Yavuz S.
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 13 Eylül 2014
- Mesaj
- 1.072
- Tepki
- 1.621
- Yaş
- 39
- Şehir
- KKTC
- Başlangıç
- 2008—09
- Bisiklet
- Specialized
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Merhaba ;
Çocukluğumdan beri bisikletlere çok fazla sevdalıyım. uğruna kolumu dişimi kırdım gözümü patlattım ve birçok sorun. gel zaman git zaman hep market bisikleti dediğiniz bisikletlerle ömrümü geçirdim ki en uzunu hepiniz hatırlarsınız gazetenin verdiği pejo mozaik dediğim bisiklet
bütün lise hayatım boyunca kaç kere maşa kırdım büktüm kadro kırdım ondan sonra bianchi beldeyama ve geotech 2 amortisörlü hepsi. üniversite döneminde bu bisikletlerle geçti. şundan 8 kadar ay önce spor salonuna yazılınca ben gene bisikletimle giderim dedim köşelerden çıkardım lakin durum vasat. napsak ne etsek derken hatun doğum günü hediyesi diye bisiklet aldım diye çıktı geldi
buda onun resmi:
http://i632.photobucket.com/albums/uu44/jarjaryan/media-20130502.jpg
30 Ağustos'da düğün vardı. bu zamana kadar göbekten kurtulalım spor yapalım derken tamam bineriz dedik. günde 10-15 km artı spor salonu aktivitesi yapar oldum. günlerden bi gün sanırım haziran gibi benim kondisyonum iyi dedim arkadaşlara hadi benide turunuza katın diyorum. KKTC'de Girne-Lefkoşa arası toplam 22 km yaparım ya dedim. turda 25 bisiklet ve bunlarınn hepsi kron sedona trek mosso. o zamanlar ben bilmiyorum tabi böyle bisikletleri tabii
yolun daha 8-9. km de bittim mahvoldum sesleri çıkmaya başlamıştı benden.
arkadaşlar hayıflanarak yapamazsın bu bisikletle yapamazsın demedik mi? diye hayıflanır oldular bende neden ama vs gibi çocukça sorular sormaktan bitap düştüm bunlar nasıl gider ben nasıl gidemem vs bu sırada arkadaşım trek 4900 u verdi bana al da gör farkı dedi. aman allahım dedim bunu yada buna benzer bişiler almam lazım diyerek başladı hiyakem 
bu süre içerisinde evlendik vakit geçti hatuna ben bisiklet istiyorumdan başka bi laf çıkmıyor azımdan bu süreler içresinde. KKTC'den araba ile Türkiye'ye geldiğimiziçin hem gezi hem balayı bişekilde bisikleti işine el koymam lazım diyip saldırıdım
Mersin den döneceğimiz için son şansım adana veya mersin biraz uzun yazdım kusuruma bakmayın forumlara yazmayı biraz seviyorum
uzun müddetler forum okuma ve ya özellikle bodrum bisiklet klubünün facebook paylaşımlarını gözlemledim. kendimce 1500 lira max sınır koymuştum ki sanrıım bana şimdilik yeterli
Bi otobanı kaçırdım numarası ile gel adanayı da gezelim kıvırmacası le adana da direk adliye karşısındaki bisikletçilerin yolunu tuttum.bu forumda da oralar hakkında iyi yorumlar okumuştum molada. aklımda kron xc500 carroro big 929 salcono city 01 gibi seçenekler belirlemiştim. ama hiç birini elimle tutup gözlemleme fırsatım olmadı
alırdın almazdın safsatalarını geçtikten sonra bisikletçilerde bana ekstra seçenekler çıkartı benim kafam iyice dağıldı. kafamdaki tek düşünde 29 luk bi bisiklet olsun olabildiğince hafif olsundu.
adam önüme mosso yu koyunca ilk aşk derler ya rengine mi desem bilmiyorum bütün şıkları eledim yanında bisiklet port bagaj çanta suluk kilit arka ayaklık eldiven gibi ekstralar ile 1200 liraya bisikleti bağladım .
şimdi bisiklet hikayesi bu kadar gelelim özet bölümüne :
Ben uzun yıllar model arabalar ile uğraştığım için bana göre component kalitesi hiç bir şey ifade etmiyor buna shimano setin kaçıncı seviye olduğu vs dahil. neden derseniz. bence hepsi bir amaca hizmet ediyor benim beklentim günde 20 max km yapacak şekilde arada kktc için uzun turlara çıkmak oda max 60 km. bisiklette altus yada dedore set varmış yokmuş bu açıdan bence önemli değil bu sebepten dolayı ki model araçlarda en iyisi olsun diye o kadar çabalamam bana yarışlarda ortalama bir sete göre 0.1 ila 0.5 saniye kattığını görmemdir. daha düşük setle daha iyi dereceler yaptığımda olmuştur
bisiklet diğer 3 bisiklete göre yada bana göre hafif. görselden sonra 2. önemli kıstas da bu idi. derken mosso yu seçtim.
forumda bu bisiklet ile ilgili bir bilgi çok fazla bulamadım. kısaca bisikletin genel fotoğraflarını atıyorum ve gerekli gördüğüm bilgileri verip sorularımıda soracağım.
