RUble değişimi ?

Konu, 'Vites - Çekiş Sistemi' kısmında Mesut ARAM tarafından paylaşıldı.

  1. Mesut ARAM

    Mesut ARAM Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2009
    Mesajlar:
    72
    Beğeniler:
    30
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Whistle
    Seviye:
    Herkese merhaba.. 18 vites bir bisikletim var ve bildiğiniz üzere uzunca olan yokuşlarda oldukça yorucu oluyor.BUnun için arkada rubleyi 7 li olan ve ilk çarkı daha geniş çaplı olan bir ruble ile değiştirmek için hangi parçaların beraberinde değişmesi gerekir.Örneğin 6lı olan olan vites kolunun değişmesi gerekir fakat ilk çarkı daha geniş çaplı olan 6 lı bir ruble ile değiştirilmesi mümkünmü.Bunu yanında arka aktarıcının değişmesi gerekirmi? Veya 6 lı olan rublemin başına daha geniş bir tek dişli eklenip 7 li olabilirmi?Başka bir fikir olarak 6 lı rublemin 6. dişlisini çıkarıp onun yerine birinci dişli yerine geniş çaplı bir dişli eklenip 6lı sistem elde edilebilirmi?? (Saçma olabilir :D)
    Şimdiden teşekkürler...
     

İlginizi Çekebilir

image.jpg
1 haftalık çalışma sonrası roller Yaptım. Profil demirler, akıllı Alman rulman yatakları ve rulmanlar, rulmanlı merdaneler ve gerginleştirilmiş makine zinciri ile Bayır tadında Sürüş zorluğu :)...
upload_2017-2-6_15-25-40.png
Bugüne kadar üzerinde hiç durmadığım bir konudan bahsedeceğim: Antrenman yoğunluğu dağılım modelleri (ingilizce kısaltması TID, yani Training Intensity Distribution). TID nedir, ne işe yarar...
upload_2017-1-21_18-23-21.png
Geçen yıl Temmuz'da enerji kaynaklarımızı ve bunları nasıl geliştireceğimizi açıklayan bir konu açmıştım: Güç bölgeleri "anlayacağımız dilde" ne anlama geliyor? Aerobik dayanıklılık Laktat eşiği...