soner kalaycıoğlu
Forum Demirbaşı
- Kayıt
- 12 Ekim 2011
- Mesaj
- 529
- Tepki
- 933
- Yaş
- 68
- Şehir
- Ankara
- İsim
- soner
- Başlangıç
- 1968—69
- Bisiklet
- Bianchi
- Bisiklet türü
- Klasik
arkadaşlar pahalı çamurluk kullanmaktansa,çabuk kırılabilir nesneler olduğu için ucuza gelen çamurlukları birleştirerek,uzun çamurluk yaptım.selamlar,saygılar..
eski plastik çamurlukları,uygun ölçülerde kısaltılır.bu çamurluklar,uçları her iki çamurluğuda kavrayacak
şekilde uygun kalınlıkta ve boyda telle birleştirilir (tellerin uçları kıvrım yapılır).bu çamurluk tellerini kadro sabitlemesi yapılan bacaklı telle birleştirmek için uygun soba telleri kullanırız.bu sistemin sallanmaması için,jant telleri ile yukarıya çektirilmesi gerekmektedir.bunun için sele altı ve gidon altına uygun aparatlar konulur.ben gidon altına geniş doğalgaz kelepçesi koydum.ön çamurluk,bağlı telle birlikte kelepçeyle birlikte dönmektedir.arka çamurluğu da jant teliyle,sele altındaki pompa kelepçesine bağladım.
((dikkat))-çamurluk kadro bağlantısı arka çamurlukta uygun bir vidayla yapılmalıdır.vida çapı tam olarak kadro çapına uygun olmalı sallanmamalıdır.eğer çapı küçük olursa sallanıdan vida gevşer ve çamurluk teli serbest hale gelebilir,tehlike yaratabilir.ön çamurlukta kadro bağlantısı teli kullanmadım.fren yapıldığında ön amortisörlü olduğu için,tekerlek çamurluğa sürtebilir.bunun için çamurluk maşaya gelen kısımlarını keserek darattım ve olabildiğince çamurluğu yukarı çektim.kazasız sürüşler dilerim..
eski plastik çamurlukları,uygun ölçülerde kısaltılır.bu çamurluklar,uçları her iki çamurluğuda kavrayacak
şekilde uygun kalınlıkta ve boyda telle birleştirilir (tellerin uçları kıvrım yapılır).bu çamurluk tellerini kadro sabitlemesi yapılan bacaklı telle birleştirmek için uygun soba telleri kullanırız.bu sistemin sallanmaması için,jant telleri ile yukarıya çektirilmesi gerekmektedir.bunun için sele altı ve gidon altına uygun aparatlar konulur.ben gidon altına geniş doğalgaz kelepçesi koydum.ön çamurluk,bağlı telle birlikte kelepçeyle birlikte dönmektedir.arka çamurluğu da jant teliyle,sele altındaki pompa kelepçesine bağladım.
((dikkat))-çamurluk kadro bağlantısı arka çamurlukta uygun bir vidayla yapılmalıdır.vida çapı tam olarak kadro çapına uygun olmalı sallanmamalıdır.eğer çapı küçük olursa sallanıdan vida gevşer ve çamurluk teli serbest hale gelebilir,tehlike yaratabilir.ön çamurlukta kadro bağlantısı teli kullanmadım.fren yapıldığında ön amortisörlü olduğu için,tekerlek çamurluğa sürtebilir.bunun için çamurluk maşaya gelen kısımlarını keserek darattım ve olabildiğince çamurluğu yukarı çektim.kazasız sürüşler dilerim..







