Ender Alıcıoğlu
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 5 Haziran 2006
- Mesaj
- 2.405
- Tepki
- 3.885
- Şehir
- Antalya
Halil ve Çağrı merhaba
Aklıma geldi size danışayım dedim.
Arka attrıcıda tel bollaşınca vitesler tam oturmuyor. Ben teli çözüp ayarı iyice kaçmasın diye attırıcının tel girişindeki germe aparatını dikkatlice gerdirince pedalla çevirip , viteslerin tam oturmasını sağlayabilip , ayarını başarıyla yapıyorum. Tabi ayar aparatı son durumuna gelince , sfıra getirip teli gereceğim.
Peki bu tel gerdirme aparatı niye ön attırıcıya konmuyor. Maliyet açısından mı , yoksa başka bir sebebi mi var? Ben frenlerdeki gerdirme vidasından bir tane ön attırıcının üstüne takmayı düşünüyorum. Çünkü bazen ön attırıcı sürtme yapıyor. Teli gevşetip ayarı kaçırıp çok uğraşacağıma, böyle bir gerdirme aparatı ile daha kısa zamanda vites ayarını yapamazmıyım.
Sizlere bir sorayım dedim.
Teşekkürler. Hoşçakalın
Aklıma geldi size danışayım dedim.
Arka attrıcıda tel bollaşınca vitesler tam oturmuyor. Ben teli çözüp ayarı iyice kaçmasın diye attırıcının tel girişindeki germe aparatını dikkatlice gerdirince pedalla çevirip , viteslerin tam oturmasını sağlayabilip , ayarını başarıyla yapıyorum. Tabi ayar aparatı son durumuna gelince , sfıra getirip teli gereceğim.
Peki bu tel gerdirme aparatı niye ön attırıcıya konmuyor. Maliyet açısından mı , yoksa başka bir sebebi mi var? Ben frenlerdeki gerdirme vidasından bir tane ön attırıcının üstüne takmayı düşünüyorum. Çünkü bazen ön attırıcı sürtme yapıyor. Teli gevşetip ayarı kaçırıp çok uğraşacağıma, böyle bir gerdirme aparatı ile daha kısa zamanda vites ayarını yapamazmıyım.
Sizlere bir sorayım dedim.
Teşekkürler. Hoşçakalın