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
bisikleti orada deneme fırsatım olmadı biraz yoğun trafikli bir cadde.ayarlamalar kurulum yaptı arabaya yükledik gemiye bindirdik geldik kktc'ye.
(link)
ertesi gün ilk kez yola çıktım. suluğu doldurdum gerekli 3-5 malzemeyi aldım yedek iç lastik pompa vs. bisikletin ön lastikelri biraz yamuk mu ilk soru? sanki ön disklerden tırt trıt ses geliyor? alalalaa??? vitesler tam atmıyor 9 a inmiyor 1e çıkmıyor ayna kolda 2 den 1 e düşmüyor derken bayağı sürmüş bulundum.
(link)
(link)
bisiklet akıcı rüzgar gibi gidiyor. rüzgar demişken rüzgara karşı gitmek büyük sorun. öğrenmiş olduk. balayı vs derken kondisyondan düşmüm olduğumu düşünmeme rağmen en büyük sorun selesi idi ya oturma açısı yada bi sorun yüzünden acıdan kıvranıp ayağa kalkıp sürdüğüm zamanlar oldu.kilitli amortisör gayet hoş yokuşlarda gerçekten işe yarıyor.yukarıda bahsettiğim sorunlardan ötürü şimdilik tam gerçekçi malımı övmeye yönelik yorum yapmak istemesemde o çift amortisörlü bisikletten sonra rüyada gibiyim. ne diyim
buda sürüş kaydı.
(link)
eve varınca ikinci iş bilgisayarı açık kktc mosso servisini bulmak ve gitmek oldu gerekli ayarlamaları hiç bir ücret almadan yaptılar saolsunlar lakin çok yoğun olduğundan sormadığım 3-5 soru kaldı aklımdan adam şimdilik sorun olmaz desede. ;
sorularım:
arabada ki gibi belli bir km bisiklet oturana kadar akort ayarından kaçmalı mı?
km saati mi telefon tercihi mi kime göre neye göre neden?
ki ben telefon ile saati kullanıyorum bütün bilgileri saatte görebiliyorum lakin şarj büyük sorun 
aldığım yer lastiklerin benim kullanım şeklime uygun olduğunu slik tarzi lastiklerden kaçınmam gerektiğini söyledi ben asfalt dışına çıkmıyorum değiştirmem gerekir mi?
suluk çanta çok fazla tere sebep oluyor sırtla tam yapışık olduğu için 4 lt su alması iyi güzel lakin matara sistemi mi daha sağlıklı çanta matara mı bilemedim aydınlatırsanız sevinirim.
ve en son soru yazıda belirrtiğim gibi sele: seleye oturuş şeklim mi yanlış yada uygun fiyatlı hemen değiştireceğim bir sele önerisi
okuduğunuz için teşekkür ederim biraz daha sürüp bisikleti tanıdıktan sonra kendime göre + ve - lerini konuda paylaşacağım. artı olarak yorumlarınız benim için değerlidir.
saygılarımla Yavuz.
Çocukluğumdan beri bisikletlere çok fazla sevdalıyım. uğruna kolumu dişimi kırdım gözümü patlattım ve birçok sorun. gel zaman git zaman hep market bisikleti dediğiniz bisikletlerle ömrümü geçirdim ki en uzunu hepiniz hatırlarsınız gazetenin verdiği pejo mozaik dediğim bisiklet
http://i632.photobucket.com/albums/uu44/jarjaryan/media-20130502.jpg
30 Ağustos'da düğün vardı. bu zamana kadar göbekten kurtulalım spor yapalım derken tamam bineriz dedik. günde 10-15 km artı spor salonu aktivitesi yapar oldum. günlerden bi gün sanırım haziran gibi benim kondisyonum iyi dedim arkadaşlara hadi benide turunuza katın diyorum. KKTC'de Girne-Lefkoşa arası toplam 22 km yaparım ya dedim. turda 25 bisiklet ve bunlarınn hepsi kron sedona trek mosso. o zamanlar ben bilmiyorum tabi böyle bisikletleri tabii
bu süre içerisinde evlendik vakit geçti hatuna ben bisiklet istiyorumdan başka bi laf çıkmıyor azımdan bu süreler içresinde. KKTC'den araba ile Türkiye'ye geldiğimiziçin hem gezi hem balayı bişekilde bisikleti işine el koymam lazım diyip saldırıdım
adam önüme mosso yu koyunca ilk aşk derler ya rengine mi desem bilmiyorum bütün şıkları eledim yanında bisiklet port bagaj çanta suluk kilit arka ayaklık eldiven gibi ekstralar ile 1200 liraya bisikleti bağladım .
şimdi bisiklet hikayesi bu kadar gelelim özet bölümüne :
Ben uzun yıllar model arabalar ile uğraştığım için bana göre component kalitesi hiç bir şey ifade etmiyor buna shimano setin kaçıncı seviye olduğu vs dahil. neden derseniz. bence hepsi bir amaca hizmet ediyor benim beklentim günde 20 max km yapacak şekilde arada kktc için uzun turlara çıkmak oda max 60 km. bisiklette altus yada dedore set varmış yokmuş bu açıdan bence önemli değil bu sebepten dolayı ki model araçlarda en iyisi olsun diye o kadar çabalamam bana yarışlarda ortalama bir sete göre 0.1 ila 0.5 saniye kattığını görmemdir. daha düşük setle daha iyi dereceler yaptığımda olmuştur
bisiklet diğer 3 bisiklete göre yada bana göre hafif. görselden sonra 2. önemli kıstas da bu idi. derken mosso yu seçtim.
forumda bu bisiklet ile ilgili bir bilgi çok fazla bulamadım. kısaca bisikletin genel fotoğraflarını atıyorum ve gerekli gördüğüm bilgileri verip sorularımıda soracağım.
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
bisikleti orada deneme fırsatım olmadı biraz yoğun trafikli bir cadde.ayarlamalar kurulum yaptı arabaya yükledik gemiye bindirdik geldik kktc'ye.
(link)
ertesi gün ilk kez yola çıktım. suluğu doldurdum gerekli 3-5 malzemeyi aldım yedek iç lastik pompa vs. bisikletin ön lastikelri biraz yamuk mu ilk soru? sanki ön disklerden tırt trıt ses geliyor? alalalaa??? vitesler tam atmıyor 9 a inmiyor 1e çıkmıyor ayna kolda 2 den 1 e düşmüyor derken bayağı sürmüş bulundum.
(link)
(link)
bisiklet akıcı rüzgar gibi gidiyor. rüzgar demişken rüzgara karşı gitmek büyük sorun. öğrenmiş olduk. balayı vs derken kondisyondan düşmüm olduğumu düşünmeme rağmen en büyük sorun selesi idi ya oturma açısı yada bi sorun yüzünden acıdan kıvranıp ayağa kalkıp sürdüğüm zamanlar oldu.kilitli amortisör gayet hoş yokuşlarda gerçekten işe yarıyor.yukarıda bahsettiğim sorunlardan ötürü şimdilik tam gerçekçi malımı övmeye yönelik yorum yapmak istemesemde o çift amortisörlü bisikletten sonra rüyada gibiyim. ne diyim
buda sürüş kaydı.
(link)
eve varınca ikinci iş bilgisayarı açık kktc mosso servisini bulmak ve gitmek oldu gerekli ayarlamaları hiç bir ücret almadan yaptılar saolsunlar lakin çok yoğun olduğundan sormadığım 3-5 soru kaldı aklımdan adam şimdilik sorun olmaz desede. ;
sorularım:
arabada ki gibi belli bir km bisiklet oturana kadar akort ayarından kaçmalı mı?
km saati mi telefon tercihi mi kime göre neye göre neden?
aldığım yer lastiklerin benim kullanım şeklime uygun olduğunu slik tarzi lastiklerden kaçınmam gerektiğini söyledi ben asfalt dışına çıkmıyorum değiştirmem gerekir mi?
suluk çanta çok fazla tere sebep oluyor sırtla tam yapışık olduğu için 4 lt su alması iyi güzel lakin matara sistemi mi daha sağlıklı çanta matara mı bilemedim aydınlatırsanız sevinirim.
ve en son soru yazıda belirrtiğim gibi sele: seleye oturuş şeklim mi yanlış yada uygun fiyatlı hemen değiştireceğim bir sele önerisi
okuduğunuz için teşekkür ederim biraz daha sürüp bisikleti tanıdıktan sonra kendime göre + ve - lerini konuda paylaşacağım. artı olarak yorumlarınız benim için değerlidir.
saygılarımla Yavuz.


