Kron bisiklet beni mağdur etti

Mahony06

Üye
Kayıt
18 Mart 2018
Başlık
1
Mesaj
4
Tepki
13
Yaş
34
Şehir
Gaziantep
İsim
Mahmut
Bisiklet
Kron
Merhabalar. Aranıza Kron XC450 27.5 jant HD fren bisiklet ile katıldım. Bisikleti şubat ayında internet üzerinden Erzurum Alpin outdoor'dan sitesinden aldım ve Gaziantep Yıldız Bisiklet Yetkili servise kurdurdum. Daha sonra yaşadığım sıkıntılar şu şekilde; Kron bisiklet ltd. Şti'nin Erzurum "alpin outdoor" alpinoutdoor.com bayisinden internet üzerinden xc450 model bisikletini satın aldım. Bisiklet tarafıma ulaştıktan sonra yetkili servise kurulumunu yaptırdım. İlk kullandığımda bisikletin amartisörlü ön maşasında süspansiyondan normal olmayan sesler geldiğini farkettim. Kron bisiklete yaşadığım arızayı videoya alarak info@kronbisiklet.com.tr adresine mail attım.

Onlar da bunun bir arıza olduğunu teyit ettiler ve kendileri bisikleti bayi veya servis aracılığı ile göndermemi talep ettiler. Bisikleti ikamet ettiğim gaziantep ilindeki kron yetkili servisi olan Yıldız Bisiklet - Cengiz Erkan 06.04.2018 tarihinde teslim ettim. Teslim ederken tüm ısrarlarıma rağmen bisikleti teslim ettiğime dair herhangi bir resmi belge veya form tarafıma verilmedi. 444 68 10 numaralı kron müşteri hizmetlerini aradığımda görüştüğüm kişi "bisikletin servise teslimatında herhangi bir form verilmediğini ve böyle prosedürlerinin olmadığını belirtti". Israr ettim ve bunun usullere, kanuna aykırı olduğunu belirttim, hiçbir bisiklet markasında form verilmediğini belirtti.

27.04.2018 tarihinde servis bisikletin geldiğini belirtti. Servise gittim servis bana bisikletin maşasının yenisi ile değiştiğini belirtti. Yapılan işlem ile ve değişen parça ile ilgili belge talep ettim, servis fabrikanın kendisine herhangi bir belge göndermediğini belirdi. 444 68 10'u aradım. Biz servis formu vermiyoruz bilgisi verildi. Daha sonra bisikleti incelediğimde 27.5 jant uyumlu mozo groove marka model maşa yerine, tamamen farklı 26 jant uyumlu mozo düz model maşa ile değiştirildiğini fark ettim. Tekrar servise gittim, herhangi bir işlem yapamayacağını belirtti. 444 68 10'u aradım, yapılan işlemin belgesini talep ettim fakat müşteri temsilcisi "bisiklet sektöründe servis formu verilmez beyfendi" diyerek beni tersledi ve telefonu kapattı. Ben art niyetli bir müşteri değilim, bisikletten memnun olduğumu sadece maşanın birebir aynısı ve yenisi ile değişimini talep etmiştim.

Sonuç olarak servis hizmeti olarak kron beni çok üzdü ve mağdur etti. Bin bir hevesle ve zorlukla bisikleti aldım fakat şu an çok ama çok üzgünüm. Bisikletin kalitesine lafım yok, her ürün bozulabilir, önemli olan satış sonrası destektir. Ben thh başvurusu yaptım, fakat yaşadığım sıkıntıları başkalarının yaşamasını istemiyorum. Bu yaşadıklarıma iyi bakın, krondan bisiklet almayı düşünenler 3 defa düşünsün.

yeni maşa-2.jpeg

yeni maşa-1.jpeg

eski maşa.jpeg
 

turans

Üye
Kayıt
27 Nisan 2018
Başlık
0
Mesaj
1
Tepki
0
Yaş
45
Şehir
alanya
Geçmiş olsun kardeş yanlış hesap Bağdat tan döner...kron yakıştımı sana yok onu vermiyor yok bunu vermiyoruz...
 

