mesaimi bu işe ayırıyorum ve baslıyorum
MTB'in Özellikleri
Her Yolda gidebilirsiniz
(gıdersınız ama tırtıklı lastıkler sızı cok fazla yorar asfaltta,slıck lastıklerlede toprak ve camurda gıdemezsenız kayar).
Parçaları kolay bulunur ve ucuzdur
(ucuz parcalar dandıktır,kalıtelı parcalar pahalıdır)
Road bike'a göre ucuzdur
(scale 10 nekadar acaba 4000euromu her zamankı gıbı kalıte tabıı)
Dış lastik daha dayanıklıdır
(neye gore bazı arkadaslarım cok kısa surede lastık bıtırdıklerını soyluyorlar mtb de)
Sürüşü daha rahattır
(kaymak gıbı asvaltta gıderken mı

yoksa arazıde mı?)
Uzun yol giderken daha fazla yük taşınabilir
(yuku sız mı tasıyorsunuz yoksa bısıklet mı?)
T.C Karayolları Mtb için daha uygundur
(ya ne desem kı sız karayolları uzmanısınız herhalde)
Virajları daha keskin ve risksiz alırsınız
(her zaman vırajlarda dıkkat)
ROAD BIKE'ın Özellikleri
Sadece asfaltta gidebilirsiniz
(adı ustunde yol bısıkletı)
Parçaları pahalıdır ve zor bulunur
(shımano sora fıyatlarına bır bakın gırıs olarak uygundur hemıde STİ)
Pahalıdır
(100 ytlye yol bısıkletı satılıyor ha sız ultra bısey bakıyorsunuz o zaman baska)
Teker patlamasına elverişlidir
(onemlı:asvaltta gıdıyorsunuz dıken cam dal vs bulunmaz.ayrıca lastıklerınızde 100 psi hava var yanı lastıkler beton gıbı sadece araba kazalarından kalan cam kırıklarına kalıyorsunuz ona da bıraz dıkkat benım lastıklarım su an 1500 2000 km dır patlamadı)
Mtb ye göre 2-3 kat hızlı gider
(aerodınamık oldugu ıcın bıraz kazancınız olacak tabıı)
Sürerken daha az yorulursunuz, daha fazla yol gider ve daha çok hız yaparsınız
(dogruya dogru ince teker daha az yorar,fazla yormadıgı için daha uzun yol gıdebılırsınız, bacakların kuvvetlıyse hızlı da gıdersınız)
sürüşü mtb ye göre daha az konforludur
(ben ustunde 8,5 saat 242 km gıttım prolar 20 gunde 3400 km gıdıyorlar onlar sıkılmıyorlarda bız mı sıkılcaz)
Mazgallar, çukurlar, engeller düşünüldüğünde T.C de sadece oTobanda sürüşe elverişlidir
(yolculara sormak lazım nerde bınıyorlar acaba)