Km sayacı taktım ama jant ölçüsü girmeden nasıl doğru olcer

Konu, 'Arşiv' kısmında srtkmc tarafından paylaşıldı.

  1. srtkmc

    srtkmc Üye

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    28 Haziran 2016
    Mesajlar:
    68
    Beğeniler:
    71
    Şehir:
    Istanbul
    Adı:
    Serhat
    Seviye:
    Merhaba arkadaşlar öncelikle,aranıza yeni katıldım.

    Bisikletime km sayacı taktım çalışıyor ancak hiç jant boyutu falan belirtmedım bu sistem neye göre ölçüyor jantlarım 26
    Aynı sistemi 29 A takınca o jantın 29 olduğunu nerden anlayacak.
    Yani şuan çalışıyor km sayacı ama doğrumu çalışıyor nerden anlarım?
     
  2. Ahmet Ayaz

    Ahmet Ayaz Bisikletkolik

    Yaş:
    44
    Kayıt:
    19 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.162
    Beğeniler:
    2.287
    Şehir:
    K.Çekmece İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    kullanım kılavuzunda ayarları gösteriyordur. tekerlek çapını mm cinsinden girmeniz gerekli.
     
  3. #3
    srtkmc

    srtkmc Üye

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    28 Haziran 2016
    Mesajlar:
    68
    Beğeniler:
    71
    Şehir:
    Istanbul
    Adı:
    Serhat
    Seviye:
    @Ahmet Ayaz

    Evet hocam yazıyormuş,kılavuz ingilızceydı cihazda da zaten 2 tuş var çözerim sandım ama çözemedim aslında kolaymış :D jant ve lastik boyutuna göre kılavuzda numaralar vardı uygun olanı girdim.

    Çok teşekkür ederim :)
     
    Ahmet Ayaz bunu beğendi.
  4. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.083
    Beğeniler:
    6.525
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    kılavuzda yazsa da sen genede tekerin çapını ölçmelisin. arada çok ufak ta olsa oynamalar oluyor.
     
  5. Türka¥

    Türka¥ Onursal Üye

    Kayıt:
    8 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.675
    Beğeniler:
    2.203
    Şehir:
    izmir
    Adı:
    türkay
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    tekerleğin ölçüsü nasıl alınır videosu da mevcut ;)

     
  6. Salih Abi

    Salih Abi Yeni Üye

    Yaş:
    35
    Kayıt:
    1 Şubat 2016
    Mesajlar:
    35
    Beğeniler:
    71
    Şehir:
    Kırıkkale
    Adı:
    Salih
    Seviye:
    düz yolda rahatlıkla 50-55 ile sürüp bunu da gelip buralarda paylaşmak yerine kafanızı çalıştırmışsınız, tebrikler.
     

İlginizi Çekebilir

image.jpg
1 haftalık çalışma sonrası roller Yaptım. Profil demirler, akıllı Alman rulman yatakları ve rulmanlar, rulmanlı merdaneler ve gerginleştirilmiş makine zinciri ile Bayır tadında Sürüş zorluğu :)...
hqdefault.jpg
[ATTACH] Profesyonel gibi inin Tekrar selamlar. Geçen hafta İngiltere'de yayınlanan Get into Road Cycling isimli dergiden "profesyonellerden tırmanma teknikleri" ile ilgili bir makale...
fatguysuffers.jpg
Sürüşlerimizdeki ortalama hız, ne durumda olduğumuzun iyi göstergelerinden biridir. Yol bisikletine ilk geçtiğimdeki ortalama hız hedefim 25 km/h olurdu hatırlıyorum :) Zamanla daha da yükseldi....