Mahony06

Üye
Kayıt
18 Mart 2018
Başlık
1
Mesaj
4
Tepki
13
Yaş
34
Şehir
Gaziantep
İsim
Mahmut
Bisiklet
Kron
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #3
Hocam gelen maşada boşluk var. Tak tak ses yapıyor.
Nefret ettirdi beni kron.
Hala sinirimi alamadım...
 

Triban

Forum Bağımlısı
Kayıt
26 Ekim 2017
Başlık
27
Mesaj
1.948
Tepki
3.542
Şehir
kudüs
Başlangıç
1994—95
Bisiklet
b'Twin
Bisiklet türü
Yol bisikleti
@Mahony06
Gerek yok bu kadar gerginliğe..
Maşada sorun varsa,başka kapıları çalın,sorununuzu düzeltmeye bakın..
 

turbotx150

Kara atlı prens
Kayıt
14 Ocak 2017
Başlık
26
Mesaj
551
Tepki
967
Yaş
20
Şehir
İstanbul
İsim
Orkun
Bisiklet
Kron
Kron bu yiğidim benim de bisikletin stock selesi 3. ayında soyulmaya başlamıştı, 3 ayda soyulan selenin mantıken garantiye sokulması gerekiyor ama "kot pantolonla biniyorum" diye sokmadılar. Zaten o sele de sonrasında herhangi bir kazada doğrudan darbe almadığı halde yamuldu. Ben de değiştirdim. Şunu taktım:
Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.
 

keremkucuk041

Aktif Üye
Kayıt
16 Ekim 2017
Başlık
0
Mesaj
153
Tepki
238
Yaş
19
Şehir
izmit
tx150 kullanicisiyim korktum vallahi ...

Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: Mahony06

kallone

Üye
Kayıt
16 Ağustos 2017
Başlık
0
Mesaj
68
Tepki
108
Şehir
Hiç
İsim
Mustafa
Bisiklet
Merida
Maşa mesafesinden dolayı sıkıntı çıkmaz ama vurma sesi varsa sıkıntı
 
  • Beğen
Tepkiler: Mahony06

samurusov

VENEFICIA
Kayıt
23 Ocak 2016
Başlık
9
Mesaj
370
Tepki
579
Şehir
Mars
İsim
Samuel
Bisiklet
b'Twin
"Teslim ederken tüm ısrarlarıma rağmen bisikleti teslim ettiğime dair herhangi bir resmi belge veya form tarafıma verilmedi."

Ben sırf bu sebepten ötürü bir kulaklık firmasıyla tekme tokat kavgaya tutuşacaktım. Çünkü adım gibi biliyorum eğer bir şikayet durumu olursa benden servis raporu veya fiş (kanıt) isteyecekler ki öylede oldu. Müşteri hakem heyeti benden rapor istedi ve dükkana "Aha bakın rapor istiyorlar, neden vermediniz?" diye gittiğimde "İstediniz mi? Bendenmi, şundanmı, Ahmet senmi verdin, yooo, Mehmet senmi verdin, yooo..." gibi tam tahmin ettiğim, saçma sapan bir tavırla karşılaştım. Birincisi Kron etraftan duyduğumca zaten pek iyi bir marka değil aynı bilgisayar camiasının Monster'ı gibi birşey, birdaha alışveriş yapmayın. İkincisi her ama her işlemde isterse firma başkanı reddetsin rapor veya fiş vermek zorundalar. Vermiyorlarsa oturun dükkana, çıkmayın dışarı. Gerekirse konuşun, dırdır edin, başlarının etini yiyin, çıldırtın ki "Amaaan aman al tamam al."desinler. Ahlaklı ve medeni bir yöntem değil ama mecbur kalınınca aynı dilden konuşmak zorundasınız. Geçmiş olsun.
 

