Konu Dışı

Durum
Konu kapatılmıştır.

Şeffaf

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Nisan 2018
Başlık
20
Mesaj
848
Tepki
2.033
Yaş
43
Şehir
İstanbul
İsim
Burak
Bisiklet
Carraro
Evet evet tabii lazım abi olması lazım. Her forumda her sitede var. He köşebaşını tutan gençler arasında yapılan sohbettir. Her gün laf ola beri gele dediğimiz lagaluga ettiğimiz boş muhabbetlerin döndüğü yerdir. Canın sıkılınca siteye girip de "naabıyonuz löön" yazdığın köşedir. Öylesine bir uğrayıp da hadi ben kaçtım dediğin yerdir. İskiye kafam bozuldu arabayı sattım dediğin yerdir konu dışı. Dahon kullanıcı kulübüne yazamazsın, bisiklet tavsiyeleri kısmına yazamazsın. Başkasının konusuna girip de diyemezsin başıma bir şey gelmeyecekse Trump'ı sevmiyorum diye. Böyle kaldırım yapan mühendisin taa diye başlayan cümleler kuramazsın başkasının konusunda.

Gürültü yapan komşudan intikam alma planlarını yazacağın yerdir. Hayatında ilk defa yaptığın börek maceranı, piştikten sonra nasıl kıyıp da çöpe attığın o bir tepsi kıymalı ve şekerli iğrenç böreği anlattığın ortamdır konudışı.

Konu dışı, hayattan karelerdir, özgür ortamdır serbesttir. Herkese her yere lazımdır. Arko krem gibidir.
Önemlidir, gereklidir.

zö2.png

 

Şeffaf

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Nisan 2018
Başlık
20
Mesaj
848
Tepki
2.033
Yaş
43
Şehir
İstanbul
İsim
Burak
Bisiklet
Carraro
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #4

Valla o bahsettiğim böreği aynen yazdığım gibi yaptım ve çöpe attım :)
 

Fire Blade TR

dead men will never come back
Kayıt
20 Ocak 2018
Başlık
1
Mesaj
140
Tepki
77
Şehir
İstanbul
İsim
Ahmed Tuğrul Ş.
@Şeffaf
:D :D
Hangisi lazım acaba

İçimdeki motorcu uyandı banada bundan lazım :D
Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.
 
  • Beğen
Tepkiler: Şeffaf

Şeffaf

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Nisan 2018
Başlık
20
Mesaj
848
Tepki
2.033
Yaş
43
Şehir
İstanbul
İsim
Burak
Bisiklet
Carraro
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #11
@slckats
fark etmez bineriz abi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Fire Blade TR

Şeffaf

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Nisan 2018
Başlık
20
Mesaj
848
Tepki
2.033
Yaş
43
Şehir
İstanbul
İsim
Burak
Bisiklet
Carraro
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #12
Ömrümü yedin ömrümü

 
  • Beğen
Tepkiler: Birhan K.

Şeffaf

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Nisan 2018
Başlık
20
Mesaj
848
Tepki
2.033
Yaş
43
Şehir
İstanbul
İsim
Burak
Bisiklet
Carraro
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #15
Uykusuzluktan başım ağrıdı. Şimdi de başım ağrıdığı için uyuyamıyorum. Hadi buyur
 

mariokaldato

Yolsuz kaldım inanki dünyama gün doğmuyor
Kayıt
1 Ağustos 2015
Başlık
97
Mesaj
8.665
Tepki
27.469
Şehir
Bursa
İsim
Raşit Cumhur Çakın
Başlangıç
1980—81
Bisiklet
Merida
Bisiklet türü
Şehir - Tur
@Şeffaf
Haci atmayacaktin. Dahada ustune pudra sekeri serpeleyip kürt böregiymis gbi yiyecektin :D
 

ÇAMKOMLU

Daimi Üye
Kayıt
25 Eylül 2015
Başlık
3
Mesaj
274
Tepki
639
Yaş
51
Şehir
MARDİN
İsim
HASAN
Bisiklet
Diğer
Sular kesik sular..
 

Şeffaf

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Nisan 2018
Başlık
20
Mesaj
848
Tepki
2.033
Yaş
43
Şehir
İstanbul
İsim
Burak
Bisiklet
Carraro
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #18
Haber vardı istanbulda su kesilecek iller diye. Dün görmüştüm. Şöyle bir şeydi :

Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.
 

Fire Blade TR

dead men will never come back
Kayıt
20 Ocak 2018
Başlık
1
Mesaj
140
Tepki
77
Şehir
İstanbul
İsim
Ahmed Tuğrul Ş.
@Şeffaf bizim mahallede var orda ama sular hala var. Kesilmez inşaallah.
 

Knight Rider

Kara atlı prens
Kayıt
14 Ocak 2017
Başlık
23
Mesaj
500
Tepki
872
Yaş
20
Şehir
İstanbul
İsim
Orkun
Bisiklet
Kron
S.A. Arkadashlar
2016 kron tx 150 mi modafiye olarah naBaBilRm? Öne Air süsbansion yababirm mi? Arka şahseyi uzatarak basacam. Şahseyi LED şeritlerle veya ip neonla süslücem. Başga nabam? Plaka, hellaflus tazmanya canavarı falan...
 
Durum
Konu kapatılmıştır.
Yukarı Alt