Scudo Sports

plastik çamurluk eklemlenmesi

soner kalaycıoğlu

Forum Demirbaşı
Kayıt
12 Ekim 2011
Mesaj
529
Tepki
933
Yaş
68
Şehir
Ankara
İsim
soner
Başlangıç
1968—69
Bisiklet
Bianchi
Bisiklet türü
Klasik
arkadaşlar pahalı çamurluk kullanmaktansa,çabuk kırılabilir nesneler olduğu için ucuza gelen çamurlukları birleştirerek,uzun çamurluk yaptım.selamlar,saygılar..
eski plastik çamurlukları,uygun ölçülerde kısaltılır.bu çamurluklar,uçları her iki çamurluğuda kavrayacak
şekilde uygun kalınlıkta ve boyda telle birleştirilir (tellerin uçları kıvrım yapılır).bu çamurluk tellerini kadro sabitlemesi yapılan bacaklı telle birleştirmek için uygun soba telleri kullanırız.bu sistemin sallanmaması için,jant telleri ile yukarıya çektirilmesi gerekmektedir.bunun için sele altı ve gidon altına uygun aparatlar konulur.ben gidon altına geniş doğalgaz kelepçesi koydum.ön çamurluk,bağlı telle birlikte kelepçeyle birlikte dönmektedir.arka çamurluğu da jant teliyle,sele altındaki pompa kelepçesine bağladım.
((dikkat))-çamurluk kadro bağlantısı arka çamurlukta uygun bir vidayla yapılmalıdır.vida çapı tam olarak kadro çapına uygun olmalı sallanmamalıdır.eğer çapı küçük olursa sallanıdan vida gevşer ve çamurluk teli serbest hale gelebilir,tehlike yaratabilir.ön çamurlukta kadro bağlantısı teli kullanmadım.fren yapıldığında ön amortisörlü olduğu için,tekerlek çamurluğa sürtebilir.bunun için çamurluk maşaya gelen kısımlarını keserek darattım ve olabildiğince çamurluğu yukarı çektim.kazasız sürüşler dilerim..
 

Dosyalar

  • IMG_7551.JPG
    IMG_7551.JPG
    212,3 KB · Okunma: 259
  • IMG_7550.JPG
    IMG_7550.JPG
    207,3 KB · Okunma: 243
  • IMG_7549.JPG
    IMG_7549.JPG
    177,7 KB · Okunma: 247
Scudo
emek varsa takdir de var, elinize sağlık
 
Merhaba arkadaşlar.bende kendim bir çamurluk yaptım.ama bunun daha kullanişlı ve kırılmayan malzeme olduğunu söylemeliyim.eski valizin iç kapagı sert ama esnek plastik.işte fotoğraflar.20170125_112821.jpg 20170125_112938.jpg 20170125_113130.jpg 20170125_132743.jpg 20170125_132817.jpg
 
faydalı ama ben pek hoşlanmıyorum bu görüntüden, görsel olarak bisikletin şeklini bozuyor sanki
 
Yol bisikletine kolaylıkla takılıp işini hakkıyla yapan, bu esnada dede bisikleti görünümü de vermeyen bir çamurluk var mıdır bilmiyorum.

Topeak defender rc1/11 set görsel olarak hoş, ancak ön çamurluğu kibar yapmak için ufaltmaları iş yapmaz hale gelmesine neden olmuş.

Benim çözümüm kötü havalarda mtb'ye devam.
 
@Sadettin Z.
Sks raceblade, crud roadracer ve m:part primoplastic. Bu üçünü oldukça şık buluyorum yol bisikletinde kullanmak için ancak fiyatları da bir o kadar şık.

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
@furkantrojka

Crud roadracer serisi ile neredeyse hiç iyi birşey duymadım. Mk3 versiyonunu bilmiyorum ancak mk2 versiyonunun sarsıntıda jöle gibi sallandığı yazılıyor.

Mpart'ın çamurlukları da tam dede bisikleti tanımının karşılığı :) Ayrıca çamurluk bağlantı noktası olmayan karbon kadro bisikletlere uyumsuz.

SKS Raceblade'in incelemesini gördüm. 2016 da çıkan pro modelde ciddi geliştirmeler yapmışlar, gerçekten hoşuma gitti. Fiyatı da biraz uygun olsaydı keşke.
 
@Sadettin Z.
Crud'ların tipini çok sevsem de bahsettiğiniz şikayetleri benim de okumuşluğum var.
Ancak m:part'lar o kadar kötü değil ya. :) Seve uçtaki plastik parça biraz büyük ve geniş ancak yine de en iyisi dediğiniz gibi sks'ler.
İşin garibi Çinliler bu yol bisikleti çamurluğu işine girmemişler. Çok aradım, sordum ama bulamadım.
 
el yapımı içine ve emek olan işlere saygımız sonsuzdur. İyi olmmuş acil durumda hayat kurtarır.. yoksa G.t. mü deseydim bilemedim. Ass yazınca ayıp olmuyor bu da olmaz herhalde :)
çok teşekkürler
 
Geri