M. Burak

Üye
Kayıt
3 Ocak 2015
Başlık
0
Mesaj
93
Tepki
138
Şehir
tekirdağ
Bisiklet
Canyon
Bulunduğunuz yerdeki Ticaret İl Müdürlüğüne gidip başınızdan geçenleri anlatıp denetim yapılmasını istiyorum diye dilekçe verirseniz belirttiğiniz eksikliklerden dolayı firmaya idari yaptırım uygulanabilir. Ürünü verirken alırken, alırken servis fişi düzenlenmek zorundadır. Hiçkimse vermiyor diye bir açıklama saçma olmuş.
 

sccetin

SCC
Kayıt
26 Haziran 2016
Başlık
8
Mesaj
169
Tepki
961
Şehir
Samsun
İsim
Serhat C
O da bir şey mi...

Kron, ana sponsoru olduğu yarışa, 2 bisiklet kolisi reklam malzemesini distribütörüne alıcı ödemeli gönderip 110 TL'nin hesabını yapan bir firma sonuçta. Kendi mallarını satan, reklamını yapan insanlara bile böyle bir kazık atabiliyorlar. Size en azından (trajikomik bir şekilde) küçük de olsa maşa göndermişler; bisiklet kayboldu diyip aynı bisikleti tekrar satmalarını dahi bekleyebilirsiniz. Çünkü gördüğünüz gibi hiçbir işlemde belge vermiyorlar. Tam bir fiyasko.

''Hem reklamım yapılsın, hem bir şey ödemeyeyim; bisikletlerimi satan kişiler ya da bisiklet sektörü umrumda değil'' kafasındalar ve çok yanlış bir çizgideler. Küçük hesaplar yapan küçük ve rezil bir esnaftan başka bir şey değiller.

Uzun lafın kısası, bu tip markalara prim vermemek lâzım. Geçmiş olsun...
 

Gökhan Akkaya

BilgisayarKurdu
Kayıt
8 Nisan 2014
Başlık
72
Mesaj
1.070
Tepki
2.036
Şehir
İstanbul / Üsküdar
İsim
Gökhan
Bisiklet
Nishiki
Hiç beklemeden tuketici hakem heyetine basvurun e devlet uzerinden. Zaten ilk sahibisiniz, iade veya degisim hakkinizi sonuna kadar alirsiniz.

Burada dert anlatan adami bile suclu bulacak karaktersizlikte insanlar cikabiliyor. :)

Hic durmayin, hemen simdi gumruk bakanligi altindaki tuketici hakem heyetine resimlerle birlikte sikayet kaydi acin. Kisa surede geri donus yapiyorlar.
 

Saburié

Always do FAVORS Never take ORDERS
Kayıt
14 Kasım 2015
Başlık
14
Mesaj
376
Tepki
471
Yaş
18
Şehir
İstanbul
İsim
Burhan Has
Bisiklet
Bianchi
Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.
 

Özcan

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Nisan 2015
Başlık
11
Mesaj
1.193
Tepki
3.704
Yaş
45
Şehir
Bursa
İsim
Özcan
Başlangıç
1978—79
Bisiklet
Specialized
@Gurkan Genc Gürkan Genç'in bisiklet sponsoru halen Kron bildiğim kadarıyla. Gürkan ne derse yaparlar.
Sosyal medyadan kendisiyle bağlantı kurup yardım isteyin derim. O rica edince firmanın tavrı değişebilir. Geçmiş olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mahony06

SEYYAH OZİ

PEDALMEN
Kayıt
27 Aralık 2015
Başlık
5
Mesaj
493
Tepki
1.225
Yaş
38
Şehir
İstanbul
İsim
Özkan
Başlangıç
2013—14
Bisiklet
Carraro
Bisiklet türü
Yol bisikleti
Ya bukadar saçma biley olabilirmi27'5 a 26 maşayı takandan bisiklet alıp oara kazandıruyoruz çok absürt bi olay yani gülermisin ağlarmısın yerli firmalar kalkınsın büyüsün diyoruz ama böyle udak hesap yapanlar inşallah batıp kaybolsunlar yazık ...
 

turbotx150

Kara atlı prens
Kayıt
14 Ocak 2017
Başlık
26
Mesaj
551
Tepki
967
Yaş
20
Şehir
İstanbul
İsim
Orkun
Bisiklet
Kron
Kron alacağınıza mosso alın. Zaten kron da bisikletleri mossodan alıyor. Orasına burasına kron, zozo, mozo, neo, neco, cart curt markaları basıp müşteriye satıyorlar. Sattıktan sonra da müşteriyi gram iplemiyorlar.
 
