Mustafa Şükrü Yıldırım
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 17 Temmuz 2010
- Mesaj
- 1.420
- Tepki
- 772
- Şehir
- Yalova
- Bisiklet
- Giant
Arkadaşlar kendimi reflektör bant olayına iyice kaptırdım, kadro koruyucusuna ihtiyacım vardı bir haylide kendim yapmak istiyordum, sıradan kadro koruyucuları herkeste var nasıl olsa diyip, düşündüm taşındım reflektörlü kadro koruyucusu yapmaya karar verdim .
Malzemeler:
http://img8.imageshack.us/img8/9161/fotoraf0899.jpg
- 1 adet en ince boru kılıfı
- Plastik kelepçe (bir kaç adet)
- Reflektif bant
- Halı bantı
- Makas
Gelelim yapımına, öncelikle baştan dikkat etmemiz gereken kısım, boru kılıfının arka vites kablosunun hareketine engel olmaması ve arka lastiğe sürtmemesi.
Öncelikle boru kılıfımızı ortasından ikiye makasla kesiyoruz;
http://img687.imageshack.us/img687/3813/fotoraf0900.jpg
Kesilen parçayı karşısından tekrar kesip ikiye ayırıyoruz.(İkiye ayırmassak lastiğe sürter)
2 Parçadan en düzgün kesilmiş olanı alıp, enlemesine reflektif bantımızı her yerini kapsıyacak şekilde bantladıktan sonra, üzerinden halı bantını geçiyoruz.(Zincirin reflektif banta zarar vermemesi için)
http://img692.imageshack.us/img692/5894/fotoraf0901.jpg
Hemen çıkan parçayı kadromun üstüne tutuyorum görüyorumki arka vites telini rahatsız edicek,ufaltmak için hemen bir bantlık kısmı aşağıdan kesiyorum;
http://img52.imageshack.us/img52/1922/fotoraf0902n.jpg
Ufalan parçayı arka vites telini rahatsız etmiyicek şekilde plastik kelepçelerle sıkıştırıyorum ve sonuç ;
http://img822.imageshack.us/img822/8187/fotoraf0903.jpg
Daha önceden reflektör bantı kullandığım bir kaç yer daha;
http://img227.imageshack.us/img227/2518/fotoraf0904i.jpg
Arkadaşlar gece sürüşlerinde trafikte dolaşırken böyle basit uygulamalarla trafikte daha kolay farkedilmeniz ve daha güvenli ilerlemeniz mümkün.
Ben şahsen normal reflektör kullanmayı sevmiyorum ve bu yolu tercih ettim, jantlarımında ufak bir kısmına uyguladım suda vs. sorun yaşamadım.
Malzemeler:
http://img8.imageshack.us/img8/9161/fotoraf0899.jpg
- 1 adet en ince boru kılıfı
- Plastik kelepçe (bir kaç adet)
- Reflektif bant
- Halı bantı
- Makas
Gelelim yapımına, öncelikle baştan dikkat etmemiz gereken kısım, boru kılıfının arka vites kablosunun hareketine engel olmaması ve arka lastiğe sürtmemesi.
Öncelikle boru kılıfımızı ortasından ikiye makasla kesiyoruz;
http://img687.imageshack.us/img687/3813/fotoraf0900.jpg
Kesilen parçayı karşısından tekrar kesip ikiye ayırıyoruz.(İkiye ayırmassak lastiğe sürter)
2 Parçadan en düzgün kesilmiş olanı alıp, enlemesine reflektif bantımızı her yerini kapsıyacak şekilde bantladıktan sonra, üzerinden halı bantını geçiyoruz.(Zincirin reflektif banta zarar vermemesi için)
http://img692.imageshack.us/img692/5894/fotoraf0901.jpg
Hemen çıkan parçayı kadromun üstüne tutuyorum görüyorumki arka vites telini rahatsız edicek,ufaltmak için hemen bir bantlık kısmı aşağıdan kesiyorum;
http://img52.imageshack.us/img52/1922/fotoraf0902n.jpg
Ufalan parçayı arka vites telini rahatsız etmiyicek şekilde plastik kelepçelerle sıkıştırıyorum ve sonuç ;
http://img822.imageshack.us/img822/8187/fotoraf0903.jpg
Daha önceden reflektör bantı kullandığım bir kaç yer daha;
http://img227.imageshack.us/img227/2518/fotoraf0904i.jpg
Arkadaşlar gece sürüşlerinde trafikte dolaşırken böyle basit uygulamalarla trafikte daha kolay farkedilmeniz ve daha güvenli ilerlemeniz mümkün.
Ben şahsen normal reflektör kullanmayı sevmiyorum ve bu yolu tercih ettim, jantlarımında ufak bir kısmına uyguladım suda vs. sorun yaşamadım.