p.tesi orman gezimiz

Scudo

bedo

Forum Bağımlısı
Kayıt
11 Ekim 2006
Mesaj
1.232
Tepki
333
Şehir
istanbul-yeşilköy alan: trial ve street
resimler güzel gezi güzel olmuş
 

Serkan Taşdelen

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2006
Mesaj
2.661
Tepki
4.867
Şehir
Türkiye
Yasin Kardeşim harika bir gezi. Fotoğraflar çok güzel. Ellerinize ayaklarınıza sağlık. Şimdi orada olmak isterdim. Süper bir atmosfer..

Paylaşımın için teşekkürler..

Sevgiler...
 

gizer

Forum Demirbaşı
Kayıt
28 Kasım 2006
Mesaj
411
Tepki
161
Yaş
47
Şehir
İstanbul
İsim
Özgür KUŞCUOĞLU
Bisiklet
Kron
Bahçeköy' e hafta içi bu tür geziler yaptığınızda bana uğrayıp çayımı içerseniz sevinirim.

İ.Ü. Orman Fakültesi
Orman Endüstri Mühendisliği Bölümü.
Tel: 0212 226 11 00
Dahili: 25075
GSM: 0505 712 22 82
 

Ertan ABA

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Haziran 2006
Mesaj
2.045
Tepki
3.913
Şehir
ANTALYA
Bisiklet
Lapierre
cidden söylüyorum.abi bu nee? süper yaa.

bu kadar güzel manzara olur mu? yollar neredeyse belli bile değil.tamamen yapraklarla üstü örtülmüş.:p

kahverengi yapraklardan yol oluşmuş.müthiş bir görüntü.
antalya ' da daha bu görüntüleri göremedik.paylaşım için teşekkürler.
 

otec

Forum Bağımlısı
Kayıt
10 Şubat 2006
Mesaj
944
Tepki
715
Şehir
istanbul
teşekkür ediyorum arkadaşlar.

@Serkan Taşdelen

kim istemez? şimdi bende orda olmak isterim;) :D

@Ertan ABA

Ertan hocam önce bi patikadan başkabi yola çıktık aşağıda iniliyodu bz yukarı çıktık. yani buraya;
http://img80.imageshack.us/img80/8892/resim188pn9.jpg

arkamıza bakınca manzara bu;
http://img228.imageshack.us/img228/5966/resim187np6.jpg

düşünsene senin epicle burdan aşağı ne ineriz:rolleyes: hadi sen önden kaptır:p bizde Serkan kardeşimle arkandan geliyoruz:p dikkat et çukura düşme haa...:D :D

şaka bi yana çok keyifli olurdu gerçekten.
antalyaya-erzincana sevgiler
 

otec

Forum Bağımlısı
Kayıt
10 Şubat 2006
Mesaj
944
Tepki
715
Şehir
istanbul
@gizer

bende isterim. tabii yanımdaki arkadaşlarımda isterse;) neden olmasın. çok teşekkürler
 

Ertan ABA

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Haziran 2006
Mesaj
2.045
Tepki
3.913
Şehir
ANTALYA
Bisiklet
Lapierre
Valla yol harbiden güzel. teşekkürler.:eek:

çukur oldumu harbiden yandık.maceram var .takla atmıştım.:D

çam iğneleri zamanla çukurun üstünü örtmüş.sen yukarıdan kapatıp bi uçarsın tam dreksiyonu toplasın ıııı toplamaya fırsat kalmadan bi çukura girersin, gizli çukur başla yerde sürünmeye.:D
alıştık sürtmeye.inşallah bir gün beraber pedallarız.
 

otec

Forum Bağımlısı
Kayıt
10 Şubat 2006
Mesaj
944
Tepki
715
Şehir
istanbul
@Ertan ABA

bu günlerde çukurlardan çok korkuyorum. neyse hocam geçmiş olsun.
:rolleyes: :rolleyes: inşallah ;)
 
Yukarı Alt