Arazide eğer yarış temposunda sürüş yapacaksan yani çok hızlı şekilde virajlara girip aynı zamanda hızlı tur zamanları istiyorsan race king çok daha iyi diyebilirim.. larsen TT'ler akıcı ve çekişi iyi lastikler ancak yanal olarak tutuşları çok zayıf.. Zaten maxxis her lastiğin ambalajındaki etiketin arkasında o lastikle ilgili bilgileri veriyor ve performanslarını bir şema üzerinde derecelendiriyor.. Larsen'in rolling efficiency (dönüş verimliliği) en yüksek seviyede, fakat cornering control yani yanal tutuşu 4 üzerinden 2. seviyede.. Bunun yanında maxxis'in Crossmarklarıda larsen kadar akıcı ve ondan daha iyi yanal tutuşa sahip lastiğidir, seçeneklerin arasına eklemeni tavsiye ederim..
Larsen TT
http://www.sdsbisiklet.com/urunfoto/profil/53.jpg
Crossmark
http://www.sdsbisiklet.com/urunfoto/profil/51.jpg
Continental Race King ise hem akıcılık olark hemde viraj kabiliyeti olarak çok üstün bir lastik. Continental'in aynı lastik için farklı modelleri var; mesela "supersonic" modeli "protection" modeline göre daha hafifler ancak ömürleri çok kısa 2-3 yarışta büyük oranda bitiyorlar hatta sert zeminlerde diş kopmaları bile yaşanabiliyor, Bunun yanında protection modeli ise supersonic'e göre daha dayanıklı ancak çok daha uzun ömürlü bir seçenek..
"Supersonic 2.0 480gr
"Protection 2.0 580gr
http://www.starbike.com/images/Continental/2008/race_king.jpg
Ayrıca şu an kullanmakta olduğum Maxxis Ignitor lastikleride tavsiye ederim çoğu arazi şartları için.. Ankara'nın killi kaygan toprağından, Kapadokya'nın ince kumlu toprağına, Alanyanın kırıcı taşlık kayalık zeminine kadar hepsinde inanılmaz tutuş sergilediler ve çok dayanıklı lastikler.. Fakat Asfalt için sürtünmesi biraz fazla diğerlerine göre.. MAxxis'in kendi derecelendirmesine göre rolling efficiency 3/4, cornering control ise 4/4
http://www.bike-shed.com/smsimg/87/2921-6586-main-ignitor_xc-87.jpg