Deniz Duman
Daimi Üye
- Kayıt
- 14 Kasım 2014
- Mesaj
- 216
- Tepki
- 156
- Şehir
- İzmir
Herkeze selamlar. Dmv 771 aldim 6 ay kadar önce , genel bir değerlendirmesini yapayım dedim. Yaşım 40 yaklasik 20 yıldır bisiklet kullaniyorum. Bu güne kadar dağ bisikleti kullanmıştım. Bu ilk sehir bisikletim. Bisikleti aldığımda bu kadar para bir bisiklete verilirmi diye düşünüyordum. Bisikleti kullanmaya basladiktan sonra iyiki almışım dedim. Bisikletin görünüşü ve özelliklerini kıyaslayarak bu bisikletin dogru bisikletin benim icin doğru bisiklet olduğuna karar verdim. İlk bindiğimde manevra kabiliyetinin dağ bisikleti kadar olmadığı dikkatimi çekti, geriye dönmek için yapılan manevra daha fazla, dar bir alanda hemen döndürmek biraz zor. Ancak bu sorun değil alışıyorsunuz bu duruma ve tecrube ile kısa alandada basarabiliyorsunuz. Gidon ve sele dag bisikletinde yakin oldugundan manevra kabiliyeti haliyle daha yüksek.
Arka vites harika çalışıyor. Yuk altında bile sıkıntı çıkarmıyor arka vites. On vitesi cok basarili bulmadım, zincir önde en üstte ve arkada en kucukte iken surtme yapıyor. Çok ugrasmama rağmen ayarlayamadim. Belki bir bisikletciye gotursem bunu kolaylikla ayarlar. Ama benim ayarlayamamam canimi sıkmadı değil. Frenler v fren, performansindan memnunum. Bisikletin uzerinde gelen teker oldukca konforlu bir sürüş sağlıyor, ancak saglamligi konusunda aynı seyleri soyleyemem. Bisikleti arazide de kullandım, burada sık sık patladı. Degistirdim bende. Arazide yol olmayan yerlerde, tarlada gidiyo üzerindeki lastikle inanilir gibi değil, 30cm su ve camurlu yerde de gidiyor ve inanilmaz zevkli bir sürüş keyfi var. Çekiş sistemine 10 uzerinde 10 arka 6 on için puan verdim , lastik sağlamlığı 4 konfor 8 puan. Sele rahat bir sorun yaşamadım 9, gidon yapısı guzel 8, elcikleri begendim 8. Gelelim performansa. Yokuş çıkışı için harcadığım enerji okadar düştü ki buna bende şaşırıyorum.
10, iniş bisiklet akıyor, pedal çevirmeden yağ gibi kayıyor 10, bunu inişi beraber gezdiğim arkadaşlarla kıyasladık. Fuji şehir serisi(1200 fiyat) ve giant dag (3500 tl fiyat)bisikletinden ve gene giant (8500tl fiyat) dağ bisikletinden daha iyi yapıyor. Çıkışlarda da harcanan enerji nedendir anlamadım daha az. Bisikletleri değişerek çıkış performansimiza gore degerlendiriyorum. Pedala not vermedim ancak kadro yapısı fujiye göre değişik, bu neyi degistirecek demeyin, viraja hızlı girip bisikleti yatirinca yada yollardaki engebelerde fuji pedali bazen yere surtme yapabiliyodu. Mossoda oyle bir sorun yaşamadım. Durustada biraz daha yukarda duruyosunuz yapisi geregi ki bu keyifli bir sürüş sağlıyor. Üzerindeki lastigin yol tutuşuda iyi. Viraja önümdeki bisikleti gecmek için hızlı girmiştim ve kaza tehlikesi atlattım. Viraj keskin degil ancak inis var ve hızlı inebilirsiniz.
