Memnuniyet dereci ve hizmet kalitesi...

atakibrahim

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Ocak 2008
Mesaj
808
Tepki
302
Şehir
Ankara Bisikle
Herkese merhabalar öncelikle bir bisiklet sever ve binici olarak türkiye getirilen bisiklet ve yedek parçalarının sunulduğu mağza ve teknik destek veren şubelerinin hizmet kalitesi (teknik servisin ekonomik yöndem ve yedek parça sıkıntısı gibi) ve menuniyeti bekımından yeteri derecede bilgi ve hizmet alabiliyormusunuz? çok merak ediyorum, geçtiğimiz günlerde başıma gelen bir konuyu sizinle paylaşmak istiyorum; adını vermek istemediğim bir kurumsal şirket olan bir mağza yani kısaca bir bisikletçiye bir arkadaşımla buluşmak amacıyla biskletimle mağzaya gittim, sonra lastiğimde diken olduğunu fark ettiğimde dikenleri söktükten sonra lastiğim inmeye başladı sonra yanımda yama takımı olmadığından lastiğimi yamatmak için bu mağzaya başvurdum teknik destek alarak lastiğimi yaptırdım, ve fiyata gelince bir yama takımından daha pahalı olduğu kanaati içerisinde ödememi yapmak zorunda kaldım, o sırada arkadaşım gelmişti kısa süreliğine mağzadan ayrıldık ufak bir işimiz vardı.Aradan pek fazla zaman geçmeden rublemin garip sesler çıkardığını ve kitlendiğini pedalın arka teker ile beraberce döndüğünü farkettim kısaca arka haznede yani göbekte sorun olduğuınu farkettim (arka hazne-göbek yaklaşık 3 aylık ve bu mağzadan alımılştım) mağzaya geri döndüğümde rubleyi yağlayarak düzelme olabilir dediler sağolsunlar ilgilendiler ve yardımcı olmaya çalıştılar ama sorun hala devam ediyordu.Arkadan mağza çalışanlarından bir personel yanıma gelerek burası ayak üstü yap götür mantığında çalışmıyor diyerek beni uyardı yıllardır müşterisi olan arkadaşım için dediki: ismi ile hitap ederek olsa bile şuan yapmayız bırakamalısın sonra bakacaz hafta sonu yapamayız şuan dedi.Yani şunu söylemek istiyorum anladığım kadarıyla burda biraz adama göre muamele yapılıyor demek istedi ve tadsızlık çıkmasın diye bende haklısınız ve artık benim için burası bir mağza değil çünki bana bir müşteri gözüyle bakmadığını anlamış oldum.(üzülerek söylüyorumki sitemizde bu mağzanın reklamı yer almaktadır) saygılarımla...
 
  • Beğen
Tepkiler: Nuri Kongur
Scudo

Emre Ezer

Üye
Kayıt
23 Ocak 2007
Mesaj
65
Tepki
23
Şehir
istanbul
Firmalar genelde haftasonu daha çok müşteri geldiği için bu tarz onarımları haftaiçi yapmayı tercih ediyorlar ki gelen müşteriyle daha kolay ilgilenebilsin.

Tabiki haklısınız o anda sizde bir müşterisiniz fakat bu ticari bir mantık.

Örneğin giyim mağzaları da haftasonu iade ve değişim kabul etmezler çünkü kasayı çok süre meşgul edip diğer müşterileri kasada uzun kuyruklar oluşturmasına yol açabilirsiniz.

Sizinde karşı tarafı biraz anlayışla karşılayıp küsmemenizi diliyor ve adı geçen firmaya haftaiçi gidip bu derdinizi anlatmanızı rica ediyorum. Eminim sizi memnun edeceklerdir.

Kolay gelsin.
 

atakibrahim

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Ocak 2008
Mesaj
808
Tepki
302
Şehir
Ankara Bisikle
Haklısınız fakat ben daha çok şuna yanıyorum adama göre muamele yapıldığının altını çiziyorum saygılar...
 

