tıklayınız. Bu siteye giriş yapıp kullanarak, çerez kullanımını kabul etmiş oluyorsunuz.

Scoot scale lefty

Konu, Scott kategorisinde mehmetz tarafından 10 Şubat 2009 tarihinde paylaşıldı.

  1. mehmetz Üye

    Kayıt:
    7 Ağustos 2005
    Mesajlar:
    93
    Beğeniler:
    437
    Şehir:
    ankara
    Sponsorlu [​IMG]
    Bağlantıyı görmek için üye girişi yapınız.
     
  2. Mert Bağcılar

    Mert Bağcılar Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    10 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.800
    Beğeniler:
    1.251
    Şehir:
    Eyüp, İstanbul
    Bisiklet:
    Cannondale
    :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:


    Süüüpppeerrrr:eek:
     
    ahmet ozgen bunu beğendi.
  3. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.570
    Beğeniler:
    4.846
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    mtbrevies'in weight wennies forumunda vardı bu bisiklet arazi lastikleri ile daha güzel görünüyor açıkçası...

    Lefty lerin kendi üzerinde gelen çaftborusu ve kelepçelerinin normal size olanları alınabiliyor artık... Yani leftyler sadece Cannondale'e özgü değil :) Tabi lefty'e verecek 1200€ civarında paranız varsa :)
     
    fatihgüven bunu beğendi.
  4. Alper Temircan Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    11 Kasım 2008
    Mesajlar:
    867
    Beğeniler:
    615
    Şehir:
    İstanbul-Aksaray
    Bir Scale kullanıcısı olarak hayran kaldım.:freak_ani
     
  5. memocy Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Eylül 2004
    Mesajlar:
    962
    Beğeniler:
    722
    Şehir:
    ANKARA
    bu fotodan sonra ülkemizde melez leftyler (başka marka bisikletli leftyler) piyasaya çıkabilir,ne güzel..
    ebay'de 300 usd'ye inen leftyler var..
     
  6. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.570
    Beğeniler:
    4.846
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Abi ama almışalmışken lefty Speed Carbon almak lazım 1200gr 110mm çalışma mesafesi falan dimi... Diğerlerini boşver :D
     
    umutkahraman ve memocy bunu beğendi.
  7. gabalı

    gabalı Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    10 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.197
    Beğeniler:
    532
    Şehir:
    küba
    Adı:
    ertuğrul
    Birde onua uygun jant seti almak lazım .
    Kişisel fikrime göre bu leftyler bana bisikleti eksik gösteriyor oldum olası sevemedim cannondale'i çok sevmeme rağmen sırf head shox yüzünden almaktan vazgeçmiiştim .
     
    Emirhan Kılıç bunu beğendi.
  8. Güney Tuncer Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.684
    Beğeniler:
    2.751
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Giant
    Gördüğüm en güzel lefty Moots marka bir Titanyum kadronun üzerinde duranıydı :) Şimdi bulamadım resmini akşam evden post ederim. Moots haricinde LiteSpeed 'in bazı Ti modellerini de lefty ile kullananlar var.
     
  9. Ali Emre Akcan Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.178
    Beğeniler:
    1.632
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Scott
    süper alet ya valla güle güle bin kullanırken sağ tarafa düşecekmiş gibi duruyor ama müthiş alet olmuş
     
  10. memocy Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Eylül 2004
    Mesajlar:
    962
    Beğeniler:
    722
    Şehir:
    ANKARA
    lefty göbeği bulmakta kolay değil,geçenlerde bi yerde 200 usd diyordu sadece göbeğe..
     
  11. Güney Tuncer Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.684
    Beğeniler:
    2.751
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Giant
    Cannondale deki gibi güzel durmuyor diyen arkadaşların dikkatine :D

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]
     
  12. #12

    mehmetz Üye

    Kayıt:
    7 Ağustos 2005
    Mesajlar:
    93
    Beğeniler:
    437
    Şehir:
    ankara
    ah ulan ah para gözün kör olsun şu köhne dünyada bir lefty e binmeden göçüp gidecegiz
     
  13. Şerif Şentürk Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    26 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.140
    Beğeniler:
    767
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Scott
    bay evet filminde kredi çekenler arasında ducatı motor ıcın kredi çeken vardı olmadi artık bizde kredi çekçez:D
     
  14. Serdar TEBER Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    29 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.215
    Beğeniler:
    1.329
    Şehir:
    Ankara, Antalya
    Ben de bu görünüşe alışamayanlardanım :) Cannondale üzerinde Lefty'ye alıştım ama Scale kadroyu Fox maşa ile görmek hoşuma gidiyor.
     
    kron_xc4000 esk bunu beğendi.
  15. Ercx Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2008
    Mesajlar:
    109
    Beğeniler:
    41
    Şehir:
    Karşıyaka
    çok şahane görünüyor. bunu gören barzolar. lan lan teker dönüyo bile diyemezler, dilleri tutulur valla
     
    ahmett05 ve ADSL bunu beğendi.
  16. mustafa gökce Aktif Üye

    Kayıt:
    12 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğeniler:
    36
    Şehir:
    kayseri
    yaa bu ne harika bu scoot yaaa nası bişi bu uzay mekii gibi :D
     
  17. mustafa gökce Aktif Üye

    Kayıt:
    12 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğeniler:
    36
    Şehir:
    kayseri
    yaaa bide en pahalısı hangisi bunları hacılar:D
     
  18. vgulgec

    vgulgec Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Aralık 2008
    Mesajlar:
    919
    Beğeniler:
    176
    Şehir:
    zonguldak
    buda benden olsun bakalım lefty hayranlığım bu noktaya getirdi beni =)

    Bağlantıyı görmek için üye girişi yapınız.

    Bağlantıyı görmek için üye girişi yapınız.

    Bağlantıyı görmek için üye girişi yapınız.
     
    otec, İbrahim sarı ve sonEr´´ bunu beğendi.
  19. sonEr´´

    sonEr´´ Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    15 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.330
    Beğeniler:
    1.528
    Şehir:
    İstanbul/Esenler
    Bisiklet:
    Salcano
    koca yusuf ? kurtdereli ? hangisi bu resimdeli delikanlı ?? :D
     
  20. Emirhan Kılıç

    Emirhan Kılıç Atölye 25,4 Bisiklet Dükkanı

    Kayıt:
    31 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    294
    Beğeniler:
    132
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Emirhan KILIÇ
    Bisiklet:
    Diğer
    Sponsorlu
    masanın yarısı yok ondan eksık gelıyordur :D:D:D
    iyi forumlar gabalı abi