Owersİze

ati1955

Üye
Kayıt
10 Haziran 2006
Mesaj
80
Tepki
15
Şehir
İZMİR
SELAM ARKADAŞLAR,

ELİNDE 25-26 CM MAŞA BORUSU OLANLARDAN BANA YARDIMCI OLMALARINI RİCA EDİYORUM. ÇÜNKİ BÖYLE BİR MAŞA BORUSUNA İHTİYACIM VAR. ESKİSİNİ YANLIŞ ÖLÇÜDEN KESTİĞİMİZDEN İŞE YARAMIYOR.

HERKESE BİSİKLETLİ İYİ GÜNLER DİLERİM

ati1955@gmail.com
 
Scudo

Hasan Çağri

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Ağustos 2006
Mesaj
4.545
Tepki
4.773
Şehir
Bostancı, İstanbul
Bisiklet
Specialized
maşa borusu olarak onu ayrıyetten değiştirmeniz mümkün değil sökseniz bile yerine yenisini takmak istediğiniz zaman sorun yaşarsınız ve sağlıklı olmaz...
 

SerkanEriş

Bisiklet Meraklısı :)
Kayıt
14 Eylül 2004
Mesaj
322
Tepki
172
Yaş
43
Şehir
Ankara
İsim
Serkan Eriş
Başlangıç
1990—91
Bisiklet
KTM
Bisiklet türü
Yol bisikleti
amortisorun üstünden başka bir boruyu kaynatabilirsiniz ama eskisi kadar sağlam olmayacaktır. temiz kaynak işi yapan bir yer bulmalısınız. tercihen gazaltı.. :Skull-175
 

Hasan Çağri

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Ağustos 2006
Mesaj
4.545
Tepki
4.773
Şehir
Bostancı, İstanbul
Bisiklet
Specialized
Sevgili alpinist bilmem okuma ihtiyacı duyuyomusun ama durum bu o parçalar hiç bir zaman kaynaklanarak monte edilmiyorlar oraya ve kaynaklarayak istediğin kadar iyi kaynak yaptır bi işe yaramaz çünkü 3 gün sora tekrar bırakır kendini ayrıca..O kısımda maşaya çakılan furş yatağının parçaları var ve oraya kaynak yaparsam tutturmak için o parçaları oaraya çakamassın ve maşanı kullanmassın...
 

SerkanEriş

Bisiklet Meraklısı :)
Kayıt
14 Eylül 2004
Mesaj
322
Tepki
172
Yaş
43
Şehir
Ankara
İsim
Serkan Eriş
Başlangıç
1990—91
Bisiklet
KTM
Bisiklet türü
Yol bisikleti
amortisorun şaft borusunun üst tarafından bahsediyordum. orda furşa oturan bir şey yok benim bildiğim... farkın az olduğunu tahmin ediyorum. spacer kadar bir şey kaynatacak üste.

çelik borunun kaynak tutmaması ile ilgili de bir şey diyemeyeceğim.

valla hata yapıyorsam veya yanlış düşünüyorsam doğrusunu öğrenmek istiyorum.
zaten son çare..

bence yeni amortisor alsa daha iyi...ekonomik bir model olduğunu tahmin ediyorum..
 

Hasan Çağri

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Ağustos 2006
Mesaj
4.545
Tepki
4.773
Şehir
Bostancı, İstanbul
Bisiklet
Specialized
üst kısmına zaten ek olmaz çünkü oarada da aboğazın bağlanmasını felan egelleyecek potlar oluşabilir...bur durumda genel çzüm değiştirmektir...
 

ati1955

Üye
Kayıt
10 Haziran 2006
Mesaj
80
Tepki
15
Şehir
İZMİR
ArkadaŞlar İlgİnİz İÇİn Çok TeŞekkÜr Ederİm.
Boruyu Bulursam Sanayİde Preste Çikarip Yenİsİ İle DeĞİŞtİrmeyİ DÜŞÜnÜyorum. ÇekİÇ İle Veya BaŞka Bİr Şey İle Çikarmayi DÜŞÜnmÜyorum, Kesİnlİkle.
Kaynak Olayi Olmaz ÇÜnkİ, Tam KaynaĞin OlduĞu Yere Gİdon BoĞazi Gelİyor.
Bulamazsam, Yerİne 2, El DÜŞÜnÜyorum ÇÜnkİ Sermayeyİ TÜkettİk.

Herkese Bİsİkletlİ GÜnler Dİlerİm.
 

SerkanEriş

Bisiklet Meraklısı :)
Kayıt
14 Eylül 2004
Mesaj
322
Tepki
172
Yaş
43
Şehir
Ankara
İsim
Serkan Eriş
Başlangıç
1990—91
Bisiklet
KTM
Bisiklet türü
Yol bisikleti
amortisörün yapılma tekniğini bilmiyorum ama amortisor ayaklarına tutan parçayla boru şarf parçasını birleştirdikten sonra bir şekilde amortisorun borusunu alltan şişiriyorlar. furşun alt yatağını takarken belli bir yerden sonra alet ile geçtiğini farketmiş olman lazım. eğer presle çıkarırsan amortisor ayaklarının bağlı olduğu köprü parçayı büyük ihtimal kırarsın..
 

ati1955

Üye
Kayıt
10 Haziran 2006
Mesaj
80
Tepki
15
Şehir
İZMİR
Ben boşuna uğraşmıyayım o zaman, 2. el bir maşa bulmam lazım en kısa zamanda.
 
Yukarı Alt