BF Okuru

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
164.844
Tepki
789
@atakibrahim

''adama göre muamele'' bu konuda size sonuna kadar katılıyorum.çünki bu olayı bir çok kez test ederek yaşadım.örnek olarak bir mağazaya gidiyorsunuz mesela ben gidiyorum 5 tl'lik bir bisiklet pompası almak istiyorum hemen arkamdan gelen bir diğer müşteri ise 100 tl'lik bir başka ürün almak istiyor.ve ben o anda hemen unutulup tüm ilgi,dikkat ve itibar diğer benden daha çok tl alışveriş yapmak isteyen müşteriye çevriliyor.bu tip bir ticaret anlayışı sizce ne kadar mantıklı olabilir.
 

Nuri Kongur

Forum Demirbaşı
Kayıt
30 Ağustos 2008
Mesaj
565
Tepki
842
Şehir
Kocaeli/ Başiskele Merkez
Bisiklet
Ümit
bu tür olaylar maalesef oluyor ve genelde mağazanın genel politikasından ziyade satış elemanının kendi içinde yaşadığı sıkıntılardan dolayı, çeşitli gerekçeleri vardır elbet, ortaya çıkıyor. bende aynı sıkıntıyı yine burada reklamı olan bir firmada yaşadım. yeri benim açımdan son derece zor olan bir yerde olmasına rağmen keseme uygun ve ihtiyacım olan ürünleri oradan alabileceğimi düşünerek gittim. maalesef satış elemanı arkadaş benim sorularıma,ki fiyatın kampanyalı olmasını özellikle belirtmiştim, cevap vermeyi pek eğlendirici bulmadı bana kısa yanıtlar verip resmen koca mağazanın içinde yalnız bıraktı ve elinde sigara kız arkadaşıyla cep telefonunda muhabbete daldı. buna rağmen kendimi alış veriş yapmaya zorladım ama hem mağazanın büyük hemde eşyaların sıkışık dizilmiş olması işleri daha da zorlaştırdığı için bişey almadan çıktım. o kadar yolu teptiğime pişman olsamda yapılan hatalarda son derece öğretici oluyor. daha sonra 5 liralık bir ürün aldığım firmadan zamanla kıyamet kadar ürün aldım. en iyi ceza alışveriş yapmamak, elbette en iyi ödül de alış verişte orayı tercih etmek sonuçta oraları ticari müesseler.
 

kory

Daimi Üye
Kayıt
18 Mayıs 2007
Mesaj
209
Tepki
106
Şehir
Ankara
benim alışveriş yaptığım ankara da (göreceli olarak) kızılayda 2 bisikletci var ve bu dediklerinizi hiç yaşamadım.
bir de şu var siz eski bir müşterisiniz alışverişiniz iyi ahbaplığınız iyi şimdi siz dahi (ben) yılda 1-2 defa lastiği patladığı için gelen bir müşteriden daha fazla ayrıcalık istersiniz(isteriz) ve ilişkiniz bu yöndeyse bunu da alırsınız. Öğle yemeğine denk gelirsiniz yemeğinizi yersiniz. çayınızı içersiniz. adamına göre bir muamele değilde insani bir ilişki bu bence.
ama bu söylediklerim ankara daki iki (kızılay etrafında olan) bisikletci içindi. :))
 

atakibrahim

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Ocak 2008
Mesaj
808
Tepki
302
Şehir
Ankara Bisikle
kızılaydaki o iki bisikletçi olmasa benim açımdan ankarada kaliteli bisikletçi yok sayılır, bisikletimin markasına bakarsanız (ankara-kızılay) giant satış bayisi olan benim için çok saygıdeğer bir firma olup böyle bir problemle karışlaşmadığımı hatırlatmak isterim ve herkesin bu mağzayı ziyaret etmesini rica ediyorum, buradanda (ankara-kızılay) Lütfü bey'e ve mağza çalışanlarına teşekürlerimi iletiyorum saygılar.