Scudo Sports

Schwalbe lastik hakkında

Selam hocalarım.

Öncelikle lastiğim Schwalbe One Raceguard 700x25c

Bugün 80 km lik turumun 50. Kilometresinde lastiğim hafif yanak çıkarttı. İç lastik çok hafif bombe yaptı kenardan. Hemen farkettim ve indirdim. Sonra elimle yerleştirmeye çalışıp şişirdim. Ancak bu işi halledemedik. 1 km ötedeki köye lastik balansı bozuk şekilde zıplaya zıplaya geçtik kahveye oturduk.

Sonra 3 kişi birleşip lastiği sökmeye başladık. Ne yaparsam yapalım lastik illa taşıyordu ve bombe yapıyordu. 3 kişi bu sorunu 1.5 saat çözemedik. En son ...ler böyle işi deyip lastik seke seke devam ettik yola. Belki iç lastiktendir diye iç lastiği de değiştirdik bu arada ama yine de yaptı


Lastik hala tam olarak oturmamıştı. Tam 5 km kala patladı. Sonra şişirdim ve bı daha inmedi. Doğru bisikletçiye sürdük çünkü 3 kişi de illallah ettik. Lastik sökerken işkence çekiyoruz, takarken işkence. Bıktık yani. Neden inmedi anlamış değilim

Sonra bisikletçi lastik değişecek dedi. Bana direk lastik önermeye başladı. Yarın uzman bı bisikletçiye gideceğim gerçekten işinde uzman ne derse onu yapmayı düşünüyorum.
328788 dosyayı görüntüle328789 dosyayı görüntüle

328790 dosyayı görüntüle
Buyrun inceleyin.

Şimdi buraya sorum şu:

Sizce bu lastik değişmeli miyim?

Degistirsem ön farklı desen arka farklı desen olursa sıkıntı olur mu sizce??

Ayrıca 5 km kala patlamasına rağmen sisirince neden inmemiş olabilir??

Aynı lastiği asla almayacağım çünkü söküp takması işkence. Arkadaşınki patlayınca şipşak değişebiliyoruz ama bu tam bı işkence.
Lastik değişimine gerek yok dedi bisikletçim.

Ben de iç lastik alıp yola devam ediyorum
 
Scudo
Selam hocalarım.

Öncelikle lastiğim Schwalbe One Raceguard 700x25c

Bugün 80 km lik turumun 50. Kilometresinde lastiğim hafif yanak çıkarttı. İç lastik çok hafif bombe yaptı kenardan. Hemen farkettim ve indirdim. Sonra elimle yerleştirmeye çalışıp şişirdim. Ancak bu işi halledemedik. 1 km ötedeki köye lastik balansı bozuk şekilde zıplaya zıplaya geçtik kahveye oturduk.

Sonra 3 kişi birleşip lastiği sökmeye başladık. Ne yaparsam yapalım lastik illa taşıyordu ve bombe yapıyordu. 3 kişi bu sorunu 1.5 saat çözemedik. En son ...ler böyle işi deyip lastik seke seke devam ettik yola. Belki iç lastiktendir diye iç lastiği de değiştirdik bu arada ama yine de yaptı


Lastik hala tam olarak oturmamıştı. Tam 5 km kala patladı. Sonra şişirdim ve bı daha inmedi. Doğru bisikletçiye sürdük çünkü 3 kişi de illallah ettik. Lastik sökerken işkence çekiyoruz, takarken işkence. Bıktık yani. Neden inmedi anlamış değilim

Sonra bisikletçi lastik değişecek dedi. Bana direk lastik önermeye başladı. Yarın uzman bı bisikletçiye gideceğim gerçekten işinde uzman ne derse onu yapmayı düşünüyorum.
328788 dosyayı görüntüle328789 dosyayı görüntüle

328790 dosyayı görüntüle
Buyrun inceleyin.

Şimdi buraya sorum şu:

Sizce bu lastik değişmeli miyim?

Degistirsem ön farklı desen arka farklı desen olursa sıkıntı olur mu sizce??

Ayrıca 5 km kala patlamasına rağmen sisirince neden inmemiş olabilir??

Aynı lastiği asla almayacağım çünkü söküp takması işkence. Arkadaşınki patlayınca şipşak değişebiliyoruz ama bu tam bı işkence.
Schwalbe One'dan ben de kullandım.
Söküp takması derttir
Tam oturtması, balansı da zordur.
Sizin yaşadığınız sorunların aynısını ben de yaşadım.

