Rock Shox XC32 TK 26 kullananlar ve düşünceleriniz

Konu, 'Süspansiyon' kısmında SamiKayhan tarafından paylaşıldı.

  1. SamiKayhan

    SamiKayhan Aktif Üye

    Kayıt:
    11 Şubat 2013
    Mesajlar:
    130
    Beğeniler:
    147
    Şehir:
    Konya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Hayırlı akşamlar arkadaşlar.Havalı maşa arayışına girdim.Kararımı Rock Shox xc32 de kıldım.Ama aklıma takılan bazı şeyler var.Soloair ne demek oluyor havalı maşa anlamına mı geliyor?Birde bu maşayı kullananlar düşüncelerini yazabilir mi,bana biraz ağır gibi geldi,yumuşak mıdır sizce.
    Yorum yazarsanız memnun olurum.Teşekkür ederim.


    Koskoca forumda kimse cevap yazmamış,hepinize teşekkürlerimi sunarım.
     
  2. Mehmet Altuğ

    Mehmet Altuğ surrender.to.music

    Kayıt:
    10 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    928
    Beğeniler:
    2.030
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Havalı maşalarda, bacakların birinde hava pistonu bulunur. Maşanın çalışma hassasiyetini, bu pistona kilonuza göre uygun basınçta hava basarak belirlersiniz.

    Solo air modellerde, maşadaki hava pistonuna sadece tek yönlü hava basabilirsiniz. Dual air modellerde ise, maşa bacağının alt kısmında da hava basabileceğiniz bir sübap mevcuttur. Bu sayede pistona hem pozitif, hem negatif basınç yükleyebilirsiniz. Bu özellik, sürücü ağırlığına ve sürüş karakteristiğine göre daha ince ayar yapmanızı sağlar.

    XC32 Solo Air modelinin ağırlığı 2.3 kg kadar. 1.5 kg'lık SID'lerle karşılaştırdığımızda ağır kaldığını söyleyebiliriz. Ama fiyatı da ona göre belirlenmiş.
     
    SamiKayhan bunu beğendi.
  3. #3
    SamiKayhan

    SamiKayhan Aktif Üye

    Kayıt:
    11 Şubat 2013
    Mesajlar:
    130
    Beğeniler:
    147
    Şehir:
    Konya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    @Mehmet Altuğ Yorumunuz için teşekkür ederim.SR Suntour XCR modelinden XC32 modeline geçmek sizce mantıklı mıdır,büyük bir fark görür müyüm,solo air normal havalı maşa gibi rahat olur mu?
     

İlginizi Çekebilir

upload_2017-2-15_10-48-23.png
Andrew Coggan CTL'in ne anlama geldiğini bir paragrafla açıklamış. Güzel de açıklamış: "CTL sadece ürettiğiniz gücü arttırmakla kalmaz, aynı zamanda "antrenman yaptıkça daha fazla antrenman...
f1-giorgio-piola-technical-analysis-2016-ferrari-sf16-h-old-vs-new-front-wings-japanese-gp.jpg
@Hastateker O değilde,yakında yarışçıların bacaklarına da F1'de ki gibi aerodinamik kanatçıklar takmasınlar...:):) Yokuş aşağı yere daha iyi tutunur bisiklet...:hihi::hihi: Şunun gibi mesela ;...
upload_2017-2-15_10-55-37.png
Andrew Coggan CTL'in ne anlama geldiğini bir paragrafla açıklamış. Güzel de açıklamış: "CTL sadece ürettiğiniz gücü arttırmakla kalmaz, aynı zamanda "antrenman yaptıkça daha fazla antrenman...