NG650 yükseltme hakkında [Fotoğraflı]

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında Eray Ç. tarafından paylaşıldı.

  1. Eray Ç.

    Eray Ç. Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Eylül 2014
    Mesajlar:
    18
    Beğeniler:
    18
    Şehir:
    Adana
    Adı:
    Eray
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Gerek maddi gerek bilgi kirliliği sonucu NG650 aldım ve tahmin edeceğiniz üzere pek memnun kaldığım söylenemez. Maşa bozulması zincir kayması vs. vs.

    Gel zaman git zaman paralandıkça yükseltmeye başladım bisikleti ve görsellerde göreceğiniz şekle getirdim.

    Sorum şu;
    Bisikletimin kadrosu 18" ve benim boyum 180 fakat gövdem uzun olduğundan dolayı bisiklet altımda çocuk bisikleti gibi duruyor ve bu durum beni çok rahatsız ediyor. Gel gelelim 27.5 veya 29 jant bisiklete geçmeyi düşünmüyorum çünkü gerçekten arazide olsun şehir içi olsun 26'nın faydasını çok gördüm.
    Bisikletin altımda biraz daha ciddi ve olgun durması için ne yapabilirim önerileriniz nedir?

    Ayrıca fotoğraflara bakarak kişisel yükseltme önerilerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum.

    Teşekkürler.
     

    Ekli Dosyalar:

    mariokaldato bunu beğendi.
  2. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.082
    Beğeniler:
    6.516
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    @Eray Çetin düşünceni değiştirebilirsin. :D
    çünkü ne yaparsan yap ufak görüntüsü gitmeyecektir
     
    eneskav, kokomarmaris ve mariokaldato bunu beğendi.
  3. emre_s

    emre_s Kıdemli Üye

    Kayıt:
    31 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    288
    Beğeniler:
    132
    Seviye:
    Ya sat yeni topla ya da sat üstüne koy kaliteli bir Sedona 940 fln. çek altına
     
  4. #4
    Eray Ç.

    Eray Ç. Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Eylül 2014
    Mesajlar:
    18
    Beğeniler:
    18
    Şehir:
    Adana
    Adı:
    Eray
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:

    "29'dan başka çaren yok" diyorsunuz ?
     
  5. emre_s

    emre_s Kıdemli Üye

    Kayıt:
    31 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    288
    Beğeniler:
    132
    Seviye:
    Aynen ;)
     
    mariokaldato bunu beğendi.
  6. kokomarmaris

    kokomarmaris Kıdemli Üye

    Yaş:
    40
    Kayıt:
    25 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    342
    Beğeniler:
    259
    Şehir:
    Muğla / Marmaris
    Adı:
    Koray TOK
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    26-27.5-29 kullanan biri olarak asfalt-dag-bayir-rampa-tas-camur-toprak kullanimda tercihim 29 olurdu yine.(1.86boy)
    Mtb icin;
    29 kamyon
    27.5 kamyonet
    26 pikap
    :koptum::koptum::koptum:
     
  7. #7
    Eray Ç.

    Eray Ç. Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Eylül 2014
    Mesajlar:
    18
    Beğeniler:
    18
    Şehir:
    Adana
    Adı:
    Eray
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:

    :D Peki bisikletimi gördün. 29 kadro alsam hangi parçaları değiştirmem gerekir, varolan bisikletimin hangi parçaları uyum sağlar bilgi verebilir misiniz?
    Teşekkürler.
     
  8. Tolga Günsezer

    Tolga Günsezer Bisikletkolik

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    19 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.264
    Beğeniler:
    1.137
    Şehir:
    Manisa / Sarıgöl
    Bisiklet:
    Whistle
    Seviye:
    Neleri yükselttiniz tam anlayamadım. Fren ve vites sistemi değişmemiş sanırım, keza jantlar da ve göbekler. Pedal, matara kafesi, dış lastik vs değişimi ile NG650 performansı yükselmesi çok zor. Bu nedenle memnun kalmamanız normal. Görüntü olarak ne yaparsanız yapın bir fark olmayacaktır. Anladığım kadarıyla şehirde kullanıyorsunuz, bir şehir bisikleti 28" jantları ve büyük kadrosu ile hem görüntü olarak isteğinizi karşılar hem de şehirde ve arazide NG650den daha iyi performans verir.