Bisikletçim sağolsun, Schwalbe onelarla nasıl mücadele edilir bana öğretti.

İki arkadaş zar zor taktığımız lastiği o kadar kolay taktılar ki inanamızsınız.Hepimiz gibi önce lastiğin bir yüzünü jant kenarına taktıktan sonra lastiği jant kenarından iterek lastiği ortalıyorlar.Sonra ikinci yüzü janta geçiriyorlar, lastiğin oturtulacak son inatçı kısımları geldiğinde ise lastiği ovalayarak yine jant kenarından uzaklaştırarak ortalıyorlar ve lastik kolayca oturuyor.
İşin püf noktası "ovala ve ortala."

Bu teknik telli veya katlanır her lastikte uygulanabilir.
Lastiği değiştirmenize gerek yok.

Ben onelardan soğuduğum için 1000 kmlik lastik çiftini bir öğrenci kardeşimize hediye etmiştim.
Değiştirmek istediğinizde Pirelli 28 mm Pzero tavsiyemdir.
 
  • Beğen
Tepkiler: brk34
Schwalbe One'dan ben de kullandım.
Söküp takması derttir
Tam oturtması, balansı da zordur.
Sizin yaşadığınız sorunların aynısını ben de yaşadım.

Bisikletçim sağolsun, Schwalbe onelarla nasıl mücadele edilir bana öğretti.

İki arkadaş zar zor taktığımız lastiği o kadar kolay taktılar ki inanamızsınız.Hepimiz gibi önce lastiğin bir yüzünü jant kenarına taktıktan sonra lastiği jant kenarından iterek lastiği ortalıyorlar.Sonra ikinci yüzü janta geçiriyorlar, lastiğin oturtulacak son inatçı kısımları geldiğinde ise lastiği ovalayarak yine jant kenarından uzaklaştırarak ortalıyorlar ve lastik kolayca oturuyor.
İşin püf noktası "ovala ve ortala."

Bu teknik telli veya katlanır her lastikte uygulanabilir.
Lastiği değiştirmenize gerek yok.

Ben onelardan soğuduğum için 1000 kmlik lastik çiftini bir öğrenci kardeşimize hediye etmiştim.
Değiştirmek istediğinizde Pirelli 28 mm Pzero tavsiyemdir.
Bu ortalama işini yazıdan anlamadim. Videolu anlatiminiz varsa ulaşmanızı isterim
 
Bu ortalama işini yazıdan anlamadim. Videolu anlatiminiz varsa ulaşmanızı isterim
Videom yok malesef .
Ortalamayı şöyle gözünüzde canlandırabilirsin
Jantın ayakta olduğunu ve sizin de yukarıdan aşağıya baktığınızı düşünün. Lastik, jant oluğunun kenarlarından eşit mesafede olacak diye düşünün. Yukarıdan baktığında lastik, oluğun tam ortasında olmalı
 
  • Beğen
Tepkiler: brk34
5 sene önce tost makinesi ile çekmişim videoyu ama kulaklıkla dinlenince fena değil :) bu arada takarken en çok zorlayan lastik conti 5000s tubless olanıydı, normalde levye kullanmam, bundan levyesiz yapamamıştım.
 
Sorun benim laatikte.

Bisikletçi de bunlar çok zor dedi direk. Telsiz olmasına rağmen acayip zor. Arkadaşlarin lastikler böyle değil. Değiştirmeyi biliyorum
 
Jantı ve lastiği sürtmüşsünüz. Lastik pert olmuş. Aynısından alın takın. Ya da hem ön hem arka alın.
 
Yol bisikleti lastiklerin hamina goyum. Zor şişirilir. Cabuk patlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: brk34
Schwalbeni levyeleri var jant kenarlarina kitleniyorlar. 5dk sürmüyo en zor en sert lastigi takmak. Severek kullaniyorum.

Bence bisiklette kurtarici alet.
 
