RR 500 Güncelleme yapacağım

Kayıt
29 Mayıs 2016
Mesaj
46
Tepki
11
Yaş
30
Şehir
İzmir
İsim
Mertkan G
Bisiklet
Cube
Merhaba arkadaşlar RR 500 bisikletimi tekrardan diriltmek istiyorum sizce nerden başlıyım kadro boyu küçük geliyor sizce ilkbaşta hafif bir kadro alıp yanında bir amortisör ( kilitlenebilir ) mi alıyım? Yoksa çekiş sistemini mi düzeltiyim . Kusura bakmayın ilk defa modifiye yapıcam
 
Scudo
Kayıt
29 Mayıs 2016
Mesaj
46
Tepki
11
Yaş
30
Şehir
İzmir
İsim
Mertkan G
Bisiklet
Cube
@hlksnrr nedense yeni almaktansa her ay para arttırıp yükseltmeyi düşünüyorum bu ay kadro gidon amortisör değişicek herhalde gelecek ayda vites ve fren sistemine el atıcam
 

YavuzAkbay

Aktif Üye
Kayıt
19 Kasım 2015
Mesaj
112
Tepki
44
Yaş
24
Şehir
Bursa
İsim
Yavuz
Bisiklet
Salcano
İlk önce kendi kendine sor, kadro gözüne güzel geliyor mu ve bu kadroyla 2-3 sene gidebilirmisin diye. Sonrası sana kalmış, bence ilk olarak ucuz tercih edersen Suntour, paran varsa RockShox'ın tatlı amortisörlerinden almalısın Spacer takımı ile beraber.
Daha sonra çekiş sistemini baştan kurmanı öneririm fakat şöyle yap. Rubleni, vidalıdan kasete geçiyorsan göbeği, aktarıcılarını, aynakolunu birbirine uyumlu alıp hepsini birden tak. Sonra fren tertibatını hidrolik diske çekebilirsin.
Son olarak da lastiklerini, eğer çok arazi yapıyorsan Schwalbe'nin lastiklerini önerebilirim, çok yol yapıyorsan Michelin kullanıyorum önerebilirim. Eğer daha sonra bisikletini hafifletmek istersen jantlarını, sele borunu, gidonunu vs. değiştirebilirsin bunlar sana kalmış şeyler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mertkangunes
Kayıt
29 Mayıs 2016
Mesaj
46
Tepki
11
Yaş
30
Şehir
İzmir
İsim
Mertkan G
Bisiklet
Cube
@Yavuzos Kadro boyu küçük geliyor kadro alıcağım ilk sonra kilitlenebilir maşa
 

YavuzAkbay

Aktif Üye
Kayıt
19 Kasım 2015
Mesaj
112
Tepki
44
Yaş
24
Şehir
Bursa
İsim
Yavuz
Bisiklet
Salcano
@Mertkangunes
İyi o zaman, dediğim taktikle ilerlersen kafan rahat olur.
 

hlksnrr

Forum Demirbaşı
Kayıt
21 Ocak 2015
Mesaj
493
Tepki
564
Şehir
ANKARA
İsim
Haluk ŞENER
Bisiklet
Scott
@Mertkangunes Hocam zaten siz RR500'ü yenilemiyorsunuz ki zaten kadro ve maşa değiştikten sonra siz baştan bir bisiklet topluyorsunuz.Muhtemelen elinizdeki parçalarla idare erip yavaş yavaş elinizdeki parçaları değiştireceksiniz.

Benim tavsiyem önce RR500'ü satın ve sonra şu iki seçeneği değerlendirin :

I- Elimdeki para ile yurt içi veya dışından istediğim özellikte bir model alabiliyor muyum?

II-Elimdeki para ile istediğim kadroyu alıp toplayabilir miyim?

Siz zaten RR500 kadrosunu ve maşasını değiştireceğiniz için zaten yeni bisiklet toplama işine giriyorsunuz ama bence tam istediğiniz gibi olması için bisikleti bence yeni bir kadro alıp sıfırdan toplayın.Bu arada alabileceğiniz modellerede bakın çünkü her ne kadar bisiklet toplamak tam istediğiniz gibi bir bisiklet ortaya çıkarsada genelde daha pahalı oluyor.
 

OnurÖzdağ

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Ekim 2015
Mesaj
662
Tepki
694
Şunu da ekleyeyim ben de market bisikletini yükselttim. Kadro,maşa falan derken neredeyse değişmeyen parça kalmadı. Sonuç ise jant göbekleri dönmüyor. Ruble ileri geri hareket etmiyor. Ya 400 TL civarı masraf çıkacaktı yada bisikletimi değiştirecektim. Bisiklet değiştirmeyi terchi ettim ve bana sadece parça fiyatı 900, kargo+tamir+parça fiyatı 1200 civarı olan bisikletin parçaları anca 600-700 TL ediyor, yani 500-600 civarı zarardayım. Üstelik 100 KM bile gidemeden. Parça alacaksanız ikinci el almayın mümkün olduğunca ve uyumlarına kesinlikle dikkat edin.