Scudo Sports

Maşa çıtırdaması

Anonim

Silinmiş hesap
Kayıt
27 Nisan 2005
Mesaj
0
Tepki
1
Merhaba arkadaslar , buradan sordugum tum sorular cevabini buldu , bilgi paylasiminda bulunan tum forum uyelerine tesekurlerimi iletiyorum , yolunuz fatih/ çapadan gecerse sizlerle tanismaktan cok mutlu olurum.

Konuyu acma nedenim gidonu saga sola dondururken citirti-gicirdama arasi ses gelmesi. Daha dogrusu duz yolda giderken hafif tumseklerden gectigimde citirti sesi geliyor , bisiklet dururken gidonu saga sola cevirdigimde gicirti sesi geliyor . gidonu acabilirim fakat on bilgim yok konu hakkinda , bundada bilyali bir sistem varsa eger , onlarla ugrasmak istemedim . on freni sikip bisikleti ileri ittigimde maşada minimal bir bosluk var gibi , fakat fotograftaki yerleri sikinca bu sefer gidon zor donuyor .orada sanki birbirinden bagimsiz olarak sikilabilecek ayri ayri yerler var gibi , biri beni yonlendirebilir mi yada konuyu ozet gecebilir mi ? http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/04/baca3bccdf4056fca7630cc95b0ba81a.jpg
 
Scudo
Hocam bilyalı ise bilyalardan bir-ikisi yerinden çıkmış ya da düşmüş olabilir. sökmesi ve toplaması zor değil. açın gresleyin kapatıp tekrar deneyin. ufak greslerin kutusu 8-10 lira
 
  • Beğen
Tepkiler: Kuzey Ege
tecrüben yoksa bu konuda bir bisikletçiye götür hiç elleme derim.O bilyaları bir dağıttınmı neyi nereye koyacağını bilmezsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: bua
Aynen evde kucuk capli bir atolyem var boyle isler icin , kurcalayip ogrenmeyide seviyorum . bi acip bakalim oyleyse , acarken yapmam gereken bisey var mi. Direk somunlari gevsetip aciyor muyum, bana iki farkli somun varmis gibi geliyor orda ?
 
Furş seti nasıl sökülür yazın google'a hemen bulursunuz :)
 
http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/05/be7b55fc3c9872b60e89142f78512368.jpg

Bugun soktum ve yagladim , tesekkurler .
 
Yaglamadan önce temizlik yapın. Sonra yağlama yapın. Konuyu geç fark ettim. :)
 
@furkan.zaman

Cidden Sevindim :)
 
Bugun ilk defa basima kotu bir olay geldi ve hersey tamamen benim hatam ve amatorlugum yuzunden. Konuyu sonradan okuyan arkadaslar cikar belki , Gidon ve maşa ayarlari kesinlikle çakı tipi olan alyan setiyle yapılmamalı , gucsuz celimsiz biri degilim var gucumle asilip sikmis oldugum civatalar yolda engebeli yerlerden gecerken gevsedi , gidonum v tipi gidon oldugu icin anlatmasi zor bir olay oldu fakat sonucunda on frene asilmis oldum , istemsiz olarak mecburen oldu bu olay . hizimi saatte 30 km civarinda tutuyordum takla atmamam Allah'in bir lütfu oldu .şans eseri sadece arka kalkti ve durdum . yanimdaki alyan seti cok dandikti civatalari sikmaya calissamda hemen agizlari yamuldu alyanlarin . Bnde saatte 20 kmnin ustune cikmamak kosulu ile cok temkinli bir sekilde geri dondum , geri donerken on teker ile gidon ayni hizada degildi ☺ eve donunce yine sıktım civatalari fakat hala zorlayinca on teker ile gidonu farkli yonlere cevirebiliyorum .yarin kuvvet kolu uzun bir alyan alip sıkıcam civataları . ben ucuz yirttim aman diyim dikkat edin ☺
 
Geri