Mahony06
Üye
- Kayıt
- 18 Mart 2018
- Mesaj
- 5
- Tepki
- 22
- Yaş
- 39
- Şehir
- Gaziantep
- İsim
- Mahmut
- Bisiklet
- Kron
Merhabalar. Aranıza Kron XC450 27.5 jant HD fren bisiklet ile katıldım. Bisikleti şubat ayında internet üzerinden Erzurum Alpin outdoor'dan sitesinden aldım ve Gaziantep Yıldız Bisiklet Yetkili servise kurdurdum. Daha sonra yaşadığım sıkıntılar şu şekilde; Kron bisiklet ltd. Şti'nin Erzurum "alpin outdoor" alpinoutdoor.com bayisinden internet üzerinden xc450 model bisikletini satın aldım. Bisiklet tarafıma ulaştıktan sonra yetkili servise kurulumunu yaptırdım. İlk kullandığımda bisikletin amartisörlü ön maşasında süspansiyondan normal olmayan sesler geldiğini farkettim. Kron bisiklete yaşadığım arızayı videoya alarak info@kronbisiklet.com.tr adresine mail attım.
Onlar da bunun bir arıza olduğunu teyit ettiler ve kendileri bisikleti bayi veya servis aracılığı ile göndermemi talep ettiler. Bisikleti ikamet ettiğim gaziantep ilindeki kron yetkili servisi olan Yıldız Bisiklet - Cengiz Erkan 06.04.2018 tarihinde teslim ettim. Teslim ederken tüm ısrarlarıma rağmen bisikleti teslim ettiğime dair herhangi bir resmi belge veya form tarafıma verilmedi. 444 68 10 numaralı kron müşteri hizmetlerini aradığımda görüştüğüm kişi "bisikletin servise teslimatında herhangi bir form verilmediğini ve böyle prosedürlerinin olmadığını belirtti". Israr ettim ve bunun usullere, kanuna aykırı olduğunu belirttim, hiçbir bisiklet markasında form verilmediğini belirtti.
27.04.2018 tarihinde servis bisikletin geldiğini belirtti. Servise gittim servis bana bisikletin maşasının yenisi ile değiştiğini belirtti. Yapılan işlem ile ve değişen parça ile ilgili belge talep ettim, servis fabrikanın kendisine herhangi bir belge göndermediğini belirdi. 444 68 10'u aradım. Biz servis formu vermiyoruz bilgisi verildi. Daha sonra bisikleti incelediğimde 27.5 jant uyumlu mozo groove marka model maşa yerine, tamamen farklı 26 jant uyumlu mozo düz model maşa ile değiştirildiğini fark ettim. Tekrar servise gittim, herhangi bir işlem yapamayacağını belirtti. 444 68 10'u aradım, yapılan işlemin belgesini talep ettim fakat müşteri temsilcisi "bisiklet sektöründe servis formu verilmez beyfendi" diyerek beni tersledi ve telefonu kapattı. Ben art niyetli bir müşteri değilim, bisikletten memnun olduğumu sadece maşanın birebir aynısı ve yenisi ile değişimini talep etmiştim.
Sonuç olarak servis hizmeti olarak kron beni çok üzdü ve mağdur etti. Bin bir hevesle ve zorlukla bisikleti aldım fakat şu an çok ama çok üzgünüm. Bisikletin kalitesine lafım yok, her ürün bozulabilir, önemli olan satış sonrası destektir. Ben thh başvurusu yaptım, fakat yaşadığım sıkıntıları başkalarının yaşamasını istemiyorum. Bu yaşadıklarıma iyi bakın, krondan bisiklet almayı düşünenler 3 defa düşünsün.
Onlar da bunun bir arıza olduğunu teyit ettiler ve kendileri bisikleti bayi veya servis aracılığı ile göndermemi talep ettiler. Bisikleti ikamet ettiğim gaziantep ilindeki kron yetkili servisi olan Yıldız Bisiklet - Cengiz Erkan 06.04.2018 tarihinde teslim ettim. Teslim ederken tüm ısrarlarıma rağmen bisikleti teslim ettiğime dair herhangi bir resmi belge veya form tarafıma verilmedi. 444 68 10 numaralı kron müşteri hizmetlerini aradığımda görüştüğüm kişi "bisikletin servise teslimatında herhangi bir form verilmediğini ve böyle prosedürlerinin olmadığını belirtti". Israr ettim ve bunun usullere, kanuna aykırı olduğunu belirttim, hiçbir bisiklet markasında form verilmediğini belirtti.
27.04.2018 tarihinde servis bisikletin geldiğini belirtti. Servise gittim servis bana bisikletin maşasının yenisi ile değiştiğini belirtti. Yapılan işlem ile ve değişen parça ile ilgili belge talep ettim, servis fabrikanın kendisine herhangi bir belge göndermediğini belirdi. 444 68 10'u aradım. Biz servis formu vermiyoruz bilgisi verildi. Daha sonra bisikleti incelediğimde 27.5 jant uyumlu mozo groove marka model maşa yerine, tamamen farklı 26 jant uyumlu mozo düz model maşa ile değiştirildiğini fark ettim. Tekrar servise gittim, herhangi bir işlem yapamayacağını belirtti. 444 68 10'u aradım, yapılan işlemin belgesini talep ettim fakat müşteri temsilcisi "bisiklet sektöründe servis formu verilmez beyfendi" diyerek beni tersledi ve telefonu kapattı. Ben art niyetli bir müşteri değilim, bisikletten memnun olduğumu sadece maşanın birebir aynısı ve yenisi ile değişimini talep etmiştim.
Sonuç olarak servis hizmeti olarak kron beni çok üzdü ve mağdur etti. Bin bir hevesle ve zorlukla bisikleti aldım fakat şu an çok ama çok üzgünüm. Bisikletin kalitesine lafım yok, her ürün bozulabilir, önemli olan satış sonrası destektir. Ben thh başvurusu yaptım, fakat yaşadığım sıkıntıları başkalarının yaşamasını istemiyorum. Bu yaşadıklarıma iyi bakın, krondan bisiklet almayı düşünenler 3 defa düşünsün.