Scudo Sports

Rockrider 8.1 Lastik Seçimi

Anonim

Silinmiş hesap
Kayıt
27 Nisan 2005
Mesaj
459
Tepki
301
Arkadaşlar Rockrider 8.1 üzerinde Michelin lastik bulunmakta arazide iyi fakat asfalt üzerinde biraz yormaya başlıyor. Sormak istediğim resimlerdeki lastikler arasındaki lastik ölçüleri bakımından farklar nelerdir. En üsteki kendime ait bisikletim. Diğerleri örnek olması açısından eklenmiştir. Benim beğendiğim ortadaki resim. Şuan kullandığım michelin lastikle performans açsından hissedilir bir fark oluştururmu ve bu lastiğin ölçüleri nelerdir. Üçüncü resim açısından performans almak için böyle bir lastik mi almak gerekir? 7712 dosyayı görüntüle 7713 dosyayı görüntüle 7714 dosyayı görüntüle
 
Scudo
Ortadaki resimdeki adam damacanamı koymuş bisiklete :)
 
yol lastiği alabilirsin abi hem yormaz hem daha hızlı gidersin 1.50 lastik olabilir . şuanki lastikler seni yorar ama güç kazanmana yardımcı olur :) arazide iyide uzun yol da asfaltta çekilmez onlar traktör gibi :)

@ahmetkya elektirikli bisiklete dönüştürmüş olabilir
 
@Melih Çolak 1.50 lastik takınca iskelet gibi oluyor 2.0 lastik ölçüsünde verim alamanmıyız hani ben ortadaki resmi beğendim ya ondan bastırıyorum melih. Evet şimdiki lastikler arazide iyi fakat asfalta çok ses çıkarıyor
 
@Saim Karagöz sen görüntüsü bozulcak diye 2.0 diyorsunda 2.0 yine kalın slick olsun dişsiz olsun yine aynı kapı :) 1.50 iyidir ince lastik hız oranında artış olur fazla yormaz tabi kondüsyonda önemli :)
 
@Saim Karagöz

Elbette değiştirir. Ben 2.0'dan silik ve 1.50'ye geçtim ve maşayı da asfaltta sabitleyince baya fark etti yorulma süresi. Sabit parkurda test ettim tabiki. Özetle lastik 2.0 kalsa dişsiz hale geçilse dahi fark eder. Ama önemli ölçüde eder demem için dediğim gibi lastiğin yere temas eden yüzeyinin de incelmesi lazım.
 
Bence mtbye 1.50 slick lastik hiç gitmiyor, görüntüsüne bir türlü alışamadım, saçma geliyor :) Ben olsam Continental Traffic 1.9 düşünürdüm. Hem asfalt lastiği hem de görüntüden taviz vermiyor ;)
 
@Saim Karagöz Kullanmadım fakat görüntüyü önemsiyorsanız bence en mantıklısı. Araziye çıkmayı bırakırsam ben de bundan alıcam
 
@Melih Çolak Kızmıyorum olur mu öyle şey. Bazı şeyler böyle böyle tecrübe ediliyor. Mtb almaktan yana bir pişmanlığım yok hani asfalt üzerindede iyi olsa tadından yenmez di.
 
Asfaltta iyi gitsin ama MTB'nin görüntüsüne de ince lastikle zeval gelmesin diyorsaniz Schwalbe Big Apple düsünebilirsiniz. Ben kullanmiyorum ama özellikle yabanci forumlarda tavsiye edeni cok. Böylece cift lastik seti de kullanmamis olursunuz, duruma göre sürekli degistirme zahmeti de olmaz.
 
@Murtega hissedilir bir fark alıyormusunuz yani benim kullanmış olduğum lastiklere göre fark edermi? tavsiye ettiğiniz lastiği hem toprak hem asfaltta kullanabiliyormuyuz?
 
@Saim Karagöz, ben hic kullanmadim bu lastik setini. Haliyle bir tecrübem yok performansi hakkinda. Slick oldugu icin disli lastiklere oranla asfaltta daha iyi performans verecegi asikar. Toprakta da kalin oldugu icin daha konforlu olur ve daha az batma yasatir 1.50 lastige kiyasla, ama disli olmadigi icin arazide yola tutunmasi bir MTB lastigi kadar olmaz. All-around lastik olarak iyi bir alternatif.
Su an kullandigim bisiklette Maxxis Crossmark var lastik olarak. Oldukca memnunum. Hem arazide gayet hizli, hem de asfaltta ortasindaki serit sayesinde dönüs direnci neredeyse slick lastik kadar düsük. Uzun, kampli turlar icin yedekte kullandigim 700*35'lik Sire Vittoria Adventure lastiklerle arasinda asfaltta neredeyse hic performans farki yok diyebilirim. Hemen hemen ayni agirliktalar zaten.
Eger "duruma göre lastik setini degistirmekle ugrasmak bana zor gelmez" diyorsaniz 1.50'lik ikinci bir lastik seti alabilirsiniz. Fakat sadece asfaltta sürecekseniz bence lastigi degil bisikleti degistirseniz daha iyi olur. Bu sürec orada bitecek cünkü. :)
 
Geri