Kondüsyon bisikleti hakkında

Konu, Sağlık - Antrenman - Beslenme kategorisinde selim60 tarafından 8 Mart 2015 tarihinde paylaşıldı.

  1. selim60 Üye

    Kayıt:
    8 Mart 2015
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    tokat
    Adı:
    selim
    Sponsorlu Öncelikle herkese merhabalar . Bugünden itibaren evde boş duran kondüsyon bisikletini düzenli olarak kullanmaya karar verdim . Fazla kilolara sahip bi insanım boyu 1.86 kilo 95 ancak basen ve popo bölgem bi erkeğe göre oldukça geniş . Iki sene önce fitness yardımıyla 20 kiloya yakın verebildim fakat bi kısmını geri aldım zamanla . Malum yaz da geliyor Slim tişörtlerden taşan bi kalça istemiyorum . Kilo vermek istiyorum tabiki fakat asıl amacım basen ve kalça kısmını eritmek. Bugün baya bi araştırma yaptıktan sonra bir saat kadar kullandım bisikleti 280 kalori yakabildigimi gördüm . Acaba sizler amacıma en kisa surede ulaşmam için ne önerirsiniz ve gözle görülür sonuçları ne zaman elde edebilirim şimdiden teşekkürler
     
  2. Furkan TK

    Furkan TK Onurlu Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.231
    Beğeniler:
    2.245
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Cube
    Gün aşırı 30 dk yavaş tempodan hızlı tempoya doğru kademe arttırarak pedallarsan çok iyi kardio antremanı yapmış olursun. Antremandan 45 dk önce yeşil çay içmeni öneririm yağ yakımını hızlandırır. Fakat evde kondisyon bisikleti ile çalışmak uzun vadede sıkıcı geleceği için bi zamandan sonra yüzüne pek bakılmıyor eğer imkanın varsa ben sana "eliptik bisiklet" öneririm daha fazla kalori yakmanı sağlar ve bütün vücudunu çalıştırır böylece hedefine ulaşman daha kolay olacaktır.
     
  3. #3

    selim60 Üye

    Kayıt:
    8 Mart 2015
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    tokat
    Adı:
    selim
    Yanıt için teşekkür ederim öncelikle . Sıkılma gibi bi sorunum yok bisikleti kullanırken müzik televizyon tarzı uğraşlarla zaman öldürebiliyorum sıkıcı gelmiyor açıkçası .eliptik bisiklet için maddi imkanım yok Şuan için kondüsyon bisikleti kullanmak zorundayım. Yeşil çayı bugün deniycem kesinlikle . Ama aklıma takılan bi durum var . Hergün bir saat yapabileceğime inanıyorum fakat gün aşırı yarım saat olarak önermişsiniz. Acaba önerdiğiniz gibi çalışmam mi vücudumu daha iyi düzene sokar hergün bir saat mi . Yani fazladan yapmamın bana bi zararı olur mu veya hedefim için engel olur mu ? Simdiden Teşekkürler :)
     
  4. Furkan TK

    Furkan TK Onurlu Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.231
    Beğeniler:
    2.245
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Cube
    @selim60

    Hergün değilde haftada en fazla 5 gün yapmanızı öneririm. Bu antremanınızın süresi 30-45 dk ideal fazlası ise birşey kazandırmaz.
     
  5. #5

    selim60 Üye

    Kayıt:
    8 Mart 2015
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    tokat
    Adı:
    selim
    Teşekkürler cevabınız için bir hafta içinde ne kadar yol kat edebileceğim kendimi deniycem. Iyi forumlar :)
     
  1. Daha güzel bir site kullanımı sağlamayı hedeflediğimizden dolayı, bu sitede çerezler kullanılmaktadır. Bu sebeple çerezlerden yararlanarak sitemizle nasıl bir etkileşimde bulunduğunuza dair ilişkili verileri kaydedecek araçlardan faydalanıyoruz. Bu siteye giriş yapıp kullanarak, çerez kullanımını kabul etmiş oluyorsunuz.
    Duyuruyu Kapat