    NG650 üzerinden 29" bir bisiklete vites sistemi, fren sistemi, gidon, sele ve boruları ve aksesuarlar aktarılabilir. Jant iç ve dış lastikler kesinlikle değişmeli. Ayrıca sele borusu ve ön vitesin çaplarının uymama ihtimali var.
     
  9. Osman Tuğrul

    Osman Tuğrul Bisikletkolik

    Kayıt:
    25 Eylül 2013
    Mesajlar:
    1.216
    Beğeniler:
    1.826
    Şehir:
    Denizli
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    @chnkrmz Ne diyon sen şimdi? Seni UZUUUNN, SIRIK :) Napak yani ölek mi? boyumuz kısa diye :) ;)
     
    emre_s ve chnkrmz bunu beğendi.
  10. eneskav

    eneskav Üye

    Yaş:
    19
    Kayıt:
    1 Eylül 2015
    Mesajlar:
    67
    Beğeniler:
    13
    Şehir:
    Gaziantep
    Adı:
    Enes Kav
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Peki kardeşim hiç yol bisikleti almayı düşündün mü ? Boyunda uzun çok iyi olur tahminimce senin için.Eğer sadece dağda gitmiyosan ki lastikleri de değiştirmişsin asfaltta gidiyosun sanırım.Bence sen düşün bi yol bisikletini...
     
  11. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.082
    Beğeniler:
    6.516
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    her boyun avantajı var yav :D
     
    Osman Tuğrul bunu beğendi.
  12. nbacıshaquılle

    nbacıshaquılle Forum Demirbaşı

    Yaş:
    17
    Kayıt:
    19 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    401
    Beğeniler:
    192
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Emre
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Benim boy 172 kilo 55 18'' bisiklet altımda dev gibi kalıyor sizde çok kötü bir görüntü yarattığını sanmıyorum psikolojik olarak beyniniz bisikleti değiştirmenizi istiyor ve sebep buluyor bunun hakkında.
     
  13. dr_mrh

    dr_mrh Kıdemli Üye

    Kayıt:
    3 Şubat 2007
    Mesajlar:
    264
    Beğeniler:
    138
    Şehir:
    kayseri
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Şu anki bisikletinin lastiklerini büyütmen zor disk fren li olduğu için belki 27.5 jant A geçebilirsin eğer kurtarırsa 28 lik şehir bisikleti lastiği takarsın hem bisiklet büyür hem de şehir de kullanımı kolaylaşır
    Ama 28 jant lastiği kurtarmaz gibi kadro ve maşa
    Jant ve vites setini başka kadroya aktarabilirsin 26 jantlı büyük bir kadro tercih edebilirsiniz
    Ya da hiç uğraşma sadece arkaya bir bagaj tak biraz kaliteli olsun üzerine de bir heybe at o büyük gösterir
     

İlginizi Çekebilir

upload_2017-2-6_15-26-49.png
Bugüne kadar üzerinde hiç durmadığım bir konudan bahsedeceğim: Antrenman yoğunluğu dağılım modelleri (ingilizce kısaltması TID, yani Training Intensity Distribution). TID nedir, ne işe yarar...
upload_2017-1-21_18-12-42.png
Geçen yıl Temmuz'da enerji kaynaklarımızı ve bunları nasıl geliştireceğimizi açıklayan bir konu açmıştım: Güç bölgeleri "anlayacağımız dilde" ne anlama geliyor? Aerobik dayanıklılık Laktat eşiği...
pic3-normal-ride-data-zoom-section.jpg
Strava'cıların korkulu rüyası dijital epoyu konuşuyoruz bugün :D Sportmenliğe aykırı davranan bu KOM avcılarının bunu neden yaptığını, nasıl yaptığını, ve bunu nereden anlayabileceğimizi...