  • Beğen
Tepkiler: MutluGezgin
bir süredir tough tomun 2.25 modelini büyükçe bir jantta kullanıyorum, tutuş olarak yeterli fakat lastik patladığında çıkaramıyorum, çok abidik gubidik yöntemlerle açıyoruz.(sanırım jant genişliğinden kaynaklı oluyor bu sorun)
 
Aslında inatçı dış lastik nasıl takılır, sökülür diye video çeksem çok iyi olacak ama huyum kurusun "kediyim" (Kediye bokun derman demişler, gitmiş gömmüş :D:ssrtcbya:)
 
Aslında inatçı dış lastik nasıl takılır, sökülür diye video çeksem çok iyi olacak ama huyum kurusun kediyim (Kediye bokun derman demişler, gitmiş gömmüş :D:ssrtcbya:)
5 - 6 öyle önce yeni lastikleri savaşarak taktıktan sonra geçen iç lastikleri tpu ya çevireyim dedim. iki çiftte aşağı yukarı 200 gram eksiltmek demek ki bu benim için deli bir rakam.

Sonra lastikleri takmak için harcadığım çaba aklıma geldi, vazgeçtim tabi.
 
Jantı ve lastiği sürtmüşsünüz. Lastik pert olmuş. Aynısından alın takın. Ya da hem ön hem arka alın.
Bisikletçim gider bu dedi. İsinde baya uzman. Sıkıntı olursa gelirsin dedi
 
Bisikletçim gider bu dedi. İsinde baya uzman. Sıkıntı olursa gelirsin dedi
Gidebilir. Ama bir gün öyle bir yerde patlar ki keşke yaptırsaydım dersin. Ayrıca kaza da yapabilirsin.

Ayrıca 3 bin neden girsin zaten birgün değiştirmek zorunda kalacaksın. Başına bir şey gelmeden değiştir. Jant da zarar görebilir.
 
Gidebilir. Ama bir gün öyle bir yerde patlar ki keşke yaptırsaydım dersin. Ayrıca kaza da yapabilirsin.

Ayrıca 3 bin neden girsin zaten birgün değiştirmek zorunda kalacaksın. Başına bir şey gelmeden değiştir. Jant da zarar görebilir.
Değişirsem 2 sini birden değiştiririm çünkü.

Adam neden ticaretini bozsun ki.

Ekstra olarak özellikle orayı gösterdim. Bı tık katlanmış sorun olmaz dedi.

Ana yollar dışı yoldan gitmiyorum zaten en kötü otostop
 
Selam hocalarım.

Öncelikle lastiğim Schwalbe One Raceguard 700x25c

Bugün 80 km lik turumun 50. Kilometresinde lastiğim hafif yanak çıkarttı. İç lastik çok hafif bombe yaptı kenardan. Hemen farkettim ve indirdim. Sonra elimle yerleştirmeye çalışıp şişirdim. Ancak bu işi halledemedik. 1 km ötedeki köye lastik balansı bozuk şekilde zıplaya zıplaya geçtik kahveye oturduk.

Sonra 3 kişi birleşip lastiği sökmeye başladık. Ne yaparsam yapalım lastik illa taşıyordu ve bombe yapıyordu. 3 kişi bu sorunu 1.5 saat çözemedik. En son ...ler böyle işi deyip lastik seke seke devam ettik yola. Belki iç lastiktendir diye iç lastiği de değiştirdik bu arada ama yine de yaptı


Lastik hala tam olarak oturmamıştı. Tam 5 km kala patladı. Sonra şişirdim ve bı daha inmedi. Doğru bisikletçiye sürdük çünkü 3 kişi de illallah ettik. Lastik sökerken işkence çekiyoruz, takarken işkence. Bıktık yani. Neden inmedi anlamış değilim

Sonra bisikletçi lastik değişecek dedi. Bana direk lastik önermeye başladı. Yarın uzman bı bisikletçiye gideceğim gerçekten işinde uzman ne derse onu yapmayı düşünüyorum.
328788 dosyayı görüntüle328789 dosyayı görüntüle

328790 dosyayı görüntüle
Buyrun inceleyin.

Şimdi buraya sorum şu:

Sizce bu lastik değişmeli miyim?

Degistirsem ön farklı desen arka farklı desen olursa sıkıntı olur mu sizce??

Ayrıca 5 km kala patlamasına rağmen sisirince neden inmemiş olabilir??

Aynı lastiği asla almayacağım çünkü söküp takması işkence. Arkadaşınki patlayınca şipşak değişebiliyoruz ama bu tam bı işkence.

siz burada değiştirmeli miyim diye sormuşsunuz, arkadaşlar gerekli cevabı vermişler ama şimdi de usta boyle soyledi diyorsunuz..
3000e böyle bir risk alınır mı? ben almam ama demek ki siz alabiliyorsunuz.
 
Geri