Ancak onumdeki bisikletli acilinca sola bende acilmak zorunda kaldim ve karsidan gelen araba ile burun buruna geldim, frene basınca kizakladi hizdan dolayi ve sola kaçmaya yani direk arabaya gider pozisyon aldi. Devam etsem frene atabanin altına kayarak girecek, freni bıraktım ve o hızda bisiklet kendini aninda toparladı ve büyük bir tehlike atlattim, lastik yolu tutmasa ... Şimdi uzerinde maraton race var, bu lastikle konfor baya bir düştü. Yol tutuşu biraz daha yükseldi. Ancak arazide sürüş konforu inanilmaz düştü. Performansa etkisini gözle göremedim. Merak edenler için. Bisikletle iniste en fazla 60 civari bir hızı gördüm, daha gidicek fakat benim icin tehlikeli bir durum. Test için yol boşken denedim, size bu hızları bu tür bisikletlerle tavsiye etmem. Uzun lafin kısası dağ bisikletiyle yaptığım kilometrenin 10 kata çıktığını gördüm. Herkese tavsiye ederim.
Arka vites harika çalışıyor. Yuk altında bile sıkıntı çıkarmıyor arka vites. On vitesi cok basarili bulmadım, zincir önde en üstte ve arkada en kucukte iken surtme yapıyor. Çok ugrasmama rağmen ayarlayamadim. Belki bir bisikletciye gotursem bunu kolaylikla ayarlar. Ama benim ayarlayamamam canimi sıkmadı değil. Frenler v fren, performansindan memnunum. Bisikletin uzerinde gelen teker oldukca konforlu bir sürüş sağlıyor, ancak saglamligi konusunda aynı seyleri soyleyemem. Bisikleti arazide de kullandım, burada sık sık patladı. Degistirdim bende. Arazide yol olmayan yerlerde, tarlada gidiyo üzerindeki lastikle inanilir gibi değil, 30cm su ve camurlu yerde de gidiyor ve inanilmaz zevkli bir sürüş keyfi var. Çekiş sistemine 10 uzerinde 10 arka 6 on için puan verdim , lastik sağlamlığı 4 konfor 8 puan. Sele rahat bir sorun yaşamadım 9, gidon yapısı guzel 8, elcikleri begendim 8. Gelelim performansa. Yokuş çıkışı için harcadığım enerji okadar düştü ki buna bende şaşırıyorum.
10, iniş bisiklet akıyor, pedal çevirmeden yağ gibi kayıyor 10, bunu inişi beraber gezdiğim arkadaşlarla kıyasladık. Fuji şehir serisi(1200 fiyat) ve giant dag (3500 tl fiyat)bisikletinden ve gene giant (8500tl fiyat) dağ bisikletinden daha iyi yapıyor. Çıkışlarda da harcanan enerji nedendir anlamadım daha az. Bisikletleri değişerek çıkış performansimiza gore degerlendiriyorum. Pedala not vermedim ancak kadro yapısı fujiye göre değişik, bu neyi degistirecek demeyin, viraja hızlı girip bisikleti yatirinca yada yollardaki engebelerde fuji pedali bazen yere surtme yapabiliyodu. Mossoda oyle bir sorun yaşamadım. Durustada biraz daha yukarda duruyosunuz yapisi geregi ki bu keyifli bir sürüş sağlıyor. Üzerindeki lastigin yol tutuşuda iyi. Viraja önümdeki bisikleti gecmek için hızlı girmiştim ve kaza tehlikesi atlattım. Viraj keskin degil ancak inis var ve hızlı inebilirsiniz.
Ancak onumdeki bisikletli acilinca sola bende acilmak zorunda kaldim ve karsidan gelen araba ile burun buruna geldim, frene basınca kizakladi hizdan dolayi ve sola kaçmaya yani direk arabaya gider pozisyon aldi. Devam etsem frene atabanin altına kayarak girecek, freni bıraktım ve o hızda bisiklet kendini aninda toparladı ve büyük bir tehlike atlattim, lastik yolu tutmasa ... Şimdi uzerinde maraton race var, bu lastikle konfor baya bir düştü. Yol tutuşu biraz daha yükseldi. Ancak arazide sürüş konforu inanilmaz düştü. Performansa etkisini gözle göremedim. Merak edenler için. Bisikletle iniste en fazla 60 civari bir hızı gördüm, daha gidicek fakat benim icin tehlikeli bir durum. Test için yol boşken denedim, size bu hızları bu tür bisikletlerle tavsiye etmem. Uzun lafin kısası dağ bisikletiyle yaptığım kilometrenin 10 kata çıktığını gördüm. Herkese tavsiye ederim.