Kayıt
8 Haziran 2017
Başlık
0
Mesaj
28
Tepki
47
Yaş
37
Şehir
Kocaeli
İsim
Serhat Küçüközler
Bisiklet
Peugeot
"kendileri bisikleti bayi veya servis aracılığı ile göndermemi talep ettiler." "27.04.2018 tarihinde servis bisikletin geldiğini belirtti" Bu cümlelerden yola çıkarak yaşadığınız amortisör sıkıntısı sebebiyle bisikletinizin İstanbul'a gönderildiği ve gereken işlemlerin orada yapıldığı sonucuna varmamız gerekiyor. Ancak amortisör değişimi için bisikletin fabrikaya gittiğini hiç sanmıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mahony06

emir yakup bulut

Forum Bağımlısı
Kayıt
10 Ekim 2011
Başlık
44
Mesaj
661
Tepki
795
Şehir
samsun
Bisiklet
Ghost
@Gökhan Akkayaçok haklısınız.2 sene evvel Merida şehir bisikleti ile yaşadığım sorunları paylaştığım için o karaktersizler tarafından yalancılık, şımarıklık ve trollükle itham edilmiş ve ardırdan anlayacakları dilden konuşunca da forumdan 1 hafta uzaklaştırılmıştım.
 
  • Beğen
Tepkiler: T.T ve sccetin

Mahony06

Üye
Kayıt
18 Mart 2018
Başlık
1
Mesaj
4
Tepki
13
Yaş
34
Şehir
Gaziantep
İsim
Mahmut
Bisiklet
Kron
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #20
@Gökhan Akkaya e-devlet üzerinden THH başvurusu yaptım. Ücret iadesi talep ettim. Araştırmalarıma göre Bianchi satış sonrası servis hizmetlerinde daha iyi. Muhtemelen Bianchi alacağım.

@keremkucuk041

İnşallah sorun yaşamazsınız. Servise işiniz düşerse tam bir keşmekeş....

@kallone

Hocam gelen maşa en ufak bir tümsek çıkarken ve inerken eskisinden çok daha fazla ses yapıyor. İnanın eskisini mumla arar oldum...

@samurusov

Konuyla ilgili gerekli başvuruları yaptım, ceza alacaklar...

@M. Burak

Hemen Şimdi 444 68 10 u arayın hocam, güya bu çağrı merkezi, yani müşteri hizmetleri. Ama telefona tek bir bayan arkadaş bakıyor. "Bu sektörde servis formu verilmez" muhabbetini yapan arkadaş bizzat ilk telefona çıkan bu bayan arkadaş. Azarlıyor, fırçalıyor... Müşteri memnuniyeti sıfır.
İstediğin yere şikayet et sözleri, daha neler neler.... Yaşadığım sinir harbini, ağzımı bozmamak için gösterdiğim sabrı tarif edemem..

@sccetin


Söylediklerinizin her kelimesine inanırım. Küçük hesaplar peşinde olmasalardı, ben şu an Kron hakkında burada Methiyeler dizerdim.
Ama bu yaptıkları yanlarına kalmayacak. THH başvurusu yaptım. Bundan sonra her mecrada da bu yaşadıklarımı anlatacağım ve almayı düşünen insanları uyaracağım.

@Özcan.


Tavsiyeniz için çok teşekkür ediyorum. Ama bir tüketicinin yaşadığı bir sorunu halletmesi için, bir nevi araya adam koyması mı gerek? Hani size bir lafım yok, siz sorunun çözülmesi için güzel bir tavsiye vermişsiniz. Ama ben parasını verdiğim bir ürünün onarımı için x bir kişiden yardım istememize gerek kalmaması kanaatindeyim. Gürkan Genç i takip ediyorum. Ama böyle bir konuda kendisini rahatsız etme taraftarı değilim.

Sonuçta bu hizmeti almak benim hakkım, yasalar çerçevesinde seçimlilik haklarım var.
 
Yukarı Alt