Otoyolda amansız takip.. Bisiklete karşı polis aracı!!

Scudo

HaliliOzturk

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Temmuz 2005
Mesaj
7.181
Tepki
8.609
Harika yaf :D.
Yani aslında kötü örnek ama bir sürü suçlunun Mustang, Cadillac vs vs arabalarla kaçamadıklarını gördük polis her seferinde enseledi. Valla iyi bir interval antrenmanı yöntemi. Nabız 220 vurmuştur sanıyorum :D. Ben de gidip bi polise sataşsam sonra da otobana mı dalsam acaba? :D.
 

superonlayn

Daimi Üye
Kayıt
12 Şubat 2006
Mesaj
264
Tepki
50
Şehir
ankara
@HaliliOzturk
slick lastik ve 52 ayna dişliyle,yokuş aşağı bir otoban olsa valla hiçte fena olmazdı dostum:D
 

ismailofli

Forum Bağımlısı
Kayıt
7 Ocak 2006
Mesaj
1.023
Tepki
445
Şehir
istanbul
bugün haberlerde de gördüm..adam ölüme salise yaklaşmış..
tırın biri önünü keseyim derken nerdeyse elemanı tost yapacakmış..:Skull-175
 

HaliliOzturk

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Temmuz 2005
Mesaj
7.181
Tepki
8.609
@sonmez
Yok yaf Sönmez Abi kaşıntı değil ama benim Road Runner'la da süper olurdu hani :D
 

skull_mrt

Daimi Üye
Kayıt
25 Temmuz 2006
Mesaj
238
Tepki
92
Şehir
Kadıköy
iki tırın arasından geçerken biri sıkıştırmaya kalkınca adam polisle aynı hızda depar atıyo

o nasıl bir bisiklet nasıl bir güçtür anlıyamadım
 

çağatay_çankaya

Forum Bağımlısı
Kayıt
18 Eylül 2004
Mesaj
2.813
Tepki
806
Yaş
34
Şehir
İstanbul / Eyüp
Bisiklet
Sedona
adam gerçekten normal değil..belli o tırların arasından para bile versen o hızla geçmem...çok tehlikeli iş yaa
 

Abdullah Hakkı

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Eylül 2006
Mesaj
1.388
Tepki
679
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Diğer
gerçekten öyle adam galiba iyi içmiş diyecem ama öylede denge kuramazki o hızla gitsin :D halil abi boşver bisikleti benim ehliyet yok polislerden arabayla kaçtım :D çaktırmayın ha sonra gelirler felan zor kurtardım zaten
 

Abdullah Hakkı

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Eylül 2006
Mesaj
1.388
Tepki
679
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Diğer
sende ehliyeti bırak bigün (tabi varsa) birazda korkut kendini tamamdır :D
 

simoniuğur

Daimi Üye
Kayıt
5 Ağustos 2006
Mesaj
280
Tepki
185
Şehir
istanbul-gaziosmanpaşa
bu adam fazla yaşadını düşünüyor herhalde bir an önce öbür tarafa gitmek istiyor bence
 
